• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]



    [ bericht aangepast op 26 april 2023 - 16:29 ]

    ^ Ha, zat al te wachten op een nieuw topic :Y)

    --

    Good lord, ik heb alweer weekend nodig :W


    Caution first, always.

    Note to self, misschien moet ik de volgende keer geen ijsjes in mn broodla stoppen. Nu krijg ik zin in ijs elke keer dat ik brood pak. ASDfhjhtyjkil, waarom is afvallen zo moeilijk.


    Stenenlikker

    This is wild. And I kinda like it.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Clive schreef:
    ^ Ha, zat al te wachten op een nieuw topic :Y)


    Ik zag het als de perfecte kans om mijn favoriete gif met de wereld te delen. :Y)

    WaywardSon schreef:
    (...)

    Ik zag het als de perfecte kans om mijn favoriete gif met de wereld te delen. :Y)

    Haha het is ook wel echt iconisch :W

    -

    Nooit gedacht dat ik ooit weer zo erg into lezen zou worden. In 1,5 week drie boeken uit :Y)


    Caution first, always.

    Clive schreef:
    (...)
    Haha het is ook wel echt iconisch :W

    -

    Nooit gedacht dat ik ooit weer zo erg into lezen zou worden. In 1,5 week drie boeken uit :Y)


    Ik herken dit zo erg. Ik heb een biebpas vanuit de gemeente en ik dacht: ik wil gewoon weer een beetje lezen op gaan pakken. Dus ik ben naar de bibliotheek gegaan en er stond super veel interessants dus nu heb ik 13 boeken thuis staan (en al 3 boeken weer ingeleverd omdat ik die uit had en de uitleentermijn voorbij was.

    Ik kan nog steeds niet meer dan 3 korte hoofdstukjes of 1 lang hoofdstuk achter elkaar lezen voordat alle letters voor m'n ogen beginnen te dansen, dus op high-speed boeken verslinden zoals vroeger zit er (nog) niet in, maar ik ben ergens wel blij dat ik weer helemaal into lezen ben :Y). Boeken zijn heeerlijk!

    Welke boeken heb je gelezen?


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    (...)

    Ik herken dit zo erg. Ik heb een biebpas vanuit de gemeente en ik dacht: ik wil gewoon weer een beetje lezen op gaan pakken. Dus ik ben naar de bibliotheek gegaan en er stond super veel interessants dus nu heb ik 13 boeken thuis staan (en al 3 boeken weer ingeleverd omdat ik die uit had en de uitleentermijn voorbij was.

    Ik kan nog steeds niet meer dan 3 korte hoofdstukjes of 1 lang hoofdstuk achter elkaar lezen voordat alle letters voor m'n ogen beginnen te dansen, dus op high-speed boeken verslinden zoals vroeger zit er (nog) niet in, maar ik ben ergens wel blij dat ik weer helemaal into lezen ben :Y). Boeken zijn heeerlijk!

    Welke boeken heb je gelezen?

    Oeh wat leuk! Ik zit nog voor een maand in het buitenland dus een biebpas zit er niet in, maar als ik volgende maand weer in NL woon ga ik er ook weer een halen :3 Naar de bieb/boekenwinkel gaan is op zichzelf altijd zoiets leuks haha.

    Ik heb The Excorcist (William Peter Blatty), And Then There Were None (Agatha Christie), en Nettle & Bone (T. Kingfisher) gelezen. De laatste was mijn favoriet - ik wilde echt huilen toen ik hem gisteravond uitlas. Zoveel gave personages en er is maar 1 deel ;-;

    En jij? Wat heb jij gelezen en ben je nu aan het lezen? :Y)


    Caution first, always.

    De kracht van parasociale relaties geeft een heel ander perspectief aan fandoms. Is deze minor dan toch nog... interessant aan het worden? :8

    Clive schreef:
    (...)
    Oeh wat leuk! Ik zit nog voor een maand in het buitenland dus een biebpas zit er niet in, maar als ik volgende maand weer in NL woon ga ik er ook weer een halen :3 Naar de bieb/boekenwinkel gaan is op zichzelf altijd zoiets leuks haha.

    Ik heb The Excorcist (William Peter Blatty), And Then There Were None (Agatha Christie), en Nettle & Bone (T. Kingfisher) gelezen. De laatste was mijn favoriet - ik wilde echt huilen toen ik hem gisteravond uitlas. Zoveel gave personages en er is maar 1 deel ;-;

    En jij? Wat heb jij gelezen en ben je nu aan het lezen? :Y)


    Oooh, heerlijk in het buitenland! Maar dan heb je ook alvast wat om naar uit te kijken als je terugkomt, hehe :Y). Het is sowieso heerlijk om te dwalen tussen de boeken - in boekwinkels en in bibliotheken. Zo'n fijne sfeer altijd. Al vind ik kleine bibliotheken/boekwinkels fijner dan grote bibliotheken en boekwinkels.

    Die eerste ken ik van naam, van de tweede ken ik de auteur en de derde heb ik echt geen idee wat het is, maar ik ben nu eigenlijk wel heel erg benieuwd.

    Ik heb afgelopen weken de volgende boeken gelezen:
    - Kop uit 't Zand (Jan Terlouw)
    - Op goed geluk (Toon Tellegen)
    - Ik moet nog even kijken of ik kan (Liesbeth Smit)

    De eerste twee zijn extreem dunne boekjes (dat heeft mij geholpen om weer een 'beetje' te kunnen lezen, want elk hoofdstuk was drie tot vijf pagina's en soms moest ik dan de laatste pagina herlezen maar het was wel een succes, ik heb ze gelezen), de derde is een boek over introvertie EN HET IS ZO HERKENBAAR EN ZO GOED GESCHREVEN. Wel erg lange hoofdstukken (30-40 pagina's per hoofdstuk), eigenlijk een beetje too much voor m'n brein. Maar ik heb 'm 5 sterren gegeven. Echt een aanrader. Topinhoud.

    Op dit moment lees ik "De zin van het leven" van Fokke Obbema, de introductie was vrij heftig en kwam bij mij even binnen. Had 'm iets langer willen laten liggen maar ik heb dus 13 boeken van de bieb thuis op dit moment en dit boek is gereserveerd door een volgende lener en kan ik dus niet verlengen. Er zit dus enigszins druk op om hem uit te lezen, haha. Wel hele mooie portretten en wijze inzichten.

    En verder heb ik wat Toon Tellegen-boekjes en een dik boek op de plank staan, een boek over piekeren, een boek over creativiteit, een waargebeurd oorlogsboek en een boek over niksen. Ben heel benieuwd.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik voel me wel een beetje schuldig voor de mensen die mijn e-mails moeten lezen. Ik word er al emotioneel van.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Cmon brain today was a good day y u gotta be sad again


    help

    Als ik ooit een konijn heb, noem ik 'm Marty McNijn


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Holy mozes, ik wist niet dat een mail versturen zo heftig kon zijn.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Dood. Zo voel ik mij :')


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Koningsdag! Wat gaat iedereen doen?


    SIC | PARVIS | MAGNA