• WAROFHOUSES

    Gemini
    • Elizabeth Miller
    • Eleanore Rutherford
    • Nena Grant
    • Lauren Conley
    • Eleanore Rutherford
    • Audrey Álvarez
    • Nimeesha Luzac
    Scorpio
    • Memphis Kowalski
    • Salvador Castillo
    • Axel Rivers
    • Matthew Puccio
    Aries
    • Jax Steele
    • Ollie Campbell
    • Ethan Burke
    • Démira Laine
    • Freya Marshall
    • Skylar Cartwright

    [ bericht aangepast op 27 april 2018 - 14:24 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    hopeloze schreef:
    (...)

    Hangt ervan af wat hij van Nena vindt.


    Ik denk eigenlijk wel dat hij Nena zou mogen.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ziegler schreef:
    (...)

    Nope, Memphis doet niet aan liefde haha c:


    Ha, dat gaat nog wat worden aangezien Matthew ook niet van de monogamie is maar wel jaloers is :')

    hopeloze schreef:
    (...)

    Ze kunnen een geheime vriendschap hebben, omdat ze beiden van andere huizen zijn en zo...


    Sorry, maar dat zie ik niet echt voor me. Audrey houdt niet zo van geheimen, dan is ze liever geen vrienden met iemand

    xJess schreef:
    (...)

    Vind ik prima :')


    Top!

    xJess schreef:
    (...)

    Ha, dat gaat nog wat worden aangezien Matthew ook niet van de monogamie is maar wel jaloers is :')


    Hehe I like that


    Big girls cry when their hearts are breaking

    xJess schreef:
    (...)

    Lauren? (is wel ook al fwb met Jax maar die kan ze er wel meer hebben haha)
    En voor best friends male heb ik wel Matthew? ^^


    Misschien is het interessant om dat te combineren? Dat hij dus weleens het bed deelt met Lauren, maar dus ook met jongens en dat Lauren dat nog weleens vreemd kan vinden? Ik wil daarmee niet zeggen dat ze anti-bi ofzo is, maar meer dat ze het apart vindt om met iemand te slapen die ook met mannen slaapt?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ziegler schreef:
                Memphis Kowalski           


    • Best friends (male)
    • Best friends (female)
    • A girl who has a crush on him but is not that comfortable with him being bisexual
    • A casual hook-up (boy or girl)
    • A boy who hates him
    • A girl who can't stand him
    • A boy he wants to have sex with | Jax



    Zou je een relatie tussen hem en Audrey leuk vinden? Ik weet alleen niet echt wat goed bij ze zou passen, omdat ik er niet echt iets tussen zie staan wat ik bij haar vind passen

    Errante schreef:
    (...)

    Zou je een relatie tussen hem en Audrey leuk vinden? Ik weet alleen niet echt wat goed bij ze zou passen, omdat ik er niet echt iets tussen zie staan wat ik bij haar vind passen


    Misschien kunnen ze een platonische relatie hebben? Dat ze elkaar mogen, maar dat er absoluut geen spanning is? Dus puur vriendschappelijk?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ziegler schreef:
    (...)

    Misschien is het interessant om dat te combineren? Dat hij dus weleens het bed deelt met Lauren, maar dus ook met jongens en dat Lauren dat nog weleens vreemd kan vinden? Ik wil daarmee niet zeggen dat ze anti-bi ofzo is, maar meer dat ze het apart vindt om met iemand te slapen die ook met mannen slaapt?


    Seems fine by me ^^

    Ziegler schreef:
    (...)

    Misschien kunnen ze een platonische relatie hebben? Dat ze elkaar mogen, maar dat er absoluut geen spanning is? Dus puur vriendschappelijk?


    Dat zou ik to be honest wel een beetje jammer vinden

    @Ziegler,
    wat vindt Memphis van Nena?


    Don't wanna be lonely, just wanna be yours.

    Errante schreef:
    (...)

    Dat zou ik to be honest wel een beetje jammer vinden


    Waarom?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ziegler schreef:
    (...)

    Misschien is het interessant om dat te combineren? Dat hij dus weleens het bed deelt met Lauren, maar dus ook met jongens en dat Lauren dat nog weleens vreemd kan vinden? Ik wil daarmee niet zeggen dat ze anti-bi ofzo is, maar meer dat ze het apart vindt om met iemand te slapen die ook met mannen slaapt?


    Oh en wilde je dan trouwens nog vrienden van hem en Matthew maken? ^^

    En is de crush met Lauren dan wederzijds of niet? Dan is dat duidelijk voor me :')

    WAAROM WIL IEDEREEN WEDERZIJDSE CRUSHES.
    Frustraties


    xJess schreef:
    (...)

    Oh en wilde je dan trouwens nog vrienden van hem en Matthew maken? ^^

    En is de crush met Lauren dan wederzijds of niet? Dan is dat duidelijk voor me :')


    Vrienden is prima! c:
    Memphis zal op niemand een crush hebben, hij ziet iedereen tot nu toe meer als bedpartners haha.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    hopeloze schreef:
    @Ziegler,
    wat vindt Memphis van Nena?


    Hij zal haar zeker kunnen waarderen, zeker ook als leidster van Gemini. Ik zie tussen hen een beetje een vriendschappelijke relatie met wat flirterig plagen, maar wel dat ze goed genoeg bevriend zijn om nooit iets met elkaar te doen because it feels like incest. Maar dat ze wel partners in crime af zijn?


    Big girls cry when their hearts are breaking