• Naar aanleiding van Paarse Vrijdag, vond ik dat ook Quizlet niet langer achter kan blijven.
    Nog altijd kun je bij je profiel enkel ‘jongen’ of ‘meisje’ kiezen en dat is natuurlijk naar voor de mensen die geen van beiden zijn. Daarom lijkt het mij wijs om de optie ‘`geslacht niet weergeven’ toe te voegen.
    Op Quizlet is ten slotte iedereen welkom (A)

    Dus:


    Come on Rutger!


    ~ We hebben op het moment 9 stemmen voor ~

    [ bericht aangepast op 11 dec 2017 - 21:14 ]


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Phichit schreef:
    Deze discussie is echt al vreselijk lang aan de gang. En er is inmiddels ook echt al heel veel tijd in gestoken. En ze kwamen met de oplossing die Patholoog noemde, stuur de mods en berichtje en ze zetten je op neutraal.

    Dat klopt, maar mijn voorstel is dus om dat te veranderen; dat je ervoor kunt kiezen je geslacht niet wert te geven op je profiel.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2017 - 13:28 ]


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Phichit schreef:
    Deze discussie is echt al vreselijk lang aan de gang. En er is inmiddels ook echt al heel veel tijd in gestoken. En ze kwamen met de oplossing die Patholoog noemde, stuur de mods en berichtje en ze zetten je op neutraal.

    Ik ben het overigens wel eens met de topicmaakster en met het feit dat op zo veel manieren men toch wel kan 'faken' op een website als dit, dat ik ook niet schrik van een (evt. fake)geslacht op een profiel.


    Ja, maar daar komen al weer twee problemen bij namelijk dat (vooral) nieuwe leden het niet snel zullen doen omdat
    1. Ze weten niet dat je een mod een berichtje kan sturen daarvoor.
    2. Ze zullen het waarschijnlijk niet snel durven.

    Dan heb je nog een probleem 3. Niet iedereen zou het graag willen vertellen aan iemand wat voor geslacht diegene zich voelt, diegene houd dat liever privé (in mijn geval is dat zo)

    Edit: Daarbij is de slogan van Quizlet ''Laat zien wie je bent'' maar elke keer als iemand een suggestie doet word dat afgewezen want ''Je kan dit ook doen inplaats van dat''. Erg leuk en zo maar je hebt dan wel een kans om een grote groep mensen weg te jagen. Waarom moet er altijd moeilijk worden gedaan?

    Dean stuurde mij net een bericht dat een vriend van hem Quizlet bezocht maar snel weer weg ging toen they de genderopties zag ;|

    [ bericht aangepast op 11 dec 2017 - 14:26 ]

    ScribbleTheFox schreef:
    (...)

    Ja, maar daar komen al weer twee problemen bij namelijk dat (vooral) nieuwe leden het niet snel zullen doen omdat
    1. Ze weten niet dat je een mod een berichtje kan sturen daarvoor.
    2. Ze zullen het waarschijnlijk niet snel durven.

    Dan heb je nog een probleem 3. Niet iedereen zou het graag willen vertellen aan iemand wat voor geslacht diegene zich voelt, diegene houd dat liever privé (in mijn geval is dat zo)

    Edit: Daarbij is de slogan van Quizlet ''Laat zien wie je bent'' maar elke keer als iemand een suggestie doet word dat afgewezen want ''Je kan dit ook doen inplaats van dat''. Erg leuk en zo maar je hebt dan wel een kans om een grote groep mensen weg te jagen. Waarom moet er altijd moeilijk worden gedaan?

    Dean stuurde mij net een bericht dat een vriend van hem Quizlet bezocht maar snel weer weg ging toen they de genderopties zag ;|


    +1

    Ik snap de big deal eerlijk gezegd niet zo goed.
    Ik zou zelf trouwens ook nooit een mod een berichtje versturen met de vraag of ik een neutraal poppetje mag hebben. Want 1. ik kende die mogelijk helemaal niet terwijl ik al zo’n drie jaar hier regelmatig meelees/schrijf op het forum en 2. dat maakt de drempel ook echt onnodig hoog. Niet nodig gewoon. Maja wie ben ik?


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    ScribbleTheFox schreef:
    (...)

    Ja, maar daar komen al weer twee problemen bij namelijk dat (vooral) nieuwe leden het niet snel zullen doen omdat
    1. Ze weten niet dat je een mod een berichtje kan sturen daarvoor.
    2. Ze zullen het waarschijnlijk niet snel durven.

    Dan heb je nog een probleem 3. Niet iedereen zou het graag willen vertellen aan iemand wat voor geslacht diegene zich voelt, diegene houd dat liever privé (in mijn geval is dat zo)

    Edit: Daarbij is de slogan van Quizlet ''Laat zien wie je bent'' maar elke keer als iemand een suggestie doet word dat afgewezen want ''Je kan dit ook doen inplaats van dat''. Erg leuk en zo maar je hebt dan wel een kans om een grote groep mensen weg te jagen. Waarom moet er altijd moeilijk worden gedaan?

    Dean stuurde mij net een bericht dat een vriend van hem Quizlet bezocht maar snel weer weg ging toen they de genderopties zag ;|

    Ja basically this.
    Door dat bericht moeten sturen wordt de drempel echt onnodig hoog en de meesten weten volgens mij niet dat die optie er is, dus ik ben voor.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2017 - 15:14 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Elohim schreef:
    Je hebt al de optie "neutraal". Maar omdat de mods niet willen dat iemand daar misbruik van maakt, moet je daar om vragen bij de mods. ^^


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Een link naar het topic waarin dat alle uitleg staat over het neutrale poppetje. Misschien is dat wel handig.
    Ik zeg ook eerlijk, de mods hebben hier tijd en denkwerk in gestoken om dit te bedenken. Ik zie eerlijk gezegd niet in waarom dat "zomaar" veranderd moet worden. Als er iemand echt zo hard mee zit dat hij/zij zijn geslacht verkeerd wordt weergegeven op Q, dan zal diegene wel via een zoekfunctie op zoek gaan naar een optie, of een topic openen om er vragen over te stellen.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2017 - 15:40 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Een link naar het topic waarin dat alle uitleg staat over het neutrale poppetje. Misschien is dat wel handig.
    Ik zeg ook eerlijk, de mods hebben hier tijd en denkwerk in gestoken om dit te bedenken. Ik zie eerlijk gezegd niet in waarom dat "zomaar" veranderd moet worden. Als er iemand echt zo hard mee zit dat hij/zij zijn geslacht verkeerd wordt weergegeven op Q, dan zal diegene wel via een zoekfunctie op zoek gaan naar een optie, of een topic openen om er vragen over te stellen.

    Ik heb dat topic gelezen, maar ik denk echt dat dit veel beter kan. Ik zie namelijk niet in waarom het geen optie is om gewoon je geslacht niet weer te geven. Er zijn genoeg manieren om misbruik te maken van je profiel en als iemand zich prettiger voelt zonder geslacht op zijn profiel, waarom moet dat dan een probleem zijn? Op Q moet iedereen zich toch thuis kunnen voelen?
    En bovendien, zoals ScribbleTheFox al zei klikken mensen Q serieus gewoon al weg zodra ze zien dat er maar twee geslachten zijn om uit te kiezen.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2017 - 16:02 ]


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Patholoog schreef:
    Een link naar het topic waarin dat alle uitleg staat over het neutrale poppetje. Misschien is dat wel handig.
    Ik zeg ook eerlijk, de mods hebben hier tijd en denkwerk in gestoken om dit te bedenken. Ik zie eerlijk gezegd niet in waarom dat "zomaar" veranderd moet worden. Als er iemand echt zo hard mee zit dat hij/zij zijn geslacht verkeerd wordt weergegeven op Q, dan zal diegene wel via een zoekfunctie op zoek gaan naar een optie, of een topic openen om er vragen over te stellen.


    1. Omdat het makkelijk is.
    2. Omdat Quizlet dan laat zien dat wij open staan voor LGBTQ.
    3. Omdat mensen niet altijd een mod durven te vragen.
    4. Omdat sommige mensen niet heel goed met het internet over weg kunnen en het niet zo zal vinden.
    5. Omdat LGBTQ mensen kunnen schrikken als je alleen maar jongen of meisje kan kiezen.
    6. Omdat Quizlet is om jezelf te laten zien wie je bent, maar elke keer als een user open staat voor iets nieuws, dan zegt de rest ''Nee want je kan ook [insert moelijkere en tijdverspillende optie] doen.

    ScribbleTheFox schreef:
    (...)

    1. Omdat het makkelijk is.
    2. Omdat Quizlet dan laat zien dat wij open staan voor LGBTQ.
    3. Omdat mensen niet altijd een mod durven te vragen.
    4. Omdat sommige mensen niet heel goed met het internet over weg kunnen en het niet zo zal vinden.
    5. Omdat LGBTQ mensen kunnen schrikken als je alleen maar jongen of meisje kan kiezen.
    6. Omdat Quizlet is om jezelf te laten zien wie je bent, maar elke keer als een user open staat voor iets nieuws, dan zegt de rest ''Nee want je kan ook [insert moelijkere en tijdverspillende optie] doen.

    ☝️


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    En daarbij vinden mensen het best moeilijk om gelijk een topic te openen om vervolgens hun levens verhaal te vertellen en te vertellen welk geslacht ze zich voelen, op een openbare website met heel wat users.

    Ik zou dat zelf niet doen in ieder geval.
    :W

    ScribbleTheFox schreef:
    En daarbij vinden mensen het best moeilijk om gelijk een topic te openen om vervolgens hun levens verhaal te vertellen en te vertellen welk geslacht ze zich voelen, op een openbare website met heel wat users.

    Ik zou dat zelf niet doen in ieder geval.
    :W


    Ja dit. Zoiets lijkt me al ingewikkeld genoeg. Vooral doordat de meningen er op het internet, in het algemeen, heel erg verdeeld over zijn. Op Quizlet wordt er nochtans positief en ondersteunend op gereageerd, maar dat is niet overal zo. Zelf ben ik vrouw, daar twijfel ik echt niet over, maar ik kan me voorstellen dat wanneer je wel twijfelt - of al een stap verder bent - dat het echt lastig blijft om het te delen..


    26 - 02 - '16

    Ik was helemaal vergeten dat je daar een pb voor moet sturen maar wow ja, nu jullie het zeggen, dat is echt best wel idioot


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    > Titel aangepast op aanvraag


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    ScribbleTheFox schreef:
    En daarbij vinden mensen het best moeilijk om gelijk een topic te openen om vervolgens hun levens verhaal te vertellen en te vertellen welk geslacht ze zich voelen, op een openbare website met heel wat users.

    Ik zou dat zelf niet doen in ieder geval.
    :W


    Waarom zou je een topic moeten openen? Je kan het toch ook stilletjes laten veranderen? Niet de hele site hoeft het te weten als jij het niet wilt toch? (:


    It's never gonna happen, Guys.

    Slughorn schreef:
    (...)

    Waarom zou je een topic moeten openen? Je kan het toch ook stilletjes laten veranderen? Niet de hele site hoeft het te weten als jij het niet wilt toch? (:


    Dat was een respons op iemand die zei dat je beter een topic kunt openen als je zo'n last hebt van wat voor gender je bent.