• Ik wil even zeiken ^^ Denk dat veel mensen het wel met me eens zijn...
    Er zijn gewoon té weinig mensen met fantasie op quizlet. Tot nu toe zijn er deze dingen van mij gestolen: Mijn nickname, mijn manier van schrijven (een no-name hoofdpersoon), selfmade spul van mijn pro, mijn liedjes/gedichten en ik zit nog te wachten op degene die mijn verhaallijn jat -_-' En dat terwijl ik écht geen bekend persoon op quizlet ben fzo =S Mensen kijken gewoon een beetje rond: 'Hé! Dat lijkt me wel leuk! Daar ga ik een verhaal over maken!' Serieus man sinds Love Being A Bitch een succesvol verhaal werd is het bitch-dit en bitch-dat! Hetzelfde met Get a life you fucking Nerd! Ik wordt hier zo schijtziek van, die mensen hebben een orgineel verhaal, dan gaat iedereen hen na doen! FF ter info: tot nu toe heb ik geen enkele re-make die net zo / bijna zo / meer succesvol was dat het orgineel. So why even bother? Dit is mijn oproep aan orginaliteit voor iedereen die dit leest. Daarbij bestaat er ook nog zoiets als copyright...
    Tot zover mijn gezeik ^^ Feel free to leave your opinion...


    BAM!

    Je hebt gelijk. Meer kan ik er niet over kwijt xD


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    jaa ik snap wat je bedoeld !!
    er zijn allemaal de zelfde verhalen.
    ik zit zelf vol ideeen maar dan stop ik na een tijd weer omdat ik gewoon aan ander mans teksten zie dat ik word nageaapt.

    heel irritant en moet egt een copyright knop of iets komen

    Ik vind dat je gelijk hebt
    Maar wie heeft je naam gejat..??O.O
    Enne, als ik ee x wat jat, zeg 't gewoon :P


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    ja je hebt wel gelijk
    zelf heb ik zo'n een soort van verhaal maar dat gaat van alle kanten anders dan van de gene waar ik een klein beetje een idee heb van genomen, maar zelf heb ik nu een idee, dat ik pas uitwerk als er twee of meer series van me gedaan zijn, en dat heeft nog niemand hier op quizlet


    Live life limitless.

    Ja. Je hebt wel gelijk.. Ik lees vaak ook dezelfde soort verhalen en dat vind ik best jammer. Ikzelf zou dat nooit doen iets kopiëren aangezien de makers echt wel veel tijd daarin steken en ik denk dat ik dat zelf ook niet fijn zou vinden. Maar ik maak nu ook eenmaal niet zo veel quizjes omdat ik gewoon het talent ervoor niet heb =D x


    Tanya is de beste.

    Ik vind dat je gelijk hebt
    Maar wie heeft je naam gejat..??O.O
    Enne, als ik ee x wat jat, zeg 't gewoon :P

    zie mijn pro -_-' 2 mensen hebben mn nick gejat en hem op 4 verschillende websites gebruikt...


    BAM!

    agreed...ik geef je gelijk. Ik probeer ook niemand ergens mee na te apen en ik heb er ook nog nooit iets over gehoord dus ik denk dat dat wel oké is. Maar mensen mocht ik ooit iets na apen zeg het dan aub. Dan kan ik het veranderen ;)


    Why don't you break my heart

    agreed...ik geef je gelijk. Ik probeer ook niemand ergens mee na te apen en ik heb er ook nog nooit iets over gehoord dus ik denk dat dat wel oké is. Maar mensen mocht ik ooit iets na apen zeg het dan aub. Dan kan ik het veranderen ;)


    Ja bij mij van hetzelfde, Denk je dat ik je nadoe (wat dan niet met opzet is) Zeg het dan gewoon hé :D Dan doe ik er iets aan :) x


    Tanya is de beste.

    ik ben orgineel en zoek steeds nieuwe ideeën(A)
    maar mijn kwissen worden bijna niet gemaakt:(:(


    take me away

    OO...
    Dat is k*t !!
    Enne, Hairr, ik maak deine kwissen wel ;)
    Er is nu toch pause met Voetball :P x)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Indd!
    Bij mij was er zelfs een keer mijn quiz op ElmoAttack letterlijk gekopieërt. (Ja, ik ben even op een andere account ofzo)
    ik word ook schijtziek van mensen die plaatjes jatten enzo.

    Mijn 'One Month Off Silence" Idee is ook heel origineel ;O
    Zelf bedacht enzo.. [in de auto.. Toen ik naar een winkel keek xO] En heb tot nu toe nog geen enkele copy cat gezien ;D
    Dus dat is een voordeel aan niet populair zijn op quizlet xD


    all I want for christmas is a girlfriend

    Indd!
    Bij mij was er zelfs een keer mijn quiz op ElmoAttack letterlijk gekopieërt. (Ja, ik ben even op een andere account ofzo)
    ik word ook schijtziek van mensen die plaatjes jatten enzo.

    Ik vind... plaatjes daar kun je niets aan doen... Ik bedoel; de plaatjes die jij gebruikt zijn toch ook niet door jezelf gemaakt? En dan anders moet je hem gewoon vet copyrighten...


    BAM!

    Mijn 'One Month Off Silence" Idee is ook heel origineel ;O
    Zelf bedacht enzo.. [in de auto.. Toen ik naar een winkel keek xO] En heb tot nu toe nog geen enkele copy cat gezien ;D
    Dus dat is een voordeel aan niet populair zijn op quizlet xD

    Ik denk eerder het nadeel. ^^

    Ik heb nog geen klachten gehad
    maar ik snap wel wat je bedoelt
    met dat TC verhaal zijn er steeds meet TC's en Volgens mij is Tessa100 ofzo de eerste met een Bill verhaal... nnu zie je nix anders meer xD


    death to the one at the end of the serenade.