≪D an moet ik maar een matroos vinden als tweede canvas, niet?≫ Zodra deze woorden zijn lippen hadden verlaten, besefte Maxwell, die zichzelf altijd had ingeschat als een schrandere jongeman, wat voor een stomme fout hij had gemaakt door hem proberen de les te lezen. Het werd ontegenzeggelijk wat voor een groentje Percy in de kuip had eens er een prikkelbare expressie over zijn gelaat heen trok, waarbij de man nog net geen pietluttige opmerking maakte over het feit dat hij losbandig scheen te zijn in deze scène. Het favorietje thuis, op werk, en in zijn tijd op school, begreep oprecht niet waarom Percival een uitdagende opmerking kon maken over een ander ━ als hij in deze situatie zich zorgen moest maken om hem voor zich te winnen.
Dat daargelaten, zorgde hij uiteindelijk voor een extra fles rum, welke hij momenteel eveneens nodig scheen te hebben. Zijn instinct vertelde hem hier voorlopig niet te kunnen verdwijnen, daar zijn interesse zo gegroeid was dat hij niet kon afwachten om meer over hem te weten. Over hem en de kennis die hij mogelijk zou kunnen delen over homoseksualiteit.
Van het één kwam het ander en op den duur had de halfbezopen piraat zich op zijn schoot gewaagd, waar voornamelijk zijn lichaam op wist te reageren door de zogenaamde vriend in zijn broek te knellen. Hoe graag Maxwell deed alsof het hem amper iets kon schelen, waar hij niets meer dan een hetero was die simpelweg verkeerd terecht was gekomen, verried zijn ondergedeelte alles.
Percy’s woorden schenen amper bij hem binnen te komen, daar hij volledig op het fysieke aspect van hun samenkomen was gefocust. Zodra Maxwell zijn zegje had gedaan, was het enkel een kwestie van tijd eer de knappe krullenbol de uitdaging aannam met hernieuwde kracht. Zijn lange, ranke vingers gleden over de knoppen van zijn witte blouse, waar ze met een missie gedecideerd en ongeduldig losgemaakt werden.
≪Probeer je mijn talenten al uit te buiten, Asheton?≫
≪Ik zou niet durven, Percival,≫ trachtte de Golden Child zo diplomatiek mogelijk te klinken, wat moeilijk bleek te zijn door de rauwe klank in zijn stem, ≪ik probeer enkel mijn nieuwsgierigheid voldoening te brengen. Isn’t it important in this situation that you should teach me your ways? I promise you, I’ve always been a fast learner.≫ Het bekoorlijke gespin op het einde was niet de bedoeling geweest, maar had zich uiteindelijk toch een weg naar buiten weten te banen.
Zodra de handen van de jongen over zijn warme borstkas heen gleden, kon hij het niet laten in verrukking zijn blauwe kijkers te sluiten en op zijn onderlip te bijten. Het besef dat hij homoseksueel was, had hij altijd op de één of andere manier onder stoelen en banken gestoken ━ echter kon er niets in hem weigeren hoe juist de aanrakingen van Percy voelde. Als zijn familie of die jongeman geen obstakels hadden gevormd, zag hij zichzelf hier allicht met een wat onbezwaarder hart naartoe gaan. Helaas was dit geen luxe die aan hem besteed was. En hij wist dat hij het hazenpad hoorde te kiezen, maar terwijl hij op automatische piloot de gouden blazer naar beneden trok, kon het tevens niet beteugeld worden hoe zijn handen gretig over het bovenlichaam van meneer glijden. Het deed hem denken aan zacht fluweel, soepel en buigzaam en het zou absoluut niet geweldig voelen om zijn volledige lijf op het zijne te voelen.
≪Nouuu, ik vond dit jasje net zo leuk aanvoelen; ik hoopte namelijk nog die broek erbij te bemachtigen, a gorgeous set.≫ Maxwell fronste lichtelijk, en wilde net vragen waarom hij de broek erbij wilde toen hij werd afgeleid door één simpele handeling: het uittrekken van de blazer. Maar natuurlijk, het was een set immers ━ niets meer dan logisch dat hij de broek ook wilde! ≪This ring will do˙ ˙ ˙ But I'll find a way.≫
Het koele metaal was als een aangename verkoeling op zijn gloeiende, opgewonden huid. Een zucht van voldoening maakte zich voor Percy alleen kenbaar eens de koelte over zijn tepel heen trok. Niet in staat om zijn gestalte te bewegen, ervoer hij alle gewaarwordingen als een woeste storm binnenin. Als vanzelf leunde hij naar voren, om de uitnodigende lippen van de knappe excentriekeling te verwelkomen, alleen om halverwege te stoppen en zijn hoofd van hem af te wenden. Het gemis van zijn magische handen werden pas duidelijk zodra ze zijn huid hadden verlaten om ze op zijn gezicht te plaatsen. In een constante push-and-pull met het heden en het verleden werd Maxwell genoodzaakt zijn expressie vol belangstellende adoratie terug op de zoete Adonis te richten. Langzaamaan werd hem duidelijk dat hij de doos van Pandora bij Percival had geopend ━ het was een heuse gloeilamp moment.
