• EXPERIUM - THE PREQUEL

    Voordat de Zuivering begon, speelden er heel andere verhalen...



    LIONS
    ⚜️
    Fire • Vuur
    Fox • Dieren veranderen
    Astreal •Astral projection
    Tony • Onzichtbaar in het donker
    Emil • Duplicatie
    ~
    Onna • Ondoordringbare huid
    Vera • Vliegen
    Serena• Stembeheersing
    Heidi • Groene vingers
    8226 • Praten met dieren

    Buffalo's
    ⚜️
    Ednoces • Tijd bevriezen voor 10 sec
    Dalit • Immuniteit voor gaven
    Goliath • Ant-man
    Rai • Electriciteit
    8034 • Gevarensonar
    ~
    Sarah• Onbekend
    [Onbekend] • [Onbekend]
    [Onbekend] • [Onbekend]
    [Onbekend] • [Onbekend]
    [Onbekend] • [Onbekend]

    Rhino's
    ⚜️
    Romeo • Emoties manipuleren
    Damon • Dementor
    Peter • Spiderman
    Azrael • Krachten afnemen en aanvullen.
    Darian • Objecten materialiseren
    ~
    Maaya • Hallucinates.
    Melissa • [Onbekend]
    Alice • Spiegelloper
    Medusa • Verstenen onder haar blik
    Naamloze • Gedachtenlezen

    Elephants
    ⚜️
    [Onbekend] • [Onbekend]
    Vision • Met zintuigen spelen
    Nish • Aanwezigheid verbergen
    [Onbekend] • [Onbekend]
    [Onbekend] • [Onbekend]
    ~
    Kijo • Veranderen in een Oni.
    Stella • Licht ombuigen.
    Vera • Leugendetector.
    Helene • Genezing.
    [Onbekend] • [Onbekend]



    Oud-studenten
    Conway • Lion • [Onbekend]
    Raz • Lion • [Onbekend]
    Ylva • Lion • [Onbekend]
    Tuuli • Lion • Wind
    Kris • Buffalo • Edelstenen manipulatie
    Safira • Buffalo • Drakengedaante
    Zebediah • Rhino • Manipulatie
    Thor • Rhino • Sterk
    Moacir • Rhino • [Onbekend]
    Adrasteia • Rhino • Via bloed gave overnemen
    Ryan • Panther • [Onbekend]

                     
    Eerdere topics
    Speeltopic 1: Klik ^^
    Speeltopic 2: Klik ^^
    Speeltopic 3: Klik ^^
    Speeltopic 4: Klik ^^
    Speeltopic 5: Klik ^^
    Speeltopic 6: Klik ^^
    Speeltopic 7: Klik ^^
    Speeltopic 8: Klik ^^
    Speeltopic 9: Klik ^^
    Speeltopic 10: Klik ^^
    Speeltopic 11:Klik ^^
    Speeltopic 12:Klik ^^
    Speeltopic 13: Klik ^^
    Speeltopic 14: Klik ^^
    Speeltopic 15: Klik ^^
    Speeltopic 16: Klik ^^
    Speeltopic 17: Klik ^^
    Speeltopic 18: Klik ^^
    Speeltopic 19: Klik ^^
    Speeltopic 20: Klik ^^
    Speeltopic 21: Klik ^^
    Speeltopic 22: Klik ^^
    Speeltopic 23: Klik ^^

    ~
    Rollentopic

    ~
    Tijdlijn
    ✧ (2009) - Aankomst 1 (Zebediah)
    ✧ (November 2011) - Aankomst 861 (Fire)
    ✧ (Februari 2012) - Aankomst Romeo
    ✧ (2012) - Aankomst 1694 (Onyx)
    ✧ (2012) - Aankomst 1695 (Maaya)
    ✧ (Juni 2013) - Aankomst 2194 (Fox)
    ✧ (Mei 2015) - Aankomst 4184 (Jester)
    ✧ (Juli 2015) - Aankomst 4585 (Dezi)
    ✧ (Juli 2015) - Aankomst 4965 (Vienna)
    ✧ (September 2015) - Aankomst 5666 en 5667 (Fersephone en Fayr)
    ✧ (September 2016) - Aankomst 6445 (Yrla)
    ✧ (Augustus 2019) - Aankomst 7223 (Merrin)
    ✧ (Juli 2020) - Aankomst 8102 (Nenya)
    ✧ (Augustus 2020) - Aankomst 8175 (Adam)


    [ bericht aangepast op 12 juli 2020 - 14:50 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    November 2016


    Nish


    Het ontging Nish niet dat hij bloosde. Iets wat hij best vaker wilde zien.
          ‘Je bent natuurlijk nog wel een jonkie,’ zei hij met een scheve grijns. ‘Het komt vast nog wel. Maar avonden als deze zijn wel ideaal om dingen uit te proberen.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vienna


    November 2016

    Ze schoot in de lach van zijn originele idee. "Ik zou zijn kop wel eens willen zien. Dat moet goud waard zijn."


