• Hye guys!

    Ik ben net aan een vertaling van mijn favoriete Engelstalige Fanfic allertijden begonnen.
    Check it out >>> https://www.quizlet.nl/stories/163104/aurelian-dramione/

    Samenvatting: Wanneer twee jaar na de oorlog een onbekend jongetje plots in het Nest verschijnt, wordt het trio hun leven helemaal op z'n kop gezet. Hij komt met nieuws van een toekomstige oorlog, die de wereld voorgoed zou veranderen. Naoorlogs leven in de toverwereld is nooit meer hetzelfde.

    Ik probeer elke week op zondag een hoofdstuk te plaatsen! Ik plaats wanneer ik zin heb :D

    [ bericht aangepast op 29 jan 2018 - 10:15 ]

    Ben jij een fan van Draco en Hermione als koppel?


    "if the ocean can calm itself, so can you .we are both salt water mixed with air." - Nayyirah Waheed

    Een vierde hoofdstuk staat online! ;D


    "if the ocean can calm itself, so can you .we are both salt water mixed with air." - Nayyirah Waheed

    Een vijfde, zesde en deel 1 van een zevende hoofdstuk staan online (flower)
    Veel leesplezier! ;)


    "if the ocean can calm itself, so can you .we are both salt water mixed with air." - Nayyirah Waheed

    Ik wil echt geen partypooper zijn, maar is dat niet tegen de plagiaatregels van Quizlet?

    - Het letterlijk overnemen van verhalen die door andere mensen op het internet zijn geplaatst.
    - Het vertalen van verhalen uit een andere taal.


    Ik wist dit ook alleen omdat ik me daar ook een keer mega in heb vergist hahaha maar dacht ik zeg het heel even ^^


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    Ik wil echt geen partypooper zijn, maar is dat niet tegen de plagiaatregels van Quizlet?

    (...)

    Ik wist dit ook alleen omdat ik me daar ook een keer mega in heb vergist hahaha maar dacht ik zeg het heel even ^^


    Het is wel met expliciete (en enthousiaste) toestemming van de originele fan fiction auteur (:
    Dat maakt wel een verschil uit, niet? :/

    Anyway, dank je! (flower)


    "if the ocean can calm itself, so can you .we are both salt water mixed with air." - Nayyirah Waheed

    lvnalovgood schreef:
    (...)

    Het is wel met expliciete (en enthousiaste) toestemming van de originele fan fiction auteur (:
    Dat maakt wel een verschil uit, niet? :/

    Anyway, dank je! (flower)


    Uhh dat weet ik eerlijk gezegd niet hahaha, zou het toch even checken bij een mod anders? Ben ik ook wel nieuwsgierig naar namelijk xD

    [ bericht aangepast op 29 jan 2018 - 11:51 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    (...)

    Uhh dat weet ik eerlijk gezegd niet hahaha, zou het toch even checken bij een mod anders? Ben ik ook wel nieuwsgierig naar namelijk xD


    Ha, was ik net ook van plan haha :D Ik vraag het anders dadelijk even aan Rutger zelf. Fingers crossed!
    Ik ging ook net even het originele berichtje van haar opzoeken met de toestemming maar ik heb het blijkbaar via Tumblr gevraagd en dus ga ik dat nooit meer terugvinden, dus vraag ik het haar nog eens (:


    "if the ocean can calm itself, so can you .we are both salt water mixed with air." - Nayyirah Waheed

    lvnalovgood schreef:
    (...)

    Ha, was ik net ook van plan haha :D Ik vraag het anders dadelijk even aan Rutger zelf. Fingers crossed!
    Ik ging ook net even het originele berichtje van haar opzoeken met de toestemming maar ik heb het blijkbaar via Tumblr gevraagd en dus ga ik dat nooit meer terugvinden, dus vraag ik het haar nog eens (:


    Het is in orde (hoera)


    "if the ocean can calm itself, so can you .we are both salt water mixed with air." - Nayyirah Waheed

    lvnalovgood schreef:
    (...)

    Het is in orde (hoera)


    Ahh kijk! Nou helemaal prima! Good luck (flower)


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.