ScribbleTheFox schreef:
(...)
Ik eet vlees omdat het gezond is en lekker is. Ik zou nooit veganist kunnen worden. Mensen staan gewoon boven aan het voedselketen, en ik weet dat niemand een dier pijn wilt doen, maar anders hadden we nu overpopulatie.
*Gelatine. Glucose is suiker.
Niet alleen bij jou maar ook bij andere, zie ik staan dat
Wij mensen boven aan de voedselketen staan.
Wat als ik zou vertellen dat wij mensen absoluut niet vlees te horen eten? We zijn hrerbivoren. Ik ben van plan, als jullie dat goed/leuk/interessant vinden een video te droppen vandaag of morgen, de theorie daar achter. Ik ben vandaag best druk vandaar dat ik ook morgen erbij tvg.
Wij, als mensen zijn de enige die de moedermelk van andere dieren
drinken. Door melk te drinken, support je eigenlijk dat een moeder koe met zijn kalf gescheiden word op een jonge leeftijd. Moet je voorstellen dat jouw baby ergens anders word neergezet, ver weg van zijn of haar moeder, omdat jij als, net bevallen vrouw, je melk moet afstaan aan andere moeders?
Het is 2017, bijna 2018. We zijn al ver met de maatschappij. Mensen willen bewuster nadenken en niet meer alles in ons mond stoppen, zonder de weten waar het af komt. Ik ben daar trots op en ook op iedereen die het doet. Van mij hoef je niet perse te stoppen met alle dierlijke producten in een dag, maar als we zo nu en dan een beetje nadenken met wat voor effect het geeft aan onze
vrienden, dan ben ik al blij.
Veganisme is overigens totaal niet alleen aardappels eten. Zoals ik al zei; ik ben vegatarier, maar ik ben wel close naar veganisme. Ik heb de meeste producten al gedag gezegd en daar ben ik blij mee
Er zijn zo veel vervangingen tegenwoordig voor dierlijke producten.
Neem nu bijvoorbeeld ijs: je kan deze (als je goed zoekt) in de zomer niet alleen op fruit basis kopen, maar ook op rijstmelk, kokos melk en soya basis halen. Je kan nog steeds burrito's, pizza, noem maar op eten. Let alleen op dat de bodems niet gemaakt worden met melk maar met water (of andere diervrij producten.) like I said: we zijn in Nederland al ver. In Duitsland nog verder. Hoe meer vraag er is: hoe meer aanbod. (:
When I taste Tequila, Baby, I still see ya