• 𝖑𝖚𝖈𝖍𝖙 𝖏𝖊 𝖍𝖆𝖗𝖙


    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet Qreaties delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.


    I need more information y'all


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Zoveel spannende ontwikkelingen in mijn leven op dit moment ❣️ Maar ook low-key terrifying. Stap voor stap!


    Omnia mutantur, nihil interit

    hdjendhdjdg oké die zelfbescherming muren gaan echt even afgebroken moeten worden 🫠


    You could rattle the stars.

    Madwoman schreef:
    hdjendhdjdg oké die zelfbescherming muren gaan echt even afgebroken moeten worden 🫠


    Mag ik mijn sloophamer gebruiken om je te helpen?


    Omnia mutantur, nihil interit

    ughhh ik ben per ongeluk heel de nacht wakker gebleven en nu heb ik besloten dat te skippen tot 's nachts weer maar ik wil zo graag tukken verdommeeee


    obsessive rage

    Oké ik weet dat persoonlijke discussies niet in een groepsapp horen, maar ik ben zo zat van deze racistische, seksistische, anti-LGBT+ slachtofferrol die ze steeds aannemen. En dan ook nog zo laf zijn om 'het is maar een grapje' te zeggen. UUUGHHGEJWJFJNJJK (cat)

    [ bericht aangepast op 23 mei 2024 - 12:23 ]

    Het verschil tussen jullie is zo groot - het is letterlijk op eieren lopen en gewoon prettig samenwerken


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Mij vandaag gedeeltelijk ziek gemeld op het werk omdat het mentaal niet goed gaat, nu tegelijkertijd opgelucht maar ook teleurgesteld zijn in mezelf. #mixed feelings


    They call us dreamers, but we're the ones who don't sleep.

    Ik voel me hartstikke gestrest.


    Omnia mutantur, nihil interit

    Exulansis schreef:
    (...)

    Mag ik mijn sloophamer gebruiken om je te helpen?


    Ja, maar wel alleen als je er net als Miley Cyrus mee om gaat!!! 🫡


    You could rattle the stars.

    Schiet me neer, waarom moeten dingen altijd zo moeilijk

    Gewoon meh...

    Zou echt willen dat ik mijn gedachtes soms uit kan zetten, jeetje wat irritant..


    Life is a beautiful struggle

    Soms kunnen mensen gewoon nodeloos discussiëren over dingen die er niet toe doen... Het zijn hele lieve mensen hoor, maar, dit was zo'n nutteloze avond...

    OhmyGOD that final bit of Bridgerton S3E4 was all the serotonin i could have wished for today. For god's sake Penelope Featherington :3


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.