• 𝖑𝖚𝖈𝖍𝖙 𝖏𝖊 𝖍𝖆𝖗𝖙

Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

Tahani schreef:
    Yo S3 van Bridgerton is 🔥🔥

IT IS

OT: twee uur verder en ik verveel me alweer :')

“Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

Ik ben mijn tiktok account kwijt, waar ik zo hard voor gewerkt hebt. Alles weg, in 1 klap.

Your Butt is Mine!

Ik wil eigenlijk even niet hoeven te existen vandaag. The vibes are not vibing and I'd really like to crawl into a hole for a bit and be left alone

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Í'm doing stuff that i find difficult and shit and i feel like crying but im at work so i kinda cant but i really want toooo

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Waarom gaat je lichaam steeds kutter doen wanneer je dichter bij de 30 komt? Its not fair!

They call us dreamers, but we're the ones who don't sleep.

Er gaat nog iets escaleren vandaag. houddddd je mondddd

Omnia mutantur, nihil interit

525600 minuten (al is dat dit jaar niet zo), nog zoveel mailtjes te sturen, en dingen van plan.
    En als ik ze nou ook een keer daadwerkelijk doe, wordt mijn to do lijst tenminste minder groot... Al is vandaag wel een redelijk actieve dag geweest tenminste.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

ik ga nooit meer met een slaaptrein, hoezo moet ik hier zo erg van bijkomen

--

Waarom klinken plannen die pas over een paar weken zijn altijd goed en leuk....

Do it scared, but do it anyway.

Bij wie kan ik een kind van 3 achter het behang plakken? Dan heb ik even rust… :X

Raiju schreef:
    Waarom klinken plannen die pas over een paar weken zijn altijd goed en leuk....

In the end it was actually fun ^^ Sad I had to be stressed about it beforehand...

Ik typte automatisch bijna Tiktok, terwijl ik de site Qreaties wilde opzoeken. Echt vreemd die gewoonte, terwijl ik niet eens op Tiktok zit. 💀

Gedraag jezelf een keer niet als een 12-jarig kind, zeg..

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

Iiii volgende week dus mee naar een gala met hem (!!!) maar ik vind het toch wel spannend?? Want wat zijn we nu? Want ik vind het eng om te vragen/zeggen en ahhhh

You gave me my life all those years ago, now I give you yours.

Waarom wilde echt alles mij zeker 2 uur te vroeg wakker hebben....