• EXPERIUM - THE PREQUEL

    Voordat de Zuivering begon, speelden er heel andere verhalen...



    LIONS
    ⚜️
    Fire Vuur
    Fox Dieren veranderen
    Astreal Astral projection
    Tony Onzichtbaar in het donker
    Emil Duplicatie
    ~
    Onna Ondoordringbare huid
    Vera Vliegen
    Serena Stembeheersing
    Heidi Groene vingers
    8226 Praten met dieren

    Buffalo's
    ⚜️
    Ednoces Tijd bevriezen voor 10 sec
    Dalit Immuniteit voor gaven
    Goliath Ant-man
    Rai Electriciteit
    8034 Gevarensonar
    ~
    Sarah Onbekend
    [Onbekend] [Onbekend]
    [Onbekend] [Onbekend]
    [Onbekend] [Onbekend]
    [Onbekend] [Onbekend]

    Rhino's
    ⚜️
    Romeo Emoties manipuleren
    Damon Dementor
    Peter Spiderman
    Azrael Krachten afnemen en aanvullen.
    Darian Objecten materialiseren
    ~
    Maaya Hallucinates.
    Melissa [Onbekend]
    Alice Spiegelloper
    Medusa Verstenen onder haar blik
    Naamloze Gedachtenlezen

    Elephants
    ⚜️
    [Onbekend] [Onbekend]
    Vision Met zintuigen spelen
    Nish Aanwezigheid verbergen
    [Onbekend] [Onbekend]
    [Onbekend] [Onbekend]
    ~
    Kijo Veranderen in een Oni.
    Stella Licht ombuigen.
    Vera Leugendetector.
    Helene Genezing.
    [Onbekend] [Onbekend]



    Oud-studenten
    Conway Lion [Onbekend]
    Raz Lion [Onbekend]
    Ylva Lion [Onbekend]
    Tuuli Lion Wind
    Kris Buffalo Edelstenen manipulatie
    Safira Buffalo Drakengedaante
    Zebediah Rhino Manipulatie
    Thor Rhino Sterk
    Moacir Rhino [Onbekend]
    Adrasteia Rhino Via bloed gave overnemen
    Ryan Panther [Onbekend]

                     
    Eerdere topics
    Speeltopic 1: Klik ^^
    Speeltopic 2: Klik ^^
    Speeltopic 3: Klik ^^
    Speeltopic 4: Klik ^^
    Speeltopic 5: Klik ^^
    Speeltopic 6: Klik ^^
    Speeltopic 7: Klik ^^
    Speeltopic 8: Klik ^^
    Speeltopic 9: Klik ^^
    Speeltopic 10: Klik ^^
    Speeltopic 11:Klik ^^
    Speeltopic 12:Klik ^^
    Speeltopic 13: Klik ^^
    Speeltopic 14: Klik ^^
    Speeltopic 15: Klik ^^
    Speeltopic 16: Klik ^^
    Speeltopic 17: Klik ^^
    Speeltopic 18: Klik ^^
    Speeltopic 19: Klik ^^
    Speeltopic 20: Klik ^^
    Speeltopic 21: Klik ^^
    Speeltopic 22: Klik ^^
    Speeltopic 23: Klik ^^

    ~
    Rollentopic

    ~
    Tijdlijn
    ✧ (2009) - Aankomst 1 (Zebediah)
    ✧ (November 2011) - Aankomst 861 (Fire)
    ✧ (Februari 2012) - Aankomst Romeo
    ✧ (2012) - Aankomst 1694 (Onyx)
    ✧ (2012) - Aankomst 1695 (Maaya)
    ✧ (Juni 2013) - Aankomst 2194 (Fox)
    ✧ (Mei 2015) - Aankomst 4184 (Jester)
    ✧ (Juli 2015) - Aankomst 4585 (Dezi)
    ✧ (Juli 2015) - Aankomst 4965 (Vienna)
    ✧ (September 2015) - Aankomst 5666 en 5667 (Fersephone en Fayr)
    ✧ (September 2016) - Aankomst 6445 (Yrla)
    ✧ (Augustus 2019) - Aankomst 7223 (Merrin)
    ✧ (Juli 2020) - Aankomst 8102 (Nenya)
    ✧ (Augustus 2020) - Aankomst 8175 (Adam)


