• 𝖑𝖚𝖈𝖍𝖙 𝖏𝖊 𝖍𝖆𝖗𝖙


    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet Qreaties delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.


    Reeses schreef:
    Kids liggen op bed, ik ga ook naar bed zodat ik nog even kan lezen, die film afkijken, serie verder kijken, nog even verder lezen, nog even op telefoon…
    Lig ik op bed, na 2 zinnen gelezen te hebben, oké doei ik ga slapen, ben moe 😴😴


    Slaap lekker (bloos)


    You were born original, don't die as a copy.

    :S


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Overprikkeld af


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Brainstormen voor SOTY i.c.m. het "goeiemorgen-liedje" met je peuter te zingen is niet echt een goeie combi (A)

    Dus, mijn beste vriendin negeert me half en mijn reis deze zomer gaat niet door en volgens mijn moeder staat mijn leven op pauze omdat ik geen 'vaste' baan heb en mijn beste vriend nodigt mij alleen als avondgast uit op zijn bruiloft want zijn vriendin is jaloers op onze vriendschap en mijn vriend vindt dat er niets aan de hand is en dat ik gewoon vrolijk moet zijn. Nee, ik wil niet vrolijk zijn

    [ bericht aangepast op 9 mei 2024 - 11:48 ]


    It's hard to dance with a devil on your back. So shake him off.

    Blakelee schreef:
    Dus, mijn beste vriendin negeert me half en mijn reis deze zomer gaat niet door en volgens mijn moeder staat mijn leven op pauze omdat ik geen 'vaste' baan heb en mijn beste vriend nodigt mij alleen als avondgast uit op zijn bruiloft want zijn vriendin is jaloers op onze vriendschap en mijn vriend vindt dat er niets aan de hand is en dat ik gewoon vrolijk moet zijn. Nee, ik wil niet vrolijk zijn


    Oh blegh, wat vervelend allemaal 😔 Je hoeft absoluut niet vrolijk te zijn!
    Je emoties mogen er gewoon zijn.


    You could rattle the stars.

    Utah scares me man. So many cults.


    Caution first, always.

    OMG nooit verwacht dat ik t noorderlicht in m’n dorpje zou zien. Ben ik even blij dat ik nog wakker was en toch maar even uit m’n raam besloot te kijken

    Saureus schreef:
    OMG nooit verwacht dat ik t noorderlicht in m’n dorpje zou zien. Ben ik even blij dat ik nog wakker was en toch maar even uit m’n raam besloot te kijken


    Waar in t land woon jij? Ik was net even gaan kijken maar ik zie helaas niks.


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Waar in t land woon jij? Ik was net even gaan kijken maar ik zie helaas niks.

    Brabant! Vanavond/vannacht is het weer te zien als het goed is! Met het blote oog zag ik enkel strepen/vage roze gloed, maar als je met je camera (van de telefoon) kijkt of een foto maakt, dan zie je veel meer

    Ahhh ik heb vannacht gewoon het noorderlicht gezien!


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Waarom was het noorderlicht wel op mijn kamer te zien maar was ik bij mijn vader vannacht, waar ik het niet kon zien helaas. vannacht nig een kans though, en nu ik toch niets te zien heb vanavond.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Phlegethon schreef:
    Waarom was het noorderlicht wel op mijn kamer te zien maar was ik bij mijn vader vannacht, waar ik het niet kon zien helaas. vannacht nig een kans though, en nu ik toch niets te zien heb vanavond.


    Hopelijk lukt het vanavond!


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Zo, we hebben een plekje net buiten de stad gekozen om straks het noorderlicht proberen te gaan kijken. Dat is wel het nadeel van toch wel midden in de bewoonde wereld wonen, maar gelukkig hebben we een auto ^^ En met de fiets was het ook wel te doen geweest, maar daar heb ik 's nachts dan weer net weinig zin in ^^"

    Kazama schreef:
    Zo, we hebben een plekje net buiten de stad gekozen om straks het noorderlicht proberen te gaan kijken. Dat is wel het nadeel van toch wel midden in de bewoonde wereld wonen, maar gelukkig hebben we een auto ^^ En met de fiets was het ook wel te doen geweest, maar daar heb ik 's nachts dan weer net weinig zin in ^^"

    Ook slim! Ik wilde misschien naar mijn kamer terwijl het zou zijn, maar blijf toch nog een nachtje hier. dus ik hoop het vanaf hier te kunnen zien vanavond, Al ga ik vanavond misschien nog wel kijken of ik een minder belicht plekje kan vinden met de auto, als ik het niet kan zien en ik wel hoor dat het er is. ik heb toch niets beters te kijken nu.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn