|
Nadat Rozelyn akkoord was gegaan met het voorstel van Damon en aangaf dat ze alleen thuis zouden zijn hoorde ze hem "Ik ben met de auto, dus als je wilt zou je met me mee kunnen rijden." zeggen. Ze glimlachte naar Damon waarna ze knikte, normaal gesproken liep ze altijd van en naar school, maar een lift zou ze zeker niet afslaan, en al helemaal niet wanneer Damon naar dezelfde plaats moest als zijzelf. “Dat zou ik heel fijn vinden, dankje” antwoordde ze hem dan ook vriendelijk “Deze hakken lopen toch niet zo comfortabel” voegde ze er zacht lachend nog aan toe. En het was de waarheid, ze was Damon stiekem wel dankbaar dat hij haar een lift aanbood, de dag was nog maar net begonnen en haar voeten voelden nu al aan alsof ze de marathon had gerend.
Nadat ze zichzelf had voorgesteld aan Camilla luisterde ze hoe de rest zich ook aan het meisje voorstelde en kort met haar ogen draaide toen ze Damon meteen al hoorde flirten met het nieuwe meisje, hoe kon het ook anders. De stem van Lola zorgde ervoor dat Rozelyn haar aandacht weer op het gesprek richtte “Leuk je te ontmoeten. Ben je nieuw hier? Of ben je hier met een uitwisseling?”. Geïnteresseerd wachtte Rozelyn het antwoord van Camilla af. 'Ik ben inderdaad nieuw, geen uitwisseling though.' Kort nam Rozelyn Camilla in zich op, het was absoluut een mooi meisje om te zien. Toen Rozelyn merkte dat Camilla ook op dat moment naar haar keek verscheen er een lichte blos op haar wangen waarna ze kort op haar lip beet. 'Leuk om jullie allemaal te ontmoeten,' hoorde ze Camille zeggen waarna Rozelyn glimlachte “Insgelijks, ik hoop dat je je hier gauw thuis zal voelen, en voel je vrij me aan te spreken wanneer je wil” glimlachte ze vriendelijk naar Camilla.
Wat verward keek Rozelyn op toen ze plots aan grote, warme hand rond haar arm voelde, toen ze op keek, keek ze recht in het gezicht van Blaze. Echter voor ze überhaupt kon reageren voelde ze dat de jongen haar mee trok weg bij het groepje. Kort overwoog ze om te protesteren, maar ze besloot toch maar met hem mee te lopen en te zien wat hij van haar moest.
Een lichte frons verscheen op haar voorhoofd toen Blaze haar tegen de muur duwde en zijn lichaam tegen het hare liet leunen. “Feetje, nu moet je eens goed luisteren” begon hij zijn verhaal wat haar meteen geërgerd met haar ogen liet draaien, ze vond het verschrikkelijk als mensen haar zo noemden, en al helemaal wanneer Blaze het deed. “Ik kan me enigszins voorstellen dat je het niet leuk vindt dat jouw o zo belangrijke naam op de nieuwe lijst staat” vervolgde hij, de spottende toon echter liet haar ogen samenknijpen “Maar het gaat wel erg ver om Joy te sturen om je naam eraf te halen, vind je niet?” vroeg hij Rozelyn. “Is het misschien ooit in je opgekomen dat ik haar helemaal niet heb gestuurd, maar dat ze het zelf voorstelde? Omdat zij wellicht wel begrip heeft voor anderen?” antwoordde ze de jongen geïrriteerd.
Ze voelde hoe een van de handen van Blaze zich verplaatste naar haar heup wat ervoor zorgde dat de frons op haar voorhoofd nog dieper werd, echter toen zijn duim langs het gevoelige plekje gleed kon ze het niet helpen op haar lip te bijten. Zijn hoofd verplaatste zich tot ze zijn warme adem langs haar oor voelde strijken wat haar kort liet slikken. “Als je zo graag van die lijst af wil, is er maar één manier ervan af te komen” hoorde ze Blaze fluisteren. Toen voelde ze zijn hand verder omhoog glijden langs de zijkant van haar lichaam, maar voordat zijn hand zijn bestemming zou bereiken greep ze zijn pols vast en duwde ze zijn hand weg van haar lichaam. “En ik weet zeker dat er genoeg jongens zijn, die voor de lijst zijn, die je ermee willen helpen. Maar ik beloof je dat ik het je ontzettend moeilijk ga maken om je naam van die lijst te krijgen, schoonheid”. Rozelyn slikte kort, niet goed wetend of het nou kwam van zijn toon, of zijn woorden, maar de temperatuur leek plotseling 10 graden te zijn gestegen. Waarom hij het haar zo moeilijk zou willen maken om haar naam van de lijst af te krijgen begreep ze niet helemaal.
Zijn vingers die een plukje haar achter haar oor streken lieten haar opkijken uit haar gedachten “Laat ik het zo zeggen, alleen Damon gaat niet genoeg zijn om jouw naam van die lijst te krijgen, want dat is toch de reden waarom je nu ineens zo wanhopig zijn aandacht staat te zoeken?” Een verward gevoel bekroop haar toen ze de jaloezie in zijn stem hoorde doorklinken, Blaze was jaloers? Op Damon? Was dat dan ook de reden dat hij het haar zo moeilijk wilde maken haar naam van de lijst te krijgen? Kort schudde ze haar hoofd terwijl ze haar handen tegen de borstkas van de jongen zette en hem naar achter duwde zodat ze hem aan kon kijken, en zodat er wat meer ruimte ontstond tussen hun lichamen. “Nu moet je even goed luisteren Blaze” begon ze tegen de jongen “In jouw hoofd mag misschien alles om seks, en die twee lijsten draaien, maar niet alles in deze wereld draait daar om. Niet dat het jou nou daadwerkelijk wat aan gaat, maar ik stond bij Damon omdat ik zijn hulp nodig heb met iets wat school gerelateerd is en ja misschien wilde ik hem ook wel vragen me te helpen mijn naam van die lijst af te krijgen, maar dat zijn mijn zaken, en die van Damon, daar heb jij helemaal niks mee nodig. Dus alsjeblieft ga lekker ergens anders over jaloers zijn, het is toch niet alsof wij ooit nog weer seks met elkaar gaan hebben.” Rozelyn voelde haar wangen warm worden en hoopte maar dat niemand hun conversatie hoorde. “En nu we het toch over die lijst hebben, wat er ook gebeurt ik zal er voor zorgen dat mijn naam van die lijst afkomt en daar heb ik jouw hulp absoluut niet bij nodig” voegde ze er vastberaden aan toe.
|