    [ bericht aangepast op 12 juli 2020 - 14:50 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Kris


    Fox keek een beetje verloren om zich heen nu zijn danspartner gestolen was. Kris sloop naar hem toe, omhelsde hem van achteren en trok hem tegen zijn borst. Even leek de jongen te schrikken, toen keek hij over zijn schouder en vlijde zich tegen hem aan.
          Kris boog zijn hoofd en kuste Fox’ nek. Hij grijnsde toen hij zijn vriend scherp hoorde inademen. ‘Zag ik dat nou goed, Foxie? Zaten je handen net echt op haar billen?’
          ‘Wat? Nee!’ Verschrikt draaide Fox zich om en staarde hem met grote ogen aan. ‘Dat zou ik nooit doen!’
          Kris grinnikte om de paniek op zijn gezicht. ‘Jammer. Ik maar hopen dat je iets goed te maken had.’
          Fox sloeg hem zacht tegen zijn borst. ‘Jíj hebt wat goed te maken.’
          ‘Oh kom op,’ plaagde hij. ‘Je weet best dat ik onmogelijk jaloers te krijgen ben. Ik weet dat er niemand aan mij kan tippen.’
          ‘Ík kan aan jou tippen,’ antwoordde Fox met een arrogantie die hij duidelijk van hem had afgekeken. Kris was dol op Fox’ blozende wangen, maar er waren ook momenten dat hij blaakte van het zelfvertrouwen en dat maakte hem altijd gek van verlangen.
          ‘Maar je spiegel zoent niet zo lekker als ik.’
          ‘Dat weet je helemaal niet,’ vuurde Fox terug. Hij liet zijn handen door Kris’ haren glijden en trok zijn hoofd toen dichter naar hem toe. Er volgde een vurige zoen, eentje die hem licht in zijn hoofd maakte en de kriebels door zijn hele lijf liet schieten. Hij hijgde zelfs lichtjes toen hij de muur in zijn rug voelde en Fox hem daar tegenaan drukte.
          Kris tuurde in zijn onstuimige, bruine ogen. Zijn handen dwaalden over zijn achterwerk en hij trok Fox tegen zich aan zodat hij zijn opwinding kon voelen.
          ‘Ik wil je nu,’ gromde hij.
          Aan Fox’ grijns zag hij dat hij dat maar al te goed wist. Het voelde de laatste tijd alsof de rollen omgedraaid waren, vroeger was hij degene die Fox teasde.
          ‘Wat wil je dan?’ Zijn handen gleden over zijn shirt – en Kris kon alleen maar wensen dat hij ze eronder liet glijden.
          ‘Jou Foxie. Ik wil jou in me.’
          Nu werden zijn wangen toch weer een beetje roze. Hij keek over zijn schouder, alsof hij bang was dat iemand het gehoord had.
          Kris grinnikte en pakte zijn hand, waarna hij hem op de dansvloer trok. Fox keek hem verrast aan.
          ‘Geen commentaar,’ zei hij met een scheve grijns. ‘Anders zit ik zo weer op een barkruk.’
          ‘Ik zou niet durven!’ Fox sprong op en neer van enthousiasme en danste om hem heen.
          Kris nam tevreden zijn gelukkige gezicht in zich op. De enige momenten dat hij zich tevreden voelde met zijn leven hier, was als hij Fox zag lachen.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2020 - 17:20 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    November 2016


    Dezi



    Het waren er niet veel – maar er waren een paar jongens die gewoon écht niet naar haar omkeken, hoe sexy ze ook gekleed ging. Nish was daar een van. Een superlekkere dude, maar zelfs als ze vlak voor zijn neus met een kort jurkje aan bukte of haar decolleté onder zijn neus duwde, keek hij naar haar alsof ze een beschimmeld stuk kaas was. Ja – pijnlijk was het soms wel. Soms. Want diep vanbinnen was het natuurlijk overduidelijk dat hij gewoon hard to get speelde. Zo’n type was het wel. Op een dag zou hij heus wel happen.
          Toen ze naar buiten ging om een luchtje te scheppen – of eigenlijk om Ryan af te schudden, wiens opschepperij er niet minder vervelend op werd als hij een paar biertjes gedronken had – en hem buiten op een boomstronk zag zitten, was het overduidelijk dat hij op haar zat te wachten. Op wie anders?
          Ze zakte naast hem neer en sloeg haar ene been over de ander, zodat haar jurkje nog wat verder omhoog kroop.
          ‘Wat doet zo’n feestbeest als jij nou buiten?’
          Ten antwoord blies hij een wolk rook in haar gezicht. Ze barstte los in een hoestbui en keek hem verongelijkt aan. Hij grijnsde.
          ‘Ik wacht in elk geval niet op een vrouw van lichte zeden, zullen we maar zeggen.’
          Ze tuitte haar lippen lichtjes en legde een hand boven zijn knie. ‘Je ziet er anders wel eenzaam uit.’ Ze schoof wat dichter tegen hem aan en hield nieuwsgierig zijn gezicht in de gaten. De meesten werden daar wel lichtelijk ongemakkelijk van, maar er veranderde helemaal niets aan zijn knappe gezicht. Wat zou hij doen als ze hem in zijn nek begon te zoenen? Haar hand nog wat hoger schoof? Er kwam een moment dat hij zichzelf niet langer voor de gek kon houden, right?


    Every villain is a hero in his own mind.

    Yrla


    November 2016

    Met een tevreden glimlach op zijn gezicht liep hij naar buiten. Hij zag dat Nish nog altijd op dezelfde plek zat, al was hij niet alleen. Al moest Yrla eerlijk bekennen dat hij dat ook niet verwacht had. Waarschijnlijk had de jongen het afgelopen uur zich niet eens verroerd. Yrla keek even naar de biertjes in zijn handen en kreeg toen een grijns op zijn gezicht. Nish had deze kant nog niet opgekeken, dus hij had Yrla nog niet gezien.
          Zo snel en zo stil mogelijk als hij kon (wat nog niet zo heel stil was, dat waren ze aan het oefenen in zijn lessen), rende hij naar Nish toe en ging vlak achter hem staan. De jongen had hem nog niet in de gaten en zonder wat te zeggen legde hij het ijskoude biertje tegen de wang van de jongen aan. Pas zodra hij dat gedaan had (en in zijn nopjes was, omdat Nish duidelijk schrok), keek hij naar het gezelschap wat Nish had.
          Oh... Joepie... Daar gingen we het krijgen. "Dezi," begroette hij haar met enige verveling in zijn stem.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2020 - 23:27 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    November 2016


    Nish


    ‘Yrla…’ Dezi trok haar wenkbrauwen hoog op. ‘Wat doe jíj hier?’
          Nish pakte het biertje van de jongen aan, sloeg toen een arm om zijn middel en trok hem praktisch op zijn schoot terwijl hij Dezi aankeek. ‘Hij is hier met mij.’
          Haar ogen plopten nog bijna niet uit hun kassen. ‘Wil je… Wil je zeggen dat jullie homo zijn?’
          Nish grinnikte zacht. ‘Met jou als alternatief wordt iedereen spontaan gay.’
          Ze snoof minachtend, toch leek ze zich plotseling niet meer zo op haar gemak te voelen. ‘Onmogelijk,’ zei ze toen, en haar zelfvertrouwen keerde weer terug. ‘Ik merk heus wel aan de manier waarop je naar me kijkt dat je me wil.’
          Allemachtig wat had dat wijf een kapsones. ‘Wat jij wil, schat. Maar ik kan je zonder blikken of blozen vertellen dat ik deze jongen hier veel liever wil.’ Hij streek even langs Yrla’s rug en keek haar uitdagend aan. ‘Veel betere humor, vettere gave, interessantere gesprekspartner en overduidelijk de knapste Panther die er ooit geweest is.’
          Dezi klemde haar kiezen op elkaar. Nish hoopte dat Yrla ook even meespeelde, Dezi met hangende pootjes zien weglopen was een stuk minder leuk als hij zelf ook nog even op z’n plaats werd gezet.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Yrla


