• Naar aanleiding van Paarse Vrijdag, vond ik dat ook Quizlet niet langer achter kan blijven.
    Nog altijd kun je bij je profiel enkel ‘jongen’ of ‘meisje’ kiezen en dat is natuurlijk naar voor de mensen die geen van beiden zijn. Daarom lijkt het mij wijs om de optie ‘`geslacht niet weergeven’ toe te voegen.
    Op Quizlet is ten slotte iedereen welkom (A)

    Dus:


    Come on Rutger!


    ~ We hebben op het moment 9 stemmen voor ~

    [ bericht aangepast op 11 dec 2017 - 21:14 ]


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    ScribbleTheFox schreef:
    (...)

    Dat was een respons op iemand die zei dat je beter een topic kunt openen als je zo'n last hebt van wat voor gender je bent.


    Oh nu snap ik het (:

    [ bericht aangepast op 11 dec 2017 - 20:47 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Is er een kansje dat hier iets mee gedaan wordt? :)


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Mendes1998 schreef:
    Is er een kansje dat hier iets mee gedaan wordt? :)


    Elke suggestie wordt door ons achter de schermen besproken.(: We proberen zo snel mogelijk iets te laten weten, maar uiteraard moeten we eerst goed de pro's, contra's en haalbaarheid bekijken. Daardoor kan het zijn dat het wat langer duurt voor er iets beslist wordt of aangepakt wordt. Maar we hebben dit gezien en zijn ermee bezig!^^


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Debbaut schreef:
    (...)

    Elke suggestie wordt door ons achter de schermen besproken.(: We proberen zo snel mogelijk iets te laten weten, maar uiteraard moeten we eerst goed de pro's, contra's en haalbaarheid bekijken. Daardoor kan het zijn dat het wat langer duurt voor er iets beslist wordt of aangepakt wordt. Maar we hebben dit gezien en zijn ermee bezig!^^

    Toppie ^)


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Misschien niet meer helemaal relevant, ik ben niet per se dat het niet wordt weergegeven, maar wel dat het geslachtsloze poppetje gewoon ingesteld kan worden. Ik denk dat het idee dat je een PB moet sturen nu wel verouderd is.


    Tijd voor koffie.

    Deze suggestie heb ik toen ook aangevraagd en uiteindelijk is het het poppetje ‘neutraal’ geworden. Deze is grijs en moet je aanvragen, zodat er geen misbruik van gemaakt zal worden.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Statesman schreef:
    Deze suggestie heb ik toen ook aangevraagd en uiteindelijk is het het poppetje ‘neutraal’ geworden. Deze is grijs en moet je aanvragen, zodat er geen misbruik van gemaakt zal worden.

    Klopt, daar ben ik me van bewust. Ik vind alleen dat het een betere optie is om voor ‘geslacht niet weergeven’ te kunnen kiezen. Valt geen misbruik aan te maken.


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Ik wilde bijna voorstellen om van de bullets die nu man en vrouw aangeven checkboxes te maken, maar dan kun je geen of twee geslachten invullen. Ik denk niet of dat nou zo handig/fijn is.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    wat schreef:
    Misschien niet meer helemaal relevant, ik ben niet per se dat het niet wordt weergegeven, maar wel dat het geslachtsloze poppetje gewoon ingesteld kan worden. Ik denk dat het idee dat je een PB moet sturen nu wel verouderd is.

    Niet slecht bedoeld, maar als je zegt dat het verouderd is, dan moet je toch met iets meer overtuigingskracht komen. Van het blauwe poppetje is al zoveel misbruik van gemaakt, maar dan praat ik ook echt over massa's misbruik. Omdat velen voor jullie het op die manier verpest hebben, is er de keuze gekomen om een pb te laten sturen. We weten ook wel dat het een drempel is (dat vinden we zelf ook niet leuk), maar anderzijds beschermen we zo op deze manier de personen die het echt graag willen/nodig hebben. Want zo geven we fakers/personen die zich interessant willen voordoen minder kans.