≪I imagine you a lot of things, Percival, but charity isn’t one of them,≫ kon er nog net duidelijk gearticuleerd worden voor de ongeruste zakenman de volgende woorden aanhoorden. Zijn afwachting op het moment dat hij zou panikeren werd beloond door een draad van angst door hem heen te laten gaan. De interessante jongen zette zijn benen aan weerskanten van zijn lichaam, maar het enige wat er door zijn gedachten wist te gaan was hoe hij hier niet hoorde te zijn. ≪I━I didn’t know I was anyone’s property?≫ Mentaal vervloekte hij zichzelf om het lichte gestotter in zijn stem, en het gegeven dat hij het in een vraagvorm stelde.
|
∎ ∎ ∎
MᗑXWΣLL
ᗑSHΣTON
∎ ∎ ∎
Een beklemmende brok sloot zijn keel, en zorgde er niet enkel voor dat hij geen zinnig woord uit wist te brengen, maar eveneens dat zijn ademhaling omhoog schoot. Maxwell was vrijwel zeker van het feit dat alles op zijn gelaat ‘blinde paniek’ uitschreeuwde. Missus Asheton. Mister Asheton ━ I now pronounce you husband and wife. Maxwell hoopte ergens dat hij de koelte van de ring weer zou kunnen ervaren op de hitte van zijn huid, maar het verdween net zo snel weer terug naar de verboden donkerte in zichzelf. Een plek die niet toegankelijk hoorde te zijn.
≪En zoals ik eerder al zei, I will find a way to get this golden booty.≫
Hij durfde zich niet over te geven, het was te recalcitrant en onvoorspelbaar. Daarbij. . . Er schoot een zinderende rilling over zijn ruggengraat heen, een sensatie die hij voorheen nog niet had meegemaakt, waardoor een afwezige glimlach zijn lippen omkrulde.
≪P━Percy˙ ˙ ˙≫ In een kreun van lichte onderwerping leunde hij zijn hoofd de andere kant op, om er zeker van te zijn dat de jongeman op zijn schoot er beter bij zou kunnen. Wat ruwer dan gewild, beet hij op zijn eigen onderlip om te voorkomen dat er meer van zulke beschamende geluiden uit zouden komen. De verrukkelijke waas die over hem heen trok, om ten slotte alles af te sluiten zonder een mogelijkheid zich opnieuw op te starten, had hem overtuigd te blijven zitten. Hij drukte zijn lijf lichtjes tegen de zijne aan, en durfde zijn armen rond zijn middel te leggen. Dit voelde immers al anders dan zijn allereerste ervaring, waarbij zijn geneugten niet bevredigd werden. Zodra zijn tong een weg naar boven had gebaand, rolde er alsnog een zacht gejammer van onderdanigheid uit. Zelfs de manier waarop zijn lange vingers in zijn haren hadden gestreeld hadden een emotie bij hem opgeroepen.
Met een combinatie van wellust en onzekerheid in zijn ogen penetreerde zijn blik de magnetische kijkers van de man. Nogal onwennig hield hij zijn handen op om deze nerveus richting Percival's bovenlichaam te bewegen. Het deed hem denken aan de manier waarop de bomb squad vol spanning een bom onklaar trachtte te maken, alsof het elk moment af kon gaan. Maxwell beet kort op zijn onderlip, stak ten slotte één vinger uit en drukte deze in zijn getinte huid.
Hij slikte een brok in zijn keel door, probeerde zijn versnelde hartslag te beteugelen en liet een tweede, derde en vierde vinger opvolgen om vervolgens zijn hele hand neer te leggen. Huiverig raapte de man zijn moed bijeen om te polsen hoe Percy erbij zat, en of hij niet al genoeg had van een newbie waar hij niets leuks mee uit kon halen. Daaropvolgend gleden zijn handen naar boven over zijn borstkas, de schouders, nek en eindigde ten slotte op zijn kaken, waar zijn vingertoppen de zachte lokken nog net raakten.
≪I━I˙ ˙ ˙≫ Onder zijn wimpers door vroegen zijn ogen om toestemming, daar zijn mond op het moment stond de zijne te ontmoeten in een samensmelting van zoete wellust. Een rode blos verwarmden zijn wangen, wat hij te danken gaf aan de drank, de warme adem sloeg op zijn gezicht. Vederlicht streelde zijn lippen langs die van hem, pauzeerde kort en namen vervolgens een kleine slok van de oase door zachtjes zijn volle onderlip tussen de zijne te nemen. ≪Percy, I˙ ˙ ˙≫ fluisterde hij hees tegen zijn mond aan, waarbij zijn ogen half gesloten waren. Met een rotgang werd hij teruggegooid in de werkelijkheid, waar de prestige en verwachtingen hem een mentale klap in het gezicht gaven.
≪I have to go.≫ Zijn plotse rigide stem was als een ijzige windvlaag. Als door de bliksem getroffen, trachtte hij met overstuurde expressie de jongen van zijn schoot te halen zodat hij aanstalten kon maken te verdwijnen. ≪Dit is voor jou niets meer dan een onbenullig pleziertje, maar je begrijpt niet wat dit voor mij betekent. Ik˙ ˙ ˙ Ik kan me dit gewoonweg niet veroorloven. Geen zorgen, de volgende keer zal ik je de broek cadeau doen.≫ Mocht er een volgende keer zijn, dacht hij erachteraan.
|