    November 2016

    Een beetje verbluft liet hij zich door Nish op schoot trekken. Hij had niet eens de kans om tegen te spreken. Verbaasd volgde hij het gesprek tussen Nish en Dezi, maar hij wist niet zo goed of hij de wending wel leuk vond. Ze streling over zijn rug bezorgde hem de kriebels, waarvan hij niet wist of het goed of slechte kriebels waren. Nish woorden daarentegen bezorgde hem een blos op zijn wangen. Hij wist niet wat hij moest doen.
          Nerveus lachte hij in de richtig van Dezi en keek toen naar Nish om te zien wat zijn bedoelingen waren. Meende hij dit nu serieus? Of was hij Dezi in de maling aan het nemen? Nish ogen verraden echter niets, het blauw keek hem gewoon bijna nieuwsgierig aan. Hij was Dezi voor de gek aan het houden. Dat moest wel. Dat laatste moest het wel zijn, Nish had eerder al laten blijken dat hij het niet zo op Dezi had. Maar als dat zo was, dan had hij alles al verpest! Met zijn nerveuze gedoe en het onwennige. Alhoewel....
          Hij keek weer weg van Nish en pakte de onderkant van zijn shirt om ermee te spelen. Zijn vingers waren opeens heel interessant. "Ik dacht dat dat ons geheimpje was," zei hij zachtjes.


    It's never gonna happen, Guys.

    November 2016


    Nish


    Toen Yrla opeens inhaakte en de verlegen jongen speelde, ging er toch een vreemd gevoel door zijn maag. Hadden we maar echt een geheimpje. Hij streek even door Yrla’s haren en legde zijn andere hand op zijn knie. ‘Oh maar het blijft ons geheimpje. Het laatste wat Dezi wil, is dat ik aan de hele school vertel dat ze smerige roddels verzint om te verbloemen dat ik geen interesse in haar heb. Nietwaar, hm? Het is nog altijd mijn woord tegen dat van eh, nou ja, schoolslet kunnen we je wel noemen?’ Hij keek Dezi met een zelfverzekerde grijns aan, wist dat hij haar in een hoekje had.
          ‘Jullie zijn walgelijk,’ snauwde ze hen toe, daarna draaide zich om en beende met grote stappen weg. Grinnikend keek Nish haar na, voordat hij zich weer tot Yrla wendde. ‘Je overtuigde míj zelfs bijna dat we een geheimpje hebben,’ zei hij met een scheve grijns.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Yrla


    November 2016

    Zodra Dezi verdwenen was, durfde hij zijn grijns weer op zijn gezicht tevoorschijn te laten komen. "Dan doe ik toch iets goed. Als zelfs jij het bijna gelooft. Of wil je het gewoon graag geloven?" vroeg hij plagend aan Nish. Hij keek in die ontzettend helderblauwe ogen van hem, die toch om een of andere reden iets losmaakten. Dit contact met Nish was zo anders, zo vreemd en nieuw. Maar aan de andere kant vond hij dat ook wel weer grappig.
          Yrla wendde zijn blik weer af en keek in de richting waar Dezi was verdwenen. "Wel jammer hoor dat ze zo snel afhaakt. Ik had wel een beetje meer pit van Dezi verwacht. Ik hoefde nauwelijks wat te doen."

    [ bericht aangepast op 14 aug 2020 - 20:37 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    November 2016


    Nish


    ‘Blijkbaar hebben wij twee gewoon een chemie waar niemand omheen kan,’ antwoordde Nish. Zijn hand rustte op Yrla’s heup. Het was een goed teken dat de jongen hier nog steeds zat, al oogde hij niet heel ontspannen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Yrla


    November 2016

    Hij grijnsde naar Nish. Hij begon zijn humor eindelijk een beetje door te krijgen. Yrla zette zijn bier aan zijn lippen, maar hield daarmee op toen hij twee meiden voorbij zag zwalken. Yrla trok een wenkbrauw op, terwijl de meisjes al giechelend aan elkaar optrokken, maar absoluut niet in een rechte lijn liepen. "Waar hebben die last van?" vroeg hij met opgetrokken wenkbrauw aan niemand in het bijzonder.


