• 𝖑𝖚𝖈𝖍𝖙 𝖏𝖊 𝖍𝖆𝖗𝖙


    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet Qreaties delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.


    Maie schreef:
    Waarom moeten mannen altijd zo hard snurken als ze gedronken hebben?


    Ik stikte in mijn koffie door deze :') so true


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    In juni gaan we samen wonen, in juni gaan we samen wonen (hoera)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Zo fijn als het al minimaal drie mails kost voordat ik basic info heb voor m'n afstudeeropdracht....

    Ik wil m'n eigen wasmachine 😭 Er zijn geen tijden meer vrij voor ik moet wassen omdat ik geen werkshirts meer heb, rip. Tijd voor een handwas.


    Stenenlikker

    Van die misplaatste nostalgie... dóé me wat


    Omnia mutantur, nihil interit

    Dit nummer wordt er niet beter op met de premise van naar een datingshow kijken en iemand oud noemen.. Ik moet mijn (niet bestaande) inner romanticus maar naar boven halen op 1 juni I guess, al ben ik meestal van de enjoltaire en quogan relaties, dus meer van de argumenten dan van pure romantiek xD


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Tbh zou het mij wel helpen dat jullie geen vragen stellen waarvan jullie weten dat ik het nu gewoon nog niet mag of kan.


    Queer zijn is gewoon alles

    Ahhhh zo geen medelijden, je had je eigen ruiten al ingegooid meid.


    Life is a beautiful struggle

    Flirting with the tiktok moots is wild. I love it.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Natuurlijk kan ik niet slapen als ik over 6 uur op moet :W


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Why can't my brain just shut up when I want to go to sleep? Even if it is telling me decent things instead of negative ones, it's still constantly talking!!

    Ik bel de dag zelf af, hoezo is dit op tijd afbellen? Maar wel aardig dat ik daarvoor niet hoef te betalen. Al voel ik me wel slecht dat het weer gebeurt.. de vorgie keer was ik ziek. En nu is er wat mis met de auto waar ik in rijd en ze hadden alleen net om 2 uur plaats.. slechte timing. Sorry gp, maar ik waardeer jullie wel en als jullie er alsnog wat voor willen hebben hoor ik dit graag!


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Bleh ik heb geen zin om dit opnieuw te leren🥲

    Hele route gereden om allemaal gratis spullen op te halen voor m'n huis


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kids liggen op bed, ik ga ook naar bed zodat ik nog even kan lezen, die film afkijken, serie verder kijken, nog even verder lezen, nog even op telefoon…
    Lig ik op bed, na 2 zinnen gelezen te hebben, oké doei ik ga slapen, ben moe 😴😴