• 𝖑𝖚𝖈𝖍𝖙 𝖏𝖊 𝖍𝖆𝖗𝖙

Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

Phlegethon schreef:
    (...)
    Ook slim! Ik wilde misschien naar mijn kamer terwijl het zou zijn, maar blijf toch nog een nachtje hier. dus ik hoop het vanaf hier te kunnen zien vanavond, Al ga ik vanavond misschien nog wel kijken of ik een minder belicht plekje kan vinden met de auto, als ik het niet kan zien en ik wel hoor dat het er is. ik heb toch niets beters te kijken nu.

Ik heb het op vakantie vorig jaar ook gezien en toen was het aan de rand van een dorp ook wel prima te zien (buiten het dorp natuurlijk beter). Mijn gedachten was toen heel erg: waarom hangen er hele rechte bewegende wolken in de lucht en waarom zijn ze zo goed zichtbaar terwijl het donker is. Met night mode of long exposure op een camera was het pas echt goed te zien en zag je ook kleuren enzo (geen idee wat de "norm" is, ik heb het ook maar één keer eerder gezien)

Do it scared, but do it anyway.

Kazama schreef:
    (...)
    Ik heb het op vakantie vorig jaar ook gezien en toen was het aan de rand van een dorp ook wel prima te zien (buiten het dorp natuurlijk beter). Mijn gedachten was toen heel erg: waarom hangen er hele rechte bewegende wolken in de lucht en waarom zijn ze zo goed zichtbaar terwijl het donker is. Met night mode of long exposure op een camera was het pas echt goed te zien en zag je ook kleuren enzo (geen idee wat de "norm" is, ik heb het ook maar één keer eerder gezien)

Thanks voor de tip!
    Weet niet of ik het hierdoor gisteren net zo goed had kunnen zien, maar ik heb het met night mode in elk geval nu wel kunnen zien! Mooi en erg bijzonder hoe dat werkt.

--

Oeps. Vanochtend was he toprecht een berichtje dat niet verstuurde. Maar sinds vanmiddag was ik wat afk op discord. Sorry A., maar vandaag is even echt niet mijn dag. Ik zla morgen mijn best doen dit wat goed te amken en will apologize in person. (Al heeft hij nog niets gezegd van mij vals te beschuldigen van dat ik iets niet gezegd zou hebben. Dus dat moet ook nog besproken worden.)

[ bericht aangepast op 11 mei 2024 - 23:44 ]

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Noooh, geen noorderlicht yet. Wel een vreemde glow in het noorden, lol

Basim schreef:
    Noooh, geen noorderlicht yet. Wel een vreemde glow in het noorden, lol

Ik raad de tip van met night-mode een foto maken gericht op de glow aan! Daardoor heb ik nu een paar foto's ervan, maar met het blote oog zie ik ook niets nu.

Just why did something think that waking up before ten is totally fine if I only slept around three....?

Kazama schreef:
    Just why did something think that waking up before ten is totally fine if I only slept around three....?

Ritme en zonlicht :') Merk zelf dat, hoe laat ik ook slaap, ik me slechter voel overdag als ik niet een beetje ritme aanhoud. Krijg inmiddels hoofdpijn van uitslapen 😅😅

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Caverna schreef:
    (...)

Ritme en zonlicht :') Merk zelf dat, hoe laat ik ook slaap, ik me slechter voel overdag als ik niet een beetje ritme aanhoud. Krijg inmiddels hoofdpijn van uitslapen 😅😅

Ja, maar verduisterende gordijnen en geen ritme to begin with?

Hoe moeilijk kan het te begrijpen zijn dat ik naar huis wil en niet ga mee eten. Ik zei al twee keer nee. Wanna cry a bit.

Sidera nostra contrahent solem lunamque

Nee de vraag "wat is er mis?" heeft niet altijd een duidelijk uitgesproken antwoord.....

Wat ben ik aan het fucken met dit experiment de laatste week? Ik weet echt niet waardoor dit komt en ik voel me hier superslecht over.. /:

Aaaaaaaah. I keep fucking up en ik ben bang dat als dit te vaak blijft gebeuren, ik m'n baan kwijt raak...

call me pygmalion AGAIN for falling in love with a character i made myself (the fact that this only happens with the psychopaths explains a lot about my dating history)

[ bericht aangepast op 13 mei 2024 - 14:54 ]

obsessive rage

Sommige - of veel - mensen zijn écht gek

i was glad to be home, but the traffic today killed me

Waarom stress ik altijd zo veel voor saus🫠
    Wel cute dat m’n collega nog even langskwam om te vertellen dat het heel goed ging (:
    Ben zelf ook wel blij, want heb in een halve praktijkdag 1,5 cursus gepropt. Dus donderdag hoef ik vrijwel niets meer te doen woehoeeeee