• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[ bericht aangepast op 16 dec 2024 - 20:22 ]

Mando -> Zoya

Krokant schreef:
    (...)
    Ja, ik heb toen een stuk later zelfs nog gevouched het weer naar het on-topic gedeelte te verplaatsen, zodat er meer reuring zou zijn in het actieve topics gedeelte. Maar toen werd daar nog negatief op gereageerd (A) ben een strebertje

Misschien heeft het al die jaren wel in je onderbewustzijn gezeten en triggerde / of maakte het een link met het "Off Topic" opeens bij je dat je het instinctief opnoemde. 😺

Don't walk. Run, you sheep, run.

Cratos schreef:
    (...)
    Misschien verward doordat er opeens "Off Topic" in de titel zelf staat en het daarvoor niet heeft gedaan?

HAHA omfg dat had ik niet eens door. Hulpa copy paste. (fish)

Froukjeeee Anneeee heeeeelp? Ik kan de titel natuurlijk niet zelf aanpassen

-

Techniek wist dat ik vandaag aanwezig ben, en ze hebben gewoon eten zonder mij besteld. Nou heb ik geen eten en ik krijg niet eens iets van een 'joh, sorry'.

[ bericht aangepast op 17 dec 2024 - 17:00 ]

Mando -> Zoya

Ik voel me echt weer zo useless.

Hi Q, I missed you 🤍

someone out there feels better because you exist

Whittaker schreef:
    (...)

HAHA omfg dat had ik niet eens door. Hulpa copy paste. (fish)

Froukjeeee Anneeee heeeeelp? Ik kan de titel natuurlijk niet zelf aanpassen

-

Techniek wist dat ik vandaag aanwezig ben, en ze hebben gewoon eten zonder mij besteld. Nou heb ik geen eten en ik krijg niet eens iets van een 'joh, sorry'.

Opgelost!
    Het was mij ook nog niet opgevallen. Oeps. xD

---

Hopelijk is het met werk afbellen nu wel goed geregeld... Want ik werd zondagavond door een productieleider gebeld.
    En niet nog een keer dat ik dnd moet missen morgen. /: (De vorige 2 x was met de rest van de week erg onhandig, en ik wil morgen graag gaan. Maar voel me nu nog niet goed genoeg.) Zo veel dingen die ik mis de afgelopen weken door dit ziek zijn. Ik ben er klaar mee.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn | Phlegethon --> Taire

hoe word je beter in één dag

Tijd voor koffie.

Gisteren als "goed voorbeeld" gebruikt tijdens werk, maar dat zeiden ze niet. En toen ik vroeg waarom wij werden uitgekozen, zei een van de teamleiders 'dat is geheim'. Ja wtf. Later vertelde de andere teamleider het wel, maar jemig, kan je ook gewoon meteen zeggen

Protect the people.

Phlegethon schreef:
    (...)
    Opgelost!
    Het was mij ook nog niet opgevallen. Oeps. xD

Thankyoouu (blush)

Mando -> Zoya

Cratos schreef:
    (...)
    Misschien heeft het al die jaren wel in je onderbewustzijn gezeten en triggerde / of maakte het een link met het "Off Topic" opeens bij je dat je het instinctief opnoemde. 😺

Dat moet het zijn c:

Tijd voor koffie.

Aaaahh ik heb mijn haar zelf geknipt en het is nu korter dan ooit 😱😱

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Zo klaar net vandaag
    Enorm kut gedroomd en een enorm naar voorgevoel over vandaag
    3 x verbrande vinger in n uur tijd
    Zit tegen een huilbui aan maar die komt niet ...... zo toe aan even een week geen werk..

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Moe, lusteloos en geen kracht meer om veel te doen door die bolle buik en minder lucht 🙈

Ich liebe dich 27.12.23

Ben ziek maar MOET ff naar buiten maar also uche uche moe ):

[ bericht aangepast op 18 dec 2024 - 16:28 ]

Tijd voor koffie.

"Hoe gaan we dit oplossen?"

Eh, nou, ik zie geen probleem, dan hoef ik het niet op te lossen toch? Niet mijn schuld dat je geen afspraak maakt en vervolgens erachter komt dat er geen afspraak meer is voor je weggaat…

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Jammer dat we geen emoticons aan berichten hier op Q kunnen geven. Een boel reacties what cracked me up, lol, maar om daar nou een speciale reactie voor te geven met enkel een emoticon. . .

Don't walk. Run, you sheep, run.