    It's never gonna happen, Guys.

    November 2016


    Nish


    'Dat krijg je als je te veel drinkt.' Hij keek even naar het biertje in Yrla's hand. Hij had al best wat drankjes achterovergeslagen - en dat voor iemand die niks gewend was. 'Maar jij kan blijkbaar een hoop hebben.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Yrla


    November 2016

    Hij keek naar het groene flesje in zijn handen. "Uh blijkbaar.." zei hij. Hij had al aardig wat op, maar hij merkte er nog weinig van. En opeens viel het kwartje. "Oh vandaar dat Ryan zo boos op me was na mijn naamfeestje. Ze hebben waarschijnlijk ontzettend hun best gedaan me dronken te voeren, maar dat is blijkbaar nog niet zo makkelijk." Hij grijnsde en keek naar Nish. "Heb jij nog nergens last van dan?"


    It's never gonna happen, Guys.

    November 2016


    Nish


    Dronken voeren werd dus niet zo makkelijk. Hij gaf zichzelf een mentale schop. Zo wanhopig ben je niet. Vanavond was toch prima? 'Ik kan een hoop drank hebben. Al krijg ik wel altijd extra zin om te zoenen,' zei hij met een grijns. Hij blies Yrla en kus toe en gaf hem toen een zetje. 'Kom, we gaan nog even dansen. De nacht is nog jong.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Yrla


    November 2016

    Opnieuw dat zoenen. Blijkbaar was dat een heel groot iets voor Nish. Door het toe geblazen kusje was Yrla weer in de war of dit nu serieus was, of Nish met hem aan het flirten was, of dat hij inderdaad een grap maakte. Veel tijd om erbij stil te staan, had hij niet, want Nish wipte hem van zijn schoot af (waar hij tot zijn verrassing nog steeds op zat). Hij volgde de knappe jongen terug naar binnen, de dansvloer op.


    It's never gonna happen, Guys.

    November 2016


    Nish


    Zo tegen tweeën waren de meesten toe aan een feestje tussen de lakens en verdwenen in ieder geval de soort van stelletjes. Het feestje zakte daardoor een beetje in en hij had Yrla al een paar keer zien gapen.
          ‘Zal ik jou maar eens terugbrengen?’ stelde Nish voor. In zijn ogen was het een geslaagd feestje geweest. Meestal voelde hij zich aan het einde van de avond ruk doordat Kris weer zoveel tijd met Fox had doorgebracht en de jaloezie hem vanbinnen opvrat, maar vandaag was dat niet zo. Yrla meenemen was een goeie zet geweest. Hij had verwacht dat hij hem ergens halverwege de avond dronken op z’n bek zou pakken, maar ze hadden zich op andere, minder platte manieren vermaakt en gek genoeg voelde hij zich daar veel tevredener over.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Yrla


    November 2016

    "Is het that obvious?" zei hij, terwijl hij een volgende gaap onderdrukte. Hij schudde zijn hoofd om toch een beetje wakker te blijven. Hij keek de dansvloer rond en vond Vienna nog bij de overgebleven mensen. "Ik ga even gedag zeggen en even checken of Vienna wel goed thuis komt," zei hij met een verontschuldigende glimlach. Hij liep tussen de mensen door naar het meisje, dat nog altijd stond te dansen. De mensen om haar heen kende Yrla niet, maar goed. Hij kende de halve school nog niet. "Vie!" begroette hij haar. Het meisje keek om zodra ze haar naam hoorde. Ze lachte weer, de droefheid was uit haar ogen. Yrla was blij dat hij wat voor haar had kunnen doen.
          "Vie, ik ga ervandoor. Ga je mee of red je jezelf wel?"
          "Ik red mezelf wel. Ik regel wel iemand waarmee ik naar huis kan lopen. Komt wel goed in ieder geval. Slaap lekker!"
    Het was lastig te horen over de luide muziek, maar Yrla was opgelucht dat Vienna zichzelf kon redden. Hij wenste haar welterusten en liep toen terug naar Nish. "Ik ben klaar om te gaan," zei hij met een grijns.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2020 - 12:12 ]


    It's never gonna happen, Guys.