• Ik las toen ik net nieuw was op Q een twilight story over de 'tweelingzus' van bella, die overgebracht werd naar forks, edward eng vond en helemaal niet leek op bella (die zus had blond haar, en een bruin kleurtje) haar naam was geloof ik Jane, of Jade. dit is ong. alles wat ik nog van die story weet. Weet je welke story dit is? Want ik was vergeten een abo te nemen of een bladwijzer te plaatsen >.<
    Ik zou hem graag nog eens lezen, dus als je denkt dat je weet welk verhaal ik bedoel, zet het dan aub hieronder.

    -Ik zet dit hier omdat ik niet weet waar ik het anders zou moeten zetten xd-

    xxx

    Kijk in je geschiedenis?

    [Ik heb btw geen idee.]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Matched schreef:
    Kijk in je geschiedenis?

    [Ik heb btw geen idee.]


    heb ik al gedaan, maar het is al van een tijd geleden dat her er niet meer bij staat :(

    Deze?
    Oké, het komt wel uit mijn bladwijzers, dus dan zit je al op een hoofdstuk. Maar ik denk dat het deze is !


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    ik ken er wel een maar dat was het nichtje van bella.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Perfection van Pernilla?


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Uneventful schreef:
    ik ken er wel een maar dat was het nichtje van bella.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Avifors schreef:
    Deze?
    Oké, het komt wel uit mijn bladwijzers, dus dan zit je al op een hoofdstuk. Maar ik denk dat het deze is !


    bedankt voor je reactie, maar het is deze niet. Toch thanx, want het is wel een leuke story (:

    xxx