• Ik heb vanmiddag dus een major woedeuitbarsting gehad door die klootzak van een pa van me (Ik zal je het lange dramatische verhaal besparen), maar ik moest dus onkruid gaan wieden, terwijl ik strontziek ben man. Ik heb een keelontsteking en bijbehorende hoestklachten en longsteken. Nou, het was half tien eer ik aan de slag MOEST, en toen ik buiten zat, heb ik dus A7X in mijn been gekerfd met een bot aardappelschilmesje. En nu zie ik dus dat het gewoon goed zichtbaar is en shit. M'n knokkels zijn ook helemaal kapot. Waarom A7x? Omdat Avenged Sevenfold fucking veel voor me betekent sinds 2004, and they always get me happy again. Maar kut dus. Nee, ik ben geen emo, ik heb alleen last van rare buien tijdens woede-uitbarstingen, en het moest er gewoon uit, thanks. (joehoe)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    That sucks!
    Maar, ik heb nooit begrpen wat "onkruid wieden" is, ik lees het vaak in sprookjes, maar...

    [ bericht aangepast op 5 juli 2011 - 0:19 ]


    Let it come and let it be

    graag gedaan
    maar wat een woede-uitbarsting moet dat wel niet geweest zijn en wat een ****** asshole van een vader heb jij, like wtf ziek-buiten werken, geen idee, slechte combo mss? veel succes en veel beterschap!


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    wat is dat toch met stomme vaders O_O de fucking asshole. Let's go kick his ass.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    CountMeIn schreef:
    That sucks!
    Maar, ik heb nooit begrpen wat "onkruid wieden" is, ik lees het vaak in sprookjes, maar...

    Bij mij was dat dus om met een mesje tussen tegels te lopen schrapen op de oprit. Niet erg fijn als je constant loopt te hoesten. (no_chears)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    You're welcome, ouders pfff wat moet je ermee.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    SYN schreef:
    (...)
    Bij mij was dat dus om met een mesje tussen tegels te lopen schrapen op de oprit. Niet erg fijn als je constant loopt te hoesten. (no_chears)

    Oké, ik zat met mijn rare gedachts op een andere plek bij "onkruid wieden".
    Kon je moeder/zusje/broertje/je vader zélf niet doen?


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Oké, ik zat met mijn rare gedachts op een andere plek bij "onkruid wieden".
    Kon je moeder/zusje/broertje/je vader zélf niet doen?

    Mijn vader doet nooit iets behalve bier/wijn drinken achter zijn pc en zeiken. Mijn broer was weg, en is toch heilig in 't huis.
    Mijn zusje is 8, en da's natuurlijk veel te jong.
    En m'n moeder is gewoon een schat van een mens, en zij was ook ziek, dus ging ze op bed liggen.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Dude, doe de volgende keer alsof ik het je beveelt heb. Dan is de woede uitbarsting misschien niet zo schadelijk voor je lichaam.(no_chears)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sevenfold schreef:
    Dude, doe de volgende keer alsof ik het je beveelt heb. Dan is de woede uitbarsting misschien niet zo schadelijk voor je lichaam.(no_chears)

    Jij verschilt teveel van m'n pa, honey. Jij stinkt niet naar Rose als je schreeuwt, en hij maakt me agressief. (no_chears)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    SYN schreef:
    (...)
    Mijn vader doet nooit iets behalve bier/wijn drinken achter zijn pc en zeiken. Mijn broer was weg, en is toch heilig in 't huis.
    Mijn zusje is 8, en da's natuurlijk veel te jong.
    En m'n moeder is gewoon een schat van een mens, en zij was ook ziek, dus ging ze op bed liggen.

    Ja, ik zou dan schreeuwend tegen hem ingaan net zo lang tot ht op vecht uit loopt, maar daar kom je niet verder mee.
    Alles wat ik nu kan bedenken om toch iets voor je te betekenen: 'You're not alone, hun.'


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Ja, ik zou dan schreeuwend tegen hem ingaan net zo lang tot ht op vecht uit loopt, maar daar kom je niet verder mee.
    Alles wat ik nu kan bedenken om toch iets voor je te betekenen: 'You're not alone, hun.'

    I know I'm not alone. En mijn pa is de helft van mij qua breedte, en ik schreeuw meestal terug, maar het probleem is dattie altijd wel een manier vindt om me om te kopen.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    SYN schreef:
    (...)
    Jij verschilt teveel van m'n pa, honey. Jij stinkt niet naar Rose als je schreeuwt, en hij maakt me agressief. (no_chears)


    drinkende vaders, ze sucken zo zwaar :( maar he, je bent niet de enige, en we gaan die fucker ooit eens slaan bro.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Pemberley schreef:
    graag gedaan
    maar wat een woede-uitbarsting moet dat wel niet geweest zijn en wat een ****** asshole van een vader heb jij, like wtf ziek-buiten werken, geen idee, slechte combo mss? veel succes en veel beterschap!


    Behind the laughter it actually means something.

    SYN schreef:
    (...)
    I know I'm not alone. En mijn pa is de helft van mij qua breedte, en ik schreeuw meestal terug, maar het probleem is dattie altijd wel een manier vindt om me om te kopen.

    Ouders zijn gewoon, rare, random items. De ene krijgt twee superlieve ouders, de andere moet dealen met een vader waar het totáál niet mee klikt, en wéér een ander zal vroeg moeten rondlopen zónder ouders.
    Het is allemaal zó ingewikkeld, en dan hebben we het nog niet eens over wat er in het hoofd van de ouders om gaat...


    Let it come and let it be

    Ik weet niets van drinkende vaders. Pretendeer ik ook niet.
    Maar mijn vader laat me ook klusjes doen als ik ziek ben. Verschrikkelijk! Vorige week, of de week ervoor, was ik heel erg ziek, maar ik moest nog het gras maaien en het hele huis stofzuigen.
    Oneerlijk.


    Mix a little foolishness with your serious plans; it's lovely to be silly at the right moment.