• heej mensen die ook op deze aarbol leven..(of mensen die in hun hoofd leven;P)
    ik heb eff zin om een discussie te voeren met iemand.. ik weet niet waarover maar dat moet je zelf maar bedenken..
    de rest van de mensen in dit huis, kijkt misdaadavond. daar heb ik nu echt geen zin in..
    maar heeft iemand dan een onderwerp voor een leuke discussie??
    :Y)

Als je maar een ananas hebt..

geloof jij dat ware liefde bestaat?

Ware liefde.. ik vind dat het niet bestaat. Het klinkt mij te mooi in de oren. Ook mislukt bijna elke relatie.
    Liefde bestaat wel, liefde is heel sterk, maar of de ware liefde bestaat.. ik denk van niet. Het gevoel bestaat misschien wel, maar de realiteit is meestal toch anders.

'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

Neej , ik geloof zelf niet in liefde ö

Liefde is een gevoel, meer niet. |:

Neej , ik geloof zelf niet in liefde ö

ik geloof wél in liefde hoor,, maar niet echt in 'ware' liefde...
    volgensmij [weet dus niet zeker] loopt 1 op de 3 relaties mis..
    maar liefde bestaat wel,(natúúrlijk!) liefde is niet alleen je partner.. ook je kinderen/vrienden

Ware liefde?
    Geloof ik niet in.
    Tegenwoordig loopt zowat elke relatie slecht af, scheiden heel veel mensen, dus sowieso vind ik het idee van ware liefde belachelijk.
    Volgens mij gelooft niemand er trouwens meer in, en zullen ze daarom ook veel minder moeite doen om toch maar te geloven dat hun partner voor hun de ware liefde is.

Maar, ik geloof er eigenlijk gewoon hélemaal niet in. Daar komt het op neer eigenlijk^^

If you had never come out of the blue, I would've stay

Liefde is een gevoel, meer niet. |:

dáár gaat liefde ook over.. het geeft een fijn gevoel om van iemand te houden.
    tuurlijk is het een gevoel..wat is het anders?! x']

(...)
    ik geloof wél in liefde hoor,, maar niet echt in 'ware' liefde...
    volgensmij [weet dus niet zeker] loopt 1 op de 3 relaties mis..
    maar liefde bestaat wel,(natúúrlijk!) liefde is niet alleen je partner.. ook je kinderen/vrienden
    Ik vind het raar, liefde is een gevoel dat uit je hart zou moeten komen, maar naar mijn weten zit er daar enkel bloed, en van die dingen. Liefde zit gewoon in je hoofd, je denkt gewoon dat je verliefd bent
    xD

(...)
    dáár gaat liefde ook over.. het geeft een fijn gevoel om van iemand te houden.
    tuurlijk is het een gevoel..wat is het anders?! x']

Volgens mijn vriendinnen is liefde het enige wat telt en het enige wat je gelukkig kan maken enz. Echt van die typische dromen. Ik ben nogal realistisch ingesteld, in tegenstelling tot mijn vriendengroep.

(...)Ik vind het raar, liefde is een gevoel dat uit je hart zou moeten komen, maar naar mijn weten zit er daar enkel bloed, en van die dingen. Liefde zit gewoon in je hoofd, je denkt gewoon dat je verliefd bent
    xD

Mee eens. XD

(...)Ik vind het raar, liefde is een gevoel dat uit je hart zou moeten komen, maar naar mijn weten zit er daar enkel bloed, en van die dingen. Liefde zit gewoon in je hoofd, je denkt gewoon dat je verliefd bent
    xD

Liefde is gewoon een chemische reactie x'D Niets in je hoofd, niets in je hart gewoon een paar stofjes x'D

(...)
    Liefde is gewoon een chemische reactie x'D Niets in je hoofd, niets in je hart gewoon een paar stofjes x'D

Oké toch even terugkomen op onze chemische stofjes... x'D
    Het mag dan al in je hoofd zitten of in je hart, of where ever it can be..
    Maar ergens is liefde één van de mooiste gevoelens denk ik.

Ware liefde?
    Geloof ik niet in.
    Tegenwoordig loopt zowat elke relatie slecht af, scheiden heel veel mensen, dus sowieso vind ik het idee van ware liefde belachelijk.
    Volgens mij gelooft niemand er trouwens meer in, en zullen ze daarom ook veel minder moeite doen om toch maar te geloven dat hun partner voor hun de ware liefde is.

Maar, ik geloof er eigenlijk gewoon hélemaal niet in. Daar komt het op neer eigenlijk^^

jah, tuurlijk blijven er mensen wel bij elkaar maar vaak gaat de lol er na een tijdje af.
    je hebt trouwens ook veel mensen die bij elkaar blijven voor hun kinderen.
    maar ik denk zelf dat kinderen het beter hebben als hun ouders zelf gelukkig zijn..
    als je het een beetje begrijpt
    mijn ouders zijn ook gescheiden en ze zitten allebei nu veel beter in hun vel.

(...)

Komaan, das ook maar raar hoor, de laatste keer toen ik een jongen graag zag, vond ik hem stinken xD want ik had z'n trui eens aan, en ik vond het echt niet lekker ruiken

(...)
    jah, tuurlijk blijven er mensen wel bij elkaar maar vaak gaat de lol er na een tijdje af.
    je hebt trouwens ook veel mensen die bij elkaar blijven voor hun kinderen.
    maar ik denk zelf dat kinderen het beter hebben als hun ouders zelf gelukkig zijn..
    als je het een beetje begrijpt
    mijn ouders zijn ook gescheiden en ze zitten allebei nu veel beter in hun vel.

Ja, dat zou best kunnen. De sfeer is anders in huis als de ouders (on)gelukkig zijn. Kinderen nemen sferen heel snel over, dus ik vind dat je gelijk hebt. :]