• heej mensen die ook op deze aarbol leven..(of mensen die in hun hoofd leven;P)
    ik heb eff zin om een discussie te voeren met iemand.. ik weet niet waarover maar dat moet je zelf maar bedenken..
    de rest van de mensen in dit huis, kijkt misdaadavond. daar heb ik nu echt geen zin in..
    maar heeft iemand dan een onderwerp voor een leuke discussie??
    :Y)


    Als je maar een ananas hebt..

    (...)
    jah, over abortus zijn we zonbeetje uitgepraat..

    iemand ideeën??(H)
    ik heb geen idee :| uhm.. ff denken

    (...)
    dan mijn mening over abortus:
    ik vind het erg stom!!
    (wie is het met me eens?^^)
    neej, daar zijn discussies niet voor...
    maar ik vind dat je een kind de kans moet geven de wereld op te komen...


    mee eens... ^^


    A Noble was Born in Chaos

    (...)
    neej, er is geen nieuw onderwerp..
    én ik snap de opmerking 'mooi topic dit' niet..
    is dat sarcastisch?

    Nee, helemaal niet. Misschien niet de juiste benaming, indeed. Excuses.
    Ik bedoel daarbij dat ik het een interessant, met nuttige inhoud gevuld topic vind. Dat hier onderwerpen aangekaart kunnen worden waar je je mening over kan uiten die - hopelijk - niet uitmonden in ruzie.


    No growth of the heart is ever a waste

    (...)
    Nee, helemaal niet. Misschien niet de juiste benaming, indeed. Excuses.
    Ik bedoel daarbij dat ik het een interessant, met nuttige inhoud gevuld topic vind. Dat hier onderwerpen aangekaart kunnen worden waar je je mening over kan uiten die - hopelijk - niet uitmonden in ruzie.

    dankje!!(flower)


    Als je maar een ananas hebt..

    oké, dan bedenk ik wel een onderwerp..:
    -kip en ei
    -pestne op school
    -vul maar aan! XD

    mooi bedacht he?!^^


    Als je maar een ananas hebt..

    doe maar pesten op school ^^

    Oke, mening over pesten op school. Moet kunnen toch?
    Hier komt de mijne: als je pest op school word je bijna altijd aangestuurd door. Vaak zie je niet dat in dat je diegene daarmee echt pijn aan het doen bent. Vroeger was ik doodsbang voor de meiden die zich zwaar opmaakten, met superveel bling bling naar school gingen, elke ochtend dmv keihard gillen aankondigden dat zij er ook nog waren en vervolgens de wat 'stillere' mensen - waaronder ik - lastigvielen. Nu ben ik wijzer en weet dat 9 op de 10 mensen die mij lastigvallen domme meelopers zijn die je met een paar woorden uitlult.


    No growth of the heart is ever a waste

    Nou wat ik vidn van pesten op school:
    Ik vind het zinloos en je kwetst iemand diep van binnen. Meestal zijn die mensen onzeker en om dat gevoel weg te houden kwetsen ze iemand anders.
    Die mensen kunnen er soms niet tegen dat sommige mensen iets hebben die zij niet hebben en pesten hun die mensen daarmee. Op school doen ze dat meestal, omdat er dan mensen zijn die er van kunnen genieten hoe iemand wordt vernederd.

    Oke, mening over pesten op school. Moet kunnen toch?
    Hier komt de mijne: als je pest op school word je bijna altijd aangestuurd door. Vaak zie je niet dat in dat je diegene daarmee echt pijn aan het doen bent. Vroeger was ik doodsbang voor de meiden die zich zwaar opmaakten, met superveel bling bling naar school gingen, elke ochtend dmv keihard gillen aankondigden dat zij er ook nog waren en vervolgens de wat 'stillere' mensen - waaronder ik - lastigvielen. Nu ben ik wijzer en weet dat 9 op de 10 mensen die mij lastigvallen domme meelopers zijn die je met een paar woorden uitlult.

    jah,, eigenlijk is iedereen die zó is meeloper..
    niemand wil eruit liggen duss: kopen ze dezelfde kleren én pesten ze de nerds/emo's/gwn mensen die anders zijn dan zijzelf..
    er is wél 1 persoon de 'leider' om het zo maar te noemen.. en iedereen wil nét zo populair worden als hem/haar.. alleen lukt dat (natuurlijk) niet. veel kinderen die pesten(én meeloper zijn) voelen zichzelf onzeker en pesten alleen maar om zelf neit gepest te worden...

    zo, dat was eff een lang verhaal ;P


    Als je maar een ananas hebt..

    Nou wat ik vidn van pesten op school:
    Ik vind het zinloos en je kwetst iemand diep van binnen. Meestal zijn die mensen onzeker en om dat gevoel weg te houden kwetsen ze iemand anders.
    Die mensen kunnen er soms niet tegen dat sommige mensen iets hebben die zij niet hebben en pesten hun die mensen daarmee. Op school doen ze dat meestal, omdat er dan mensen zijn die er van kunnen genieten hoe iemand wordt vernederd.

    jah, en op school zitten hun zogenaamde 'vrienden' waarvoor ze dus zo hun best doen om zo cool mogelijk over te komen


    Als je maar een ananas hebt..

    volgensmij zijn er niet zo veel mensen meer over in dit topic! XD


    Als je maar een ananas hebt..

    mening over pesten op school

    Pesten op scholen gebeurd teveel. Het is vreselijk om te horen of om zelf mee te maken.
    Het is een groot probleem, waar vast wel een oplossing voor is.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    is er nog iemand?!

    maarre.. van mn vader moet ik vandaag vroeg naar bed(huil)
    half tien! (nog meer huil!)
    [heeft temaken met dat ik ziek ben enzo..:S]


    Als je maar een ananas hebt..

    is er nog iemand?!

    maarre.. van mn vader moet ik vandaag vroeg naar bed(huil)
    half tien! (nog meer huil!)
    [heeft temaken met dat ik ziek ben enzo..:S]


    Beterschapjes. <3


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    mening over pesten op school

    Pesten op scholen gebeurd teveel. Het is vreselijk om te horen of om zelf mee te maken.
    Het is een groot probleem, waar vast wel een oplossing voor is.

    ik denk zelf dat er geen oplossing is.. pesten zal altijd blijven bestaan.
    van het ontstaan van leven totdat de wereld uiteen valt..
    het is inderdaat wel een groot probleem en ik ken wel mensen die gepest worden/werden...
    en het is natúúrlijk ook afschuwlijk om verhalen te horen over pesten..


    Als je maar een ananas hebt..