• 𝖑𝖚𝖈𝖍𝖙 𝖏𝖊 𝖍𝖆𝖗𝖙


    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet Qreaties delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.


    how does it feel when it happens to you, it's your own fucking fault. zo te zien is het "ho's before bro's" voor je dus get fucked. I told u she a basic cheating bitch

    [ bericht aangepast op 14 mei 2024 - 19:09 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zucht, verder niets aan toe te voegen.


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Mijn leerlingen gaan over 7 minuten hun examen Nederlands maken ahhhh


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Kan het al vrijdag zijn pls?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ziekenhuisbezoek 6 in 3 weken.. ben er nu wel klaar mee tbh


    You could rattle the stars.

    hahahah you a basic ho too. telling everybody you just met that you love them and that they are your friend lol 😂😂😂 you are a lonely sad little man


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Today was a good day!... then why do I feel like this? Just because my partner is 15 minutes away playing games this evening? Brains are just stupid....

    Joh. Alsof tickets voor theater en hotels etc niet nu al duur genoeg zijn? Stomme plannen zijn dit...

    En we hadden na vandaag klaar kunnen zijn met data collection als ik maandag niet stom deed.. fun.. (ja, ik voel me er nog steeds erg slecht over.)


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Cryyy me a riverrr 🎶


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Bedankt om niet eerlijk tegen me te zijn van de eerste keer. (/s) Nu ben ik onvoorbereid laten gaan en kan ik weer opnieuw gaan klimmen.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    UGH UGH UGH


    obsessive rage

    Nou vandaag had ook nog wel wat tandjes beter kunnen gaan, maar het zit er alweer bijna op :3


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik ben blij dat we toch niet gaan lunchen met m'n vriend z'n vader zondag, want dit weekend sluit ik mezelf het liefst binnen op om de Taylor Swift chaos te vermijden 🙈


    Stenenlikker

    Stress in the morning~


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    My brain in the beginning of this week: 'maybe we can go work again in June.'
    Work: 'NOPE, we don't want you anymore.'
    Neurologist: 'Definitely not. Ur too depressed.'
    Me: Oki *sits ass back down*


    Sidera nostra contrahent solem lunamque