"Hey babe, I'm home alone, bring pizza for some netflix&chill? xoxo"
|
staring at the lists - with Christiano - listening to music
Chris keek met een grijns naar mijn telefoon en nam hem aan, waarna hij vrijwel direct zijn nummer had toegevoegd. Mijn blik viel op de emoji die hij er aan had toegevoegd, een poppetje met hartjesogen, wat een charmeur weer zeg.
'Nou darling,' sprak hij mijn kant op, waardoor ik op keek. Hij keek me in mijn ogen aan en stopte mijn telefoon in mijn achterzak, waarna hij zijn hand om mijn middel sloeg. Zijn hand verwarmde de blote plek op mijn zij, waarom had ik ookalweer dit korte topje aan gedaan? Een rilling ging over mijn rug en ik probeerde de kippenvel tegen te houden, maar dat ging niet al te best.
'Het is heel simpel, en ik denk ook niet dat een dame als jij er moeite mee kan hebben. I mean, look at you.' sprak hij terwijl hij mij de kantine uit leidde. Waar was hij van plan mij mee naartoe te nemen? Het begint wel interessant te worden zo, de eerste schooldag. We liepen door de schooldeur, met zijn hand nogsteeds om mijn middel en we liepen naar een bankje ergens op het schoolplein. Het was hier een stuk rustiger dan in de kantine, heerlijk.
'De Kisslist is een echte 'traditie' hier, als ik het zo kan noemen. Elke woensdag hangt er een nieuwe, met de dames die zich die week bewezen hebben. En gorgeous, geloof me. Je wilt er op staan. Het is algemeen bekend dat de dames op die lijst weten wat leuk is en weten hoe ze een man blij kunnen maken. Dát, is het geheim voor populariteit. Iedereen is dol op de namen die er op staan en de nummer een is basically de queen van de school. Een hele eer.' vertelde hij. Met grote ogen en een geïnteresseerde blik luisterde ik naar zijn woorden. De queen van de school, dat leek me wel wat. Chris liet zichzelf op een van de bankjes zakken en ik nam naast hem plaats, met mijn knieëen tegen tegen die van hem. Ik hield van de subtiele hints, zij lieten zien dat ik contact niet erg vond, ik hield er van zelfs.
'Je moet er natuurlijk wel voor zorgen dat je erop blijft, anders ben je zo weer vergeten. Vanzelfsprekend.' vervolgde hij nog, waarna ik begrijpend knikte. 'Dat moet wel goed komen, ik houd wel van een uitdaging.' spinde ik zijn kant op. Chris zijn hand ging omhoog en hij speelde met mijn haar, waardoor ik even kort op mijn lip beet en glimlachte.
'Jij trekt sowieso de aandacht darling.. Het is alleen maar de vraag of jij je wilt bewijzen en of je jezelf kan blijven bewijzen. Als dat zo is zou ik niet weten waarom er geen plek voor jou zou zijn,' sprak hij weer met een uitdagende grijns op zijn gezicht. Weer verscheen die ondeugende grijns op mijn gezicht, deze school was nu al fantastisch.
'Onthoud wel, er is maar een select groepje jongens die over de lijst gaat. Daar moet je indruk op kunnen maken en laat ik daar nou net bij horen.' zei Chris terwijl hij mijn kant op leunde en in mijn ogen staarde, waardoor het in mijn buik even mis ging, verschrikkelijk was dat gevoel, maar aan de andere kant was het een fantastisch gevoel, het gaf me zelfvertrouwen en gaf me een boost van adrenaline.
'Ik kan jou helpen als jij mij wilt helpen.. Goede deal toch?' fluisterde hij mijn kant op. Weer beet ik op mijn lip, die ondertussen waarschijnlijk al aan het bloeden was. 'Dat lijkt me wel wat,' fluisterde ik terug terwijl ik naar zijn hals leunde en een heel klein kusje in zijn nek plantte. 'Fijn dat ik je nummer heb, ik spreek je vanmiddag nog wel, salut sexy.' knipoogde ik zijn kant op, waarna ik met mijn hand door mijn haar ging. Ik stond op en liep richting de school, natuurlijk draaide ik nog even om, zodat ik nog even één keer kon kijken of hij me na keek. Mijn tong stak plagend zijn kant op en ik liep weer door naar de school. Nu nog mijn klaslokaal vinden.
|