wat schreef:
Misschien niet meer helemaal relevant, ik ben niet per se dat het niet wordt weergegeven, maar wel dat het geslachtsloze poppetje gewoon ingesteld kan worden. Ik denk dat het idee dat je een PB moet sturen nu wel verouderd is.
Niet slecht bedoeld, maar als je zegt dat het verouderd is, dan moet je toch met iets meer overtuigingskracht komen. Van het blauwe poppetje is al zoveel misbruik van gemaakt, maar dan praat ik ook echt over massa's misbruik. Omdat velen voor jullie het op die manier verpest hebben, is er de keuze gekomen om een pb te laten sturen. We weten ook wel dat het een drempel is (dat vinden we zelf ook niet leuk), maar anderzijds beschermen we zo op deze manier de personen die het echt graag willen/nodig hebben. Want zo geven we fakers/personen die zich interessant willen voordoen minder kans.
Kans bestaat natuurlijk dat er van gedachte afgeweken wordt. Dat wordt vaker gedaan, maar dan moet je met goede argumenten komen. Want nu zien we het echt niet zitten om dit gewoon openbaar aanklikbaar te maken.
I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury