• 𝖑𝖚𝖈𝖍𝖙 𝖏𝖊 𝖍𝖆𝖗𝖙


    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet Qreaties delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.


    Boos op de GGZ dat ik alwéér moet wachten voordat ik eindelijk mag starten met de behandeltraject..

    [ bericht aangepast op 4 mei 2024 - 12:20 ]

    Life hates me aaahhhhh

    Waarom zit mijn schoonmoeder zo te stalken binnen mijn gezin? Echt haat aan die vrouw.

    and suddenly you are the only one left of the gaming group.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Kan NIET wachten om hem weer te zien


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Waarom moeten mannen altijd zo hard snurken als ze gedronken hebben?


    They call us dreamers, but we're the ones who don't sleep.

    Holy fuck ik heb waarschijnlijk als dinsdag m'n hypotheek word goed gekeurd m'n eerste huis gekocht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    I feel so bad, but I have so little mental capacity for all of this rn. Idk what to say to her to comfort her :c


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    IrishNialler schreef:
    Holy fuck ik heb waarschijnlijk als dinsdag m'n hypotheek word goed gekeurd m'n eerste huis gekocht


    Wat tof en fantastisch nieuws!


    Omnia mutantur, nihil interit

    Make up your mind spoilers

    Ik had niemand herkend natuurlijk voor deze aflevering (ik heb de meeste gezien), maar ik had Stanley, William, Gijs, of Jurre echt wel moeten herkennen.
    En ik kijk het nu terug, maar Jurre's pak moet wel een referentie zijn naar spuiten en slikken. Goed bedacht. xD In hem en deels Stanley herken ik het nu het meeste so far trouwens.
    Edit: die doodshoofden had ik moeten zien van Elisabeth. Damn.

    [ bericht aangepast op 6 mei 2024 - 1:21 ]


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Exulansis schreef:
    (...)

    Wat tof en fantastisch nieuws!
    dankjewel! Mede door fantantische vrienden, gunfactor en menselijke mensen. Buiten de makelaar om en de vraagprijs verlaagd wat 50.000 scheelt waardoor ik het wel kan afbetalen 💕


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Phlegethon schreef:
    (...)
    Dat is lief van je, maar ik weet niet wat je doet/ waar je werkt. En grote kans dat je er geen connecties mee hebt, maar ik zoek een BBl werkplek voor podiumtechniek.

    Maar eerst genieten van Even Tot Hier live kijken en backstage ervan zien bij de opnames vanmiddag voor ik verder nadenk over mails sturren!


    Sorry, echt een vet late reactie maar! Ik studeer Leisure & Events en ik heb veel vrienden uit de sector, dus ook podiumtechniek! Ik zal even wat lijntjes uitzetten. Als je je er comfortabel bij voelt om het te delen zou het handig zijn om te weten waar je ongeveer woont, zodat ik niet mensen aan de andere kant van het land vraag heh

    Ik ben er wel een beetje klaar mee dat ik om de week ziek ben 🥲


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Waarom komen postbezorgers altijd op van die k*t tijden 😂😂

    Is er een manier om mijn kamer uit te komen zonder dat het voor de werkmannen die nu in mijn appartement bezig zijn duidelijk is dat ik tot nu in bed heb liggen rotten?


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!