• 𝖑𝖚𝖈𝖍𝖙 𝖏𝖊 𝖍𝖆𝖗𝖙


    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet Qreaties delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.


    M’n hoofd is echt 🤯
    Waarom heb ik zoveel verschillende gedachtes constant


    You could rattle the stars.

    Oké, wss is de bus beter omdat de treinen weer eens onbetrouwbaar zijn, but I'm not really having a good time on this bus :C


    Stenenlikker

    Ah yes, of 4 keer overstappen en gebruik maken van 2 crap treinen of 2 keer overstappen in chille treinen, maar 40 minuten langer reizen...

    Let's do this.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Oké Bumble maar WAAROM heb je aangepast dat mannen nu ook als eerste een bericht kunnen sturen. God forbid dat er ook maar één app is die meer catered is naar vrouwen. Nog even en ze zijn ook offended door period apps 🙃


    darling, you can't let everything seem so dark blue

    Ugh waarom vergeet ik nou mijn camera op de dag dat ik m het liefst wilde gebruiken🫠

    Dagje Madurodam, voelde me net een celebrity. Chinezen en Hindoes bogen zich allemaal over kinderwagen van jongste en wilden een foto maken, vroegen of ze met de oudste op de foto mochten. Er was er eentje zelfs zo brutaal om naast de oudste te staan en zijn telefoon al op haar te richten (A)

    ik ben zo'n beetje klaar met toxic games you give everything but you get Jack Shit


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    In precies één week is de verhuizing en wonen we gewoon samen 🥰

    [ bericht aangepast op 25 mei 2024 - 18:37 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Heel misschien morgen maar (wéér) naar die stomme examens kijken. Ben er al drie keer doorheen gegaan, maar misschien kan ik nog punten sprokkelen voor die kinderen. Maar omg zó klaar mee. En dan ook nog tweede correctie. ;-;


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    My tattoos never hurt enough. I want a new one already (cat)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Waarom kijkt er iemand nog naar normale tv? Ik snap dat echt niet met hoeveel zooi erop te zien is...

    blegh ik wil huilen en heel de nacht rpg'en 1 dag weekend is te kort


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Is het hooikoorts? Ben ik verkouden? Who tf knows at this point


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Je hebt nooit zo in de gaten wat een zegen het is om gewoon te kunnen ademen totdat de hooikoorts even komt huishouden in je luchtwegen ✌🏼


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Dramatic