• Welcome to Riverside • 542 001 days without incident

RollentopicSchrijftopic

ROLLEN

Raadsleden
    Benjamin Cervantes - 43 - hij/hem - Whittaker - ENG - 1.1
    Lilith Harris - 37 - zij/haar - Styles - NL- 1.2
    Elliot Callahan - 31- hij/hem - Novalunosis- NL - 1.2

Bewoners
    Astrid Laursen - 38 - zij/haar - lustforlife - ENG - 1.2
    Cordelia Geneve - 28 - zij/haar- Sgaeyl - NL- 1.2
    Juniper Al'Kapur - 32 - zij/haar- Hagger - ENG - 1.1
    Davy Townsend - 28 - hij/hem - Clive - NL- 1.2
    Viktor Kowalski - 35 - hij/hem - Graveborn - NL - 1.2

REGELS

• De voertaal tegen Nederlandse karakters is Nederlands. Voor de rest ben je vrij om Nederlands of Engels te schrijven.
    • Aangezien de kolonie relatief groot is, is het inzetten van NPC's om een deel van je verhaal voort te zetten toegestaan. Hou het wel redelijk en hergebruik het liefst personages.
    • Er is een minimum van 100 woorden.
    • De hoofdregels van Qreaties gelden ook hier.
    • 16+ is toegestaan, gelieve wel boven je post vermelden.
    • Gebruik triggerwarnings.
    • Maximaal 2 personages per persoon.

[ bericht aangepast op 31 jan 2025 - 18:59 ]

Frey_ > Whittaker

Ik zat eraan te denken om deze map als voorbeeld van hun gebied te nemen (met het water dan als bos) ((en de kas + Raadzaal vlakbij elkaar, dat grote gebouw in het midden)). Wat vinden jullie? En als we deze map gebruiken, waar zouden jullie personages dan wonen? Voor Juun had ik bedacht wel enigszins dichtbij de kas maar losstaand van de groepen woningen. Dus ze zou dat eenzame, kleine huisje bovenin bij het water hebben, aan het einde van de pier tussen de boompjes. (I'll mark it later.)

[ bericht aangepast op 31 jan 2025 - 14:17 ]

[ I will always love you ]

Hagger schreef:
    VVDD: Hoe gaan jullie personages om met vreemden? Vertrouwen ze mensen snel of zijn ze wantrouwend?

Om af te trappen : Juun is mensen sinds de apocalyps gaan wantrouwen. Het duurt lang voor ze opgewarmd is tot ze, en bij bepaalde type mensen zal ze altijd sceptisch blijven. Mensen moeten haar vertrouwen winnen d.m.v. acties.

[ bericht aangepast op 31 jan 2025 - 15:36 ]

Hii,
    Ik stuitte op dit topic en het leek me wel leuk om mee te doen als hier nog ruimte voor is?
    En zo ja: waar is er van jullie uit nog behoefte aan qua personage? c:

How far is far

Hagger schreef:
    VVDD: Hoe gaan jullie personages om met vreemden? Vertrouwen ze mensen snel of zijn ze wantrouwend?

Cordelia is in het begin wel teruggetrokken naar vreemde en heeft de tijd nodig om wat los te komen. Het is er persoonafhankelijk hoe snel dit proces kan gaan, bij de een gaat het sneller dan bij de ander.

Also, ik ga echt asap weer posten, maar momenteel speelt mijn hoofdpijn enorm op waardoor ik nu de focus niet krijg voor te lang lezen of schrijven. Ik hoop iig het weekend de tijd te hebben, mits het niet gezakt is.

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

StFrancis schreef:
    Hii,
    Ik stuitte op dit topic en het leek me wel leuk om mee te doen als hier nog ruimte voor is?

Wat mij betreft altijd welkom! ^^

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Hii guys, ik was de laatste dagen wat meer afwezig i.v.m. het afstuderen, en vanaf volgende week ga ik naar Disneyland dus dan zal ik een stuk minder actief zijn dan normaal. Gelukkig is Hagger een geweldige co-pilot, dus zij houdt al jullie vragen en ideeën bij <3

Ik zal vanavond proberen mijn post van Benjamin te publiceren! En ik zal straks even op Hagger's vragen reageren, love dit initiatief guys.

StFrancis schreef:
    Hii,

Oo dit maakt mij blij, meer mensen! Wat mij betreft ben je van harte welkom! We zijn nog redelijk in het begin van het verhaal en ik denk dat het goed past als er nog een personage bij komt. Er is denk ik niet iets dat per sé 'gemist' wordt, dus je bent volledig vrij in wat je zou willen spelen.

Deze RPG is compleet in samenspraak opgericht, dus deel vooral je ideeën en gedachten over het verhaal of personages!

Frey_ > Whittaker

Ik heb echt heel erg de neiging om Lilith helemaal om te gooien omdat ik nu niet goed weet wat ik met haar aanmoet. 😅

''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

StFrancis schreef:
    Hii,

Waar heb je zelf behoefte aan? Wat vindt je fijn om te spelen? Of zijn er mogelijk oude personages die je in een nieuw jasje wilt steken?

