• Members of the WAG-gang

    Maestro - Lynn - WAG van Xavi.
    Nerazzurri - Kim - WAG van Wesley Sneijder.
    Referee - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    Tuilla - Elena - WAG van David Villa en Samir Nasri.
    Beckham - Marjolien - WAG van Cesc Fabregas, Nicklas Bendtner & Thomas Vermaelen.
    Azza - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.
    B0JAN - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Balloonatic - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Recession - Amber - WAG van Lionel Messi.
    Fabregas4 - Nikki - WAG van Cesc Fabregas.



    The Verminator is back on track!

    [ bericht aangepast op 12 mei 2011 - 20:35 ]


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Lynn, ik heb dat waarschijnlijk ook. Dat heet CVS "Chronisch Vermoeidsheids Syndroom."
    Welke klachten heb jij allemaal? Ik slaap namelijk ook altijd 's middags en ben soms gewoon te moe om iets te doen.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Hè Lynn, das echt balen
    Ik vind het altijd zo stom dat je pas zo laat naar de dokter kan, stel dat je iets ergs hebt? ><


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Als ik 's middags ga slapen, slaap ik in de nacht niet meer.

    @Marjolien, ik slaap 's nachts heel slecht waardoor ik over het algemeen bijna heel de dag doodmoe ben. Ik ben gestopt met dansen omdat ik dat gewoon niet meer kon omdat ik moe was en daardoor mijn conditie verminderde. Maar zelf denk ik niet echt dat ik zo'n syndroom heb. Ik heb waarschijnlijk weer eens griep die gepaart gaat met oververmoeidheid..


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Ik denk dat de 3J's niet door gaan..


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Maestro schreef:
    @Marjolien, ik slaap 's nachts heel slecht waardoor ik over het algemeen bijna heel de dag doodmoe ben. Ik ben gestopt met dansen omdat ik dat gewoon niet meer kon omdat ik moe was en daardoor mijn conditie verminderde. Maar zelf denk ik niet echt dat ik zo'n syndroom heb. Ik heb waarschijnlijk weer eens griep die gepaart gaat met oververmoeidheid..


    Dat kan ook, ik heb als ik wakker wordt dat het net lijkt alsof ik de hele nacht op ben geweest, en nog steeds niet uitgerust ben. Vooral als ik vroeg op moet staan.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Beckham schreef:
    Ik denk dat de 3J's niet door gaan..
    Denk ik ook, ik hoop natuurlijk van wel, maar ik denk het niet


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Tuilla schreef:
    (...)Denk ik ook, ik hoop natuurlijk van wel, maar ik denk het niet


    Waarom doen ze Engels?


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik ga naar beneden en langs de AH,
    er is niks te vreten in huis. Daarna ga ik Goal kijken en een beetje Eurovision. :]


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Beckham schreef:
    (...)

    Waarom doen ze Engels?
    Weet ik niet >< Ik dacht echt; wtf? Doe gewoon nederlands, dan weten ze ook waarom ze uit nederland komen, Als iedereen een engels lied zingt, kan het net zo goed 'Engels Songfestival' heten of zo


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Hallotjes (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Doei Lien (no_chears)
    Hoi Anne *O*


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Weet iemand hoe laat het songfestival begint?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Geen idee.. Kijk anders in de gids?


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John