• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[ bericht aangepast op 16 dec 2024 - 20:22 ]

Mando -> Zoya

i am a hot mess of soft simmering anxiety, period cramps, too many deadlines and a messy room - now accompanied by my flatmates being *alive* in the hall and making sounds. ughh

EN mn mousepad wil niet scrollen en ik vind het erg onsportief???

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

how to make someone feel like total and utter shit? just a stain on the world

[ I will always love you ]

Ik hou van psychologische spellen (zoals wvw) 🙈

Ich liebe dich 27.12.23

Ik vind het echt niet leuk om elke avond al zo vroeg in slaap te vallen voor de tv :(

I've looked worse, believe me.

Lupinus schreef:
    Ik vind het echt niet leuk om elke avond al zo vroeg in slaap te vallen voor de tv :(

Met de leeftijd wordt het enkel erger am I afraid. . .

Don't walk. Run, you sheep, run.

Cratos schreef:
    (...)
    Met de leeftijd wordt het enkel erger am I afraid. . .

Nou, echt hoor. Het lijkt wel dat met elke grijze haar die erbij komt, je een minuut eerder in slaap valt op de bank. (krul) En dat gaat inderdaad heul snel.
    Ooit zaten we hier allemaal als kind, maar nog even en Q is straks een heus bejaardentehuis.

Net een kerstdiner met mijn mentor leerlingen gehad en daarna nog even gebleven bij het onderbouw gala. Wat een onwijs leuke en gezellige avond!

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

graftyfustakkeklotemedicatie bah bah bah
    Ik kan écht niet tegen dit merk, maar de apotheek geeft me iedere keer een ander merk mee. Er is één merk waar ik tot nu toe de minste bijwerkingen van ervaren heb, maar die kunnen ze niet meer meegeven.

net ingenomen, ik ging weer zowat over m'n nek, hele vieze smaak in m'n mond die de komende 20 uur niet wegtrekt, brandend gevoel in m'n keel, de hele rechterkant van m'n lichaam trilt.

Ik merk geen positief effect, enkel negatieve bijwerkingen waar ik echt aan onderdoor ga. Ik wil zo graag stoppen maar volgens protocol moet ik eerst nog ophogen :@

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Als ik gold member ben, kan ik wel die twee smileys weer gebruiken..

Tijd voor koffie.

Wakker worden en uit bed moeten met de hoeveelheid geluid die de wind maakt is moeilijk :c Mijn dekens zijn nog zo lekker warm...

Do it scared, but do it anyway.

Derks schreef:
    graftyfustakkeklotemedicatie bah bah bah
    Ik kan écht niet tegen dit merk, maar de apotheek geeft me iedere keer een ander merk mee. Er is één merk waar ik tot nu toe de minste bijwerkingen van ervaren heb, maar die kunnen ze niet meer meegeven.

net ingenomen, ik ging weer zowat over m'n nek, hele vieze smaak in m'n mond die de komende 20 uur niet wegtrekt, brandend gevoel in m'n keel, de hele rechterkant van m'n lichaam trilt.

Ik merk geen positief effect, enkel negatieve bijwerkingen waar ik echt aan onderdoor ga. Ik wil zo graag stoppen maar volgens protocol moet ik eerst nog ophogen :@

Bel je dokter en zeg dat bij het recept moet staan dat je maar een soort kunt nemen. Ik weiger altijd een andere mee te nemen en sta er op dat ze de juiste geven. En anders vragen of ze een andere apotheek contacteren dat je het daar haalt.
    Zal niet zo moeten zijn dat jij andere medicatie mee krijgt, omdat zij niet rond willen bellen of een andere willen geven.
    Echt voet bij stuk houden. Ik ken het probleem!

Ich liebe dich 27.12.23

Waaaah mijn haar is zo kort

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Waarom heb ik weeeeer zo veel pijn? :(

Agh, de homesickness naar mijn toffe en speciale ervaringen in New York is back /:
    Maar dit verhaal is wel erg fun! En dit karakter is ook erg leuk samen met deze oc. Sorry Enjolras xD

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn | Phlegethon --> Taire

Pfff wat een geld weer

Every villain is a hero in his own mind.