    Kans bestaat natuurlijk dat er van gedachte afgeweken wordt. Dat wordt vaker gedaan, maar dan moet je met goede argumenten komen. Want nu zien we het echt niet zitten om dit gewoon openbaar aanklikbaar te maken.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik snap gewoon niet waarom mensen die een neutraal poppetje willen zich moeten verantwoorden voor die keuze, terwijl fakers gewoon een nieuw profiel kunnen maken en doen wat ze willen. Sorry, maar ik vind dit gewoon niet oké. Ik zou niet aan iemand, die ik niet ken, willen vertellen waarom ik denk dat ik dat poppetje zou verdienen. En ja. Ik ben iemand die er graag een wilt. Maar ik heb het niet gedaan omdat ik me niet hoef te verantwoorden. Ik snap dat jullie niet willen dat hiermee gefaket wordt maar... Het is al moeilijk genoeg...


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Scandal schreef:
    (...)
    Niet slecht bedoeld, maar als je zegt dat het verouderd is, dan moet je toch met iets meer overtuigingskracht komen. Van het blauwe poppetje is al zoveel misbruik van gemaakt, maar dan praat ik ook echt over massa's misbruik. Omdat velen voor jullie het op die manier verpest hebben, is er de keuze gekomen om een pb te laten sturen. We weten ook wel dat het een drempel is (dat vinden we zelf ook niet leuk), maar anderzijds beschermen we zo op deze manier de personen die het echt graag willen/nodig hebben. Want zo geven we fakers/personen die zich interessant willen voordoen minder kans.

    Kans bestaat natuurlijk dat er van gedachte afgeweken wordt. Dat wordt vaker gedaan, maar dan moet je met goede argumenten komen. Want nu zien we het echt niet zitten om dit gewoon openbaar aanklikbaar te maken.

    lol srs
    als ik wil kan ik nu een man aanklikken.
    stel ik ben geen troll, ik voel me meer een man al een tijdje en besluit me ervoor uit te komen en ook op Q. vervolgens ziet een mod dit en wordt er een melding van gemaakt. Dan wordt er dus serieus overlegd voor mij, ja, of ik dit wel echt zo is. en nu moet je jezelf weer bewijzen of je je wel echt non binary voelt. ja sorry ik vind het maar en krom. ik hoef mezelf toch ook niet te verklaren waarom ik me een vrouw voel voordat ik me registreer.
    zelfs bij google kan ik het nog invullen. Q is echt de enige site waarbij je je geslacht naast man en vrouw moet verklaren en dat eerste in sommige gevallen zelfs zoals ik eerder benoemde.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2017 - 23:58 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    ^^Niet hard bedoeld ofzo, maar je moet zeker niet boos zijn op de crew. Je moet in dat opzicht de fakers en snodaards van eerder op hun plaats zetten. De crew doet enkel wat in haar macht ligt en soms is dat minder dan we zelf willen.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2017 - 23:57 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik bedoelde mijn reactie niet boos, meer gefrustreerd. Niet op jullie, echt niet, ik weet dat jullie ook niet alles kunnen, maar ik vind het een lastig onderwerp. Vooral omdat ik al langer dan 2 jaar aan mezelf twijfel. Ik ben gefrustreerd dat mensen moeten opdraaien voor dingen die in het verleden gebeurd zijn, snap je? Sorry als dit verkeerd overkwam.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Scandal schreef:
    ^^Niet hard bedoeld ofzo, maar je moet zeker niet boos zijn op de crew. Je moet in dat opzicht de fakers en snodaards van eerder op hun plaats zetten. De crew doet enkel wat in haar macht ligt en soms is dat minder dan we zelf willen.

    ligt er maar aan hoe je er tegen aankijkt.
    die shit is er nou eenmaal, verwijder dan gelijk alle geslachten.
    wat maakt nou het vershil tussen non binary en man en vrouw.
    allemaal gelijk. het is moeilijk uit te leggen, maar jullie zonderen dat geslacht zo af. het ligt tegen het randje van beledigen aan


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Even heel bot gezegd, maar moet iedereen niet gaan verantwoorden waarom ze het geslacht kiezen wat ze zijn als ze direct op Quizlet komen? I mean, de kans is er altijd dat er fakers zijn. Trolls kun je altijd hebben, en als je echt geen Trolls wilt zou je echt mensen moeten gaan screenen en ik denken dat zowel de crew als de users daar niet al te blij mee moeten zijn. Verder wil ik even zeggen dat als een trans persoon zijnde me niet echt welkom meer voel op Quizlet door de houding die gegeven word.


    This ain't no place for no better man.