• Hi!

    Normaal flans ik zelf wel iets leuks in elkaar maar mijn laptop kan online foto programmaatjes niet meer handelen..
    Wat ik precies wil weet ik nog niet echt! dus ik zet er een link naar een bijbehorend pinterest bord bij. Hier staan foto's om de sfeer weer te geven. Ze mogen gebruikt worden.

    Titel: Silhouet. [ik weet nog niet zeker of ik de titel zo houd, dus een cover zonder titel zou ik ook wel fijn vinden!]
    Verhaal: het gaat over een meisje dat geteisterd wordt door nachtmerries die overvloeien naar hallucinaties en meer. of zijn het wel hallucinaties? als het noodlot toeslaat komt Viènna terecht in het Verloren Rijk, een plek als geen ander. Wie zijn de vijand, wie is er goed gezind?
    Wie is die eigenaardige jongen die in zijn schaduwvorm steeds op haar pad komt?
    trefwoorden: "engelen" | bovennatuurlijk | silhouet | schaduwen | fantomen | goud | Troon | romantiek | hallucinaties
    sfeer van de cover: Ik vind twee soorten covers heel mooi: of echt donker of juist licht met iets erop wat eruit springt zeg maar. maar laat me graag verassen!

    let op: engelen staat hierboven tussen haakjes. ik bedoel een soortgelijk wezen maar dus niet het typische beeld dat we erbij hebben. vooral geen vleugels dus haha

    link pinterest: https://nl.pinterest.com/mutsopdemaan/silhouet-inspiratie/

    Ik hoop dat iemand hier iets mee kan! mocht iemand er eentje hebben die ik ga kiezen voor bij de story, zal ik je username erbij vermelden!

    Edit: ik kies 1 echte cover uit en de rest wil voor de gedane moeite gebruiken bij de hoofdstukken! Uiteraard met vermelding van username daarbij (Als jullie dit goed vinden natuurlijk)

    [ bericht aangepast op 14 dec 2017 - 7:30 ]


    'Imagination is the only weapon in a war against reality' - Cheshire Cat

    Ik probeer deze week wel iets! Heb je pinterest bord eens bekeken en het heeft me wel wat inspiratie gegeven.^^


    The soul needs autumn.

    Delacroix schreef:
    Ik probeer deze week wel iets! Heb je pinterest bord eens bekeken en het heeft me wel wat inspiratie gegeven.^^


    Jaa super tof! Ben benieuwd wat het gaat worden! :)


    'Imagination is the only weapon in a war against reality' - Cheshire Cat


    Dit is een snelle first draft, geen idee of je het wat vindt...


    I just caught the wave in your eyes

    Foucault schreef:


    Dit is een snelle first draft, geen idee of je het wat vindt...

    I was like I'm gonna try.
    **saw this cover**
    Fuck this shit I'm out tadadada.

    Nee grapje ik probeer wel wat als ik de tijd vind maar hier kan ik niet tegenop haha.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

Foucault schreef:


Dit is een snelle first draft, geen idee of je het wat vindt...


Ooeehh. Ja dit is zeker iets wat ik wel gaaf vind!

Atelophobia schreef:
I was like I'm gonna try.
**saw this cover**
Fuck this shit I'm out tadadada.

Nee grapje ik probeer wel wat als ik de tijd vind maar hier kan ik niet tegenop haha.


Hahaha, nou ik ben sowieso ook heel benieuwd naar eventueel jouw idee dus bring it on hehe.


'Imagination is the only weapon in a war against reality' - Cheshire Cat



Me again – weer even totaal iets anders


I just caught the wave in your eyes

Colloquia schreef:



Me again – weer even totaal iets anders


Deze vind ik nog weer mooier dan de eerste!


'Imagination is the only weapon in a war against reality' - Cheshire Cat

Ik wil ook wel iets voor je proberen. (:


Credendo Vides

DreamerN schreef:
Ik wil ook wel iets voor je proberen. (:


Jaa leuk! Ben benieuwd!


'Imagination is the only weapon in a war against reality' - Cheshire Cat

Ik heb twee totaal verschillende ideeën voor een cover. Ik zal eerst de simpelste uitwerken, maar dan heb ik wel een vraag: wat voor haarkleur heeft het hoofdpersonage?


The soul needs autumn.

Delacroix schreef:
Ik heb twee totaal verschillende ideeën voor een cover. Ik zal eerst de simpelste uitwerken, maar dan heb ik wel een vraag: wat voor haarkleur heeft het hoofdpersonage?


Tof! Bruin haha. Maar mocht je witblond/zilver gebruiken mag ook!


'Imagination is the only weapon in a war against reality' - Cheshire Cat

MT, ik ga kijken wat ik voor je kan betekenen ^^

Edit: school eist even aandacht. Ik weet niet of ik tijd heb om iets te maken, al doe ik mijn best (:

[ bericht aangepast op 12 dec 2017 - 12:32 ]


I have seen my own sun darkened

Hij is niet echt gelukt zo als ik wilde, maar ik heb momenteel niet echt de tijd om er verder aan te werken. Dit weekend zal ik een tweede poging wagen. (:


The soul needs autumn.

Delacroix schreef:
Hij is niet echt gelukt zo als ik wilde, maar ik heb momenteel niet echt de tijd om er verder aan te werken. Dit weekend zal ik een tweede poging wagen. (:



Ik vind het idee wel heel erg mooi! Ben benieuwd waar je nog meer mee komt haha


'Imagination is the only weapon in a war against reality' - Cheshire Cat

Tulua schreef:
MT, ik ga kijken wat ik voor je kan betekenen ^^

Edit: school eist even aandacht. Ik weet niet of ik tijd heb om iets te maken, al doe ik mijn best (:


School gaat voor hè! Dus als het je niet lukt dan helaas voor mij haha (;


'Imagination is the only weapon in a war against reality' - Cheshire Cat