    It's never gonna happen, Guys.

    Thor


    Wijfie, dat woord irriteerde hem mateloos. Het was een afschuwelijk woord voor Vienna. Hij was bijzonder, dus zij ook. Hij had haar daarop uitgezocht. Dus dat woord was echt te min voor haar. Hij kneep zijn hand samen tot een vuist en liet de kracht van zijn gave alvast iets ernaar toe glijden. Maar het feit dat hij haar ook nog eens vergeleek met een hond liet zijn bloed nog meer koken. Het punt alleen was, dit was Kris die naast hem stond. En Kris wilde je absoluut niet tegenover je hebben, zeker niet als vijand. Hoe erg Kris hem ook irriteerde, hij kon beter geen klap geven, wetende dat hij niet alleen erdoor in de problemen kwam, maar dat ook zijn eigen reputatie naar de knoppen was. "Pleur op, Kris. Ga een ander vervelen."


    It's never gonna happen, Guys.

    Yrla


    November 2016

    "Dingen uit proberen, zoals?" vroeg hij grinnikend. Had die dat niet al genoeg gedaan dan? Hij had onderhand zijn eerste sigaret op en waarschijnlijk wat biertjes achter zijn kiezen. Hij was met een wildvreemde naar een feestje gegaan en had deze avond voor het eerst gedanst. Wat konden ze nog meer doen? "Heb ik nog niet genoeg gedaan met die eerste peuk en een dansje?"

    [ bericht aangepast op 12 aug 2020 - 19:14 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Kris


    Kris grinnikte. ‘Doe eens lief. Je zit tenslotte wel míjn zuurverdiende drank op te zuipen. Anders ga je voortaan maar je eigen feestjes organiseren. Worstelpartijtjes, ofzo.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    November 2016


    Nish


    ‘Oh nee, je bent hartstikke goed op weg. Maar een stevig potje tongworstelen hoort ook wel bij een onvergetelijke nacht.’ Hij bewoog zijn wenkbrauwen op en neer.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Thor


    "Klinkt als een goed plan," zei hij donker. De enige gedachte die hem nu geruststelde, was namelijk dat hij Kris een klap kon verkopen. Een worstelmatch zag hij wel zitten, daar mochten ze hun gave niet gebruiken. En zelfs zonder won hij wel van Kris. Zijn spieren waren namelijk niet alleen maar gave. Kris een klap verkopen, dat was nog altijd een slecht idee. Thor stond op van de bank, zijn spieren stijf van de spanning. "Bedankt voor je bier... Kris," zei hij met opeengeklemde kaken. Weglopen was beter, het was nu echt beter.


    It's never gonna happen, Guys.

    Kris


    'Graag gedaan, knul,' zei Kris met een knipoog.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Yrla


    November 2016

    "Tongworstelen?" vroeg hij verbaasd. Hij keek Nish even met grote ogen aan om te kijken of hij een grapje maakte. Nish was niet serieus over dit toch? "Je bedoelt dat ik met iemand moet zoenen? Gedver." Yrla kreeg al bijna een rilling bij het idee. Elke keer als hij andere mensen zag zoenen, zag het er nu niet echt smakelijk uit. Het was net alsof ze elkaars hoofd aan het opeten waren, hij kon zich niet voorstellen dat het lekker was.
          Hij keek Nish aan en lachte even zachtjes, maar ongelovig. "En met wie zou ik dat moeten doen dan?" Hij kon moeilijk met zichzelf zoenen.


    It's never gonna happen, Guys.

    Thor


    Hij schudde zijn hoofd. Verdomme, daar was hij net aan ontkomen. Hij keek naar Vienna op de dansvloer en was er nog altijd niet mee eens dat ze met die kleine onderdeur aan het dansen was. Zelf hield hij niet van dansen, maar van alle mensen die ze uit kon kiezen, koos ze hem uit. Thor trok zijn gezicht in de plooi en werkte zich tussen de mensen op de dansvloer door en bleef vlak achter het stelletje staan.
          De woede werkte nog in zijn lichaam, waardoor hij de jongen misschien iets harder bij zijn nek pakte dan de bedoeling was. Hij tilde de kleine idioot op en zette hem een meter bij Vienna vandaan. "Ga je mee naar buiten?" vroeg hij met een glimlach aan zijn vriendin. Vienna keek hem een beetje overrompeld aan en daarna naar de worstelende jongen die naast hem stond. Hij zag aan haar hoofd dat ze alweer wilde protesteren. "Ik wil alleen tijd doorbrengen met mijn lieve vriendin," zei hij slijmerig. "Daar is toch niets mis mee?"


    It's never gonna happen, Guys.

    November 2016


    Nish


    ‘Getver?’ herhaalde hij lachend. ‘Als jij dat vies vindt, moet je wel een beroerde ervaring hebben gehad. Al kan ik me voorstellen dat het met jouw gave wat lastig is om een goed tempo te houden.’ Hij stak nog een sigaret op. ‘Maar met wie? Dat is aan jou. Al zou ik iemand doen die ook heeft gerookt, dan heeft de ander niet het gevoel dat ie z’n tong door een asbak haalt.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Kris


    Kris kon een hoop hebben – maar als iemand zijn vriend aanraakte ging het te ver. Fox wreef nog over zijn nek en keek verontwaardigd naar de jongen, die hem straal negeerde. Vlak voor Thors voeten liet hij een doorzichtig obstakel groeien, zodat hij daar straks overheen zou struikelen en te midden van iedereen op zijn plaat zou gaan als hij zo een stap zette. Altijd leuk als hij de lomperik viel.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Yrla


    November 2016

    "Ik heb nog niet eerder gezoend," zei hij eerlijk. "Maar het ziet er niet al te best uit," zei hij lachend. Hij wist niet helemaal of hij daar wel heen wilde gaan waar Nish het nu over had. Een peuk uitproberen was nog tot daar aan toe, net als het dansen. Dat was niet zo erg geweest. Maar alleen het praten over zoenen maakte hem al nerveus. "Met iemand die gerookt heeft? Jij bent de enige die ik heb zien roken," zei hij met een bibberig lachje. Zijn ogen werden groot. Dat bedoelde Nish toch niet? Nish wilde niet met hem zoenen toch?! Nee, nee dat was vast niet waar. Hij zou niet eens weten wat hij moest doen, of hij wist niet eens of hij dat wel wilde. Zou het vreemd zijn een andere jongen te zoenen? Hij dacht aan wat de harige plant aan het begin van de avond had gezegd. Hij had het woord vriendje gebruikt. Dat was niet waar Nish op uit was toch? Dit was maar gewoon een grapje.


    It's never gonna happen, Guys.

    Vienna


    November 2016

    Ze zuchtte. Ze kon maar beter meegaan, voor hij een nog grotere scene ervan maakte. Ze wees hem vooruit, maar Thor kwam niet ver. Opeens lag hij languit aan haar voeten, wat Vienna een klein beetje liet lachen. "Ik wist wel wat je voor me viel," zei ze grinnikend. Ze keek even naar Fox, knipoogde naar hem en trok toen haar vriendje van de grond. Hij wilde haar hulp echter niet aannemen en met een diepe zucht liep ze maar gewoon achter hem aan. Maar niet voor Fox gedag gezegd te hebben. "Bedankt voor de dans," zei ze glimlachend.


    It's never gonna happen, Guys.

    November 2016


    Nish


    Nish grinnikte. ‘Relax. Ik ga je heus niet op je bek pakken. Maar het is echt niet zo ranzig als het er bij sommigen uitziet. Anders zouden niet zo veel mensen het doen, hm?’ Hij nam een trek van zijn sigaret. ‘Maar als je wat zoets drinkt of wacht tot de ander flink aangeschoten is, valt het voor een niet-roker ook allemaal wel mee.’
          Nish had niet anders verwacht dan dat de jongen nog nooit gezoend had. Hij was hier tenslotte pas net.
          ‘Misschien dat die rooie krullenbol van je eens met je wil zoenen. Is toch vertrouwd, met je beste vriend. Hebben Kris en ik ook gedaan.’


    Every villain is a hero in his own mind.