• heej mensen die ook op deze aarbol leven..(of mensen die in hun hoofd leven;P)
    ik heb eff zin om een discussie te voeren met iemand.. ik weet niet waarover maar dat moet je zelf maar bedenken..
    de rest van de mensen in dit huis, kijkt misdaadavond. daar heb ik nu echt geen zin in..
    maar heeft iemand dan een onderwerp voor een leuke discussie??
    :Y)


    Als je maar een ananas hebt..

    (...)

    Kinderen sluiten iemand die anders is heel snel buiten.
    dat denk jij en ja dat kan. En meestal stuur je een gehandicapt kind naar speciaal onderwijs met kinderen die ook gehandicapt zijn enzo.
    Maar bij mij in de klas zit een gehandicapte jongen in de klas en die wordt gewoon geaccepteerd.

    Ik vind abortus kunnen, maar niet zonder reden. Als je het onveilig hebt gedaan, is het je eigen schuld en vind ik niet dat je het recht tot een abortus verdient. Als het tegen je zin is gebeurd (verkrachtig), vind ik dat het moet mogen.
    Als je kind met een beperking geboren zou worden (en ze dit al konden zijn bij een echo ofzo), vind ik ook dat het moet kunnen. Een beperkt kind de wereld inlaten gaat meestal ten kosten van het kind en de ouders zelf. Het is moeilijk, een kind dat niet normaal is. Maar abortus moeten ze niet gaan verplichting in dit geval.

    een goede korte samenvatting over mijn mening!!


    Als je maar een ananas hebt..

    (...)dat denk jij en ja dat kan. En meestal stuur je een gehandicapt kind naar speciaal onderwijs met kinderen die ook gehandicapt zijn enzo.
    Maar bij mij in de klas zit een gehandicapte jongen in de klas en die wordt gewoon geaccepteerd.

    bedoel je geestelijk of lichamelijk??


    Als je maar een ananas hebt..

    (...)
    Daar kna ik niet tegen. hte zou miss wel gewoon kunnen leven maar watvoor leven heeft zo'n kind, die in een rolstoel zit en eeuwig een kleuter blijft, heel de tijd onder de kwijl zit omdat het niet kna slikken ofzo, nee sorry hoot maar ik vind het onmenselijk als je zo'n kind op de wereld zou brengen, zo'n kind heeft ook gevoelens..


    Agree!


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    oh, wacht!!
    er word kroepoek gepakt!
    *rent er snel heen* xD


    Als je maar een ananas hebt..

    (...)
    bedoel je geestelijk of lichamelijk??
    die jongen is lichamelijk gehandicapt.

    (...)
    na drie maanden mag je ook al geen abortus meer plegen è!?
    Wel, als de moeder dat wil mag dat gewoon.


    You'd took my breath but I'll survive.

    (...)die jongen is lichamelijk gehandicapt.

    jah, bij mij zit er een in de klas en die is geestelijk gehandicapt..
    hij word best wel gepest maar hij scheld anderen ook uit..
    [moeilijk uit te leggen, lang verhaal!]


    Als je maar een ananas hebt..

    (...)
    Daar kna ik niet tegen. hte zou miss wel gewoon kunnen leven maar watvoor leven heeft zo'n kind, die in een rolstoel zit en eeuwig een kleuter blijft, heel de tijd onder de kwijl zit omdat het niet kna slikken ofzo, nee sorry hoot maar ik vind het onmenselijk als je zo'n kind op de wereld zou brengen, zo'n kind heeft ook gevoelens..
    Ik vind dat jij nu heel slecht over die kinderen praat. Ik fiets vaak langs zo'n speciale school en die kinderen zien er het verre ervan uit.

    (...)Maar als het nou bijvoorbeeld een moeder van 15 is.. Die heeft nog een heel leven voorzich, zit nog op school en al die shit. Zij heeft dan ook geen leven meer. En meestal doet de vader dan geen fuck aan het opvoeden, dus staat die moeder er alleen voor.

    Tenzij ze verkracht is vind ik dat ze in dat geval niet mag aborteren. Ze had dan zelf de verantwoordelijkheid gehad om veilig te vrijen en je moet de verantwoording voor je daden nemen. Om een ongeborene te doden vanwege je eigen stomme fout vind ik onvergeeflijk.


    No growth of the heart is ever a waste

    (...)Wel, als de moeder dat wil mag dat gewoon.

    neej want dan is het kind al té veel gegroeid!!


    Als je maar een ananas hebt..

    (...)Wel, als de moeder dat wil mag dat gewoon.
    dan gaan ze met een tang knippen ofzo x|

    (...)dan gaan ze met een tang knippen ofzo x|

    ieuw!
    wat is dat voor een verhaal?!


    Als je maar een ananas hebt..

    (...)
    ieuw!
    wat is dat voor een verhaal?!
    tstond in de girlz x|

    (...)tstond in de girlz x|

    OMG!! echt?


    Als je maar een ananas hebt..