Styles schreef:
    Ik heb echt heel erg de neiging om Lilith helemaal om te gooien omdat ik nu niet goed weet wat ik met haar aanmoet. 😅

Ik bedoel, als je energie en tijd ervoor hebt, hoezo niet? Probeer het niet te veel te doen though, anders kom je er straks hellemaal niet meer in. ;'D

@ Jennifer : Je weet wat ik erover zeg, zorg eerst goed voor jezelf. ♡

@ Lieke : Voor jou geldt hetzelfde, HAHA. Ben wordt sowieso geweldig, no doubt about that.

[ bericht aangepast op 31 jan 2025 - 20:19 ]

Hagger schreef:
    Ik zat eraan te denken om deze map als voorbeeld van hun gebied te nemen (met het water dan als bos) ((en de kas + Raadzaal vlakbij elkaar, dat grote gebouw in het midden)). Wat vinden jullie? En als we deze map gebruiken, waar zouden jullie personages dan wonen? Voor Juun had ik bedacht wel enigszins dichtbij de kas maar losstaand van de groepen woningen. Dus ze zou dat eenzame, kleine huisje bovenin bij het water hebben, aan het einde van de pier tussen de boompjes. (I'll mark it later.)

OKAY dus, de map is ondertussen goedgekeurd !! Waar zou iedereen willen wonen? Dan kaart ( lol ) ik het aan op de map zodat iedereen weet van hoe en waar.

[ bericht aangepast op 31 jan 2025 - 20:21 ]

Hagger schreef:
    Wat is iets waar je personage écht kwaad van kan worden?

Oeh, Benjamin is echt niet snel kwaad - en al helemaal niet naar de buitenwereld. Hij heeft wel een immens hekel aan mensen die anderen 'shamen', regardless of the reason. Hij vindt het echt een no go om iemand anders slecht te laten voelen omdat hij niet voldoet aan jouw normen en waarden. Hij heeft heel sterk de neiging om voor mensen in de bres te springen als dit gebeurt, al helemaal als het rondom de 'klassieke taboe's' speelt. Benjamin heeft zelf niet snel een negatief oordeel over iemand (ik loop zelf snel van stapel dus daarom lijkt dit me een interessante uitdaging/goede leerkans om te schrijven hahaha).

Hagger schreef:

Benjamin is iemand die uitgaat van het goede in de mens en is meestal een van de eerste mensen die zijn hand reikt naar nieuwe mensen. Hij vertrouwt mensen snel en breekt makkelijk het ijs. He loves freely and unconditionally. Als iemand zijn vertrouwen breekt zal hij niet snel boos zijn, hij neigt eerder naar een soort... teleurstelling (en van binnen verdriet, maar dat zou hij niet laten zien). Hij zou eerlijk zeggen 'that was not okay', en daarmee afstand nemen van de persoon.

Styles schreef:

Kunnen we misschien met je meedenken? Wat mij betreft mag je haar helemaal omgooien hoor, niets staat vast. Zelfs al zou je helemaal met een nieuw karakter willen beginnen!

[ bericht aangepast op 31 jan 2025 - 20:27 ]

Frey_ > Whittaker

Ah tof! Thanks!
    Ik heb al wel een ideetje in mijn hoofd stiekem haha. Het lijkt me wel weer eens leuk een lone rider met een troubled past te maken met als fc Jensen Ackles (cuz why not)

Dus het is oké als ik een rol post? ^^

How far is far

StFrancis schreef:
    Ah tof! Thanks!
    Ik heb al wel een ideetje in mijn hoofd stiekem haha. Het lijkt me wel weer eens leuk een lone rider met een troubled past te maken met als fc Jensen Ackles (cuz why not)

Dus het is oké als ik een rol post? ^^

;-; Benjamin gaat echt keihard op hem crushen because well, it's Jensen Ackles

Ja hoor, hoe meer mensen energie steken in een RPG, hoe meer het ademt en leeft!

[ bericht aangepast op 31 jan 2025 - 22:43 ]

Frey_ > Whittaker

@StFrancis,

Ik realiseer mij net wel dat Viktor natuurlijk ook best een lone-wolf with a troubled past energie heeft (hoewel hij ook best betrokken is bij de groep), dus ik zou denk ik even goed zijn rol lezen en overleggen met Graveborn wat zij denkt?

Edit: Niet dat Viktor de enige mag zijn natuurlijk, maar ik vind dat Graveborn daar wel een stem in moet hebben (:

[ bericht aangepast op 31 jan 2025 - 22:56 ]

Frey_ > Whittaker

Whittaker schreef:
    (...)

;-; Benjamin gaat echt keihard op hem crushen because well, it's Jensen Ackles

Ja hoor, hoe meer mensen energie steken in een RPG, hoe meer het ademt en leeft!

Pff, hallo, Pedro Pascal staat zelf ook hoog op het knappe mannen lijstje hoor!

Zal mijn best doen hem morgen te posten!

How far is far

Whittaker schreef:
    @StFrancis,

Ik realiseer mij net wel dat Viktor natuurlijk ook best een lone-wolf with a troubled past energie heeft (hoewel hij ook best betrokken is bij de groep), dus ik zou denk ik even goed zijn rol lezen en overleggen met Graveborn wat zij denkt?

Edit: Niet dat Viktor de enige mag zijn natuurlijk, maar ik vind dat Graveborn daar wel een stem in moet hebben (:

Will do!

Ben wel van plan hem anders te maken ofc, maar good communication is altijd key

How far is far