• Lees diene titel. Daarin zouden gastjes als Olivier veel beter inpassen cus in Junior is het voor peuters die graag dieren willen zijn.

    Jup Jup, idd (:


    007

    Inderdaad, maarja, zo kun je shows voor baby's peuters kleuters kinderen pubers, jongvolwassenen, volwassenen en bejaarden oprichten XD

    Helemaal mee eens!

    Want die bijen enzo
    die passen bv totaal niet bij het soort muziek dat belgie en nl brengt


    I need you like a heart needs a beat

    Iedereen hier op quizlet heeft het alleen over Olivier
    Misschien ben ik blind ofso(Heb vadaag me bril gekregen;)) maar want is er zo knap aan hem

    serieus ik lag strike van die bijen xD

    Inderdaad, maarja, zo kun je shows voor baby's peuters kleuters kinderen pubers, jongvolwassenen, volwassenen en bejaarden oprichten XD

    Zie je zo van die ouwe bomma's op et podium shaken met hun flubberkont

    Iedereen hier op quizlet heeft het alleen over Olivier
    Misschien ben ik blind ofso(Heb vadaag me bril gekregen;)) maar want is er zo knap aan hem


    I dunnow een vriendin van mij is er ook gek van xD en ik snap het ook niet hoor xD


    idd x'D


    A. ikmisje.

    Dammm ur right!
    Dah bzzzzz geval is nu toch geen niveau meer?!


    We'll never be as young as we are tonight

    serieus ik lag strike van die bijen xD

    ik ook en ik werd egt fcking melig & hyper en ik ben et nu nog atlijd *luisterd da lieke*

    Dat zei m'n broer ookxD

    Iedereen hier op quizlet heeft het alleen over Olivier
    Misschien ben ik blind ofso(Heb vadaag me bril gekregen;)) maar want is er zo knap aan hem


    Het gaat niet alleen om hoe knap hij wel niet mag zijn maar om het feit dat hij wel een goed liedje heeft gebracht met mooie tekst en piano (altijd een leuk detail;))
    En hij deed het op een normale manier.


    I need you like a heart needs a beat

    Iedereen hier op quizlet heeft het alleen over Olivier
    Misschien ben ik blind ofso(Heb vadaag me bril gekregen;)) maar want is er zo knap aan hem


    ALLES x3 Hij is gwn een keii hete gast en hij heeft een goed nmmr x]


    A. ikmisje.

    (...)

    Het gaat niet alleen om hoe knap hij wel niet mag zijn maar om het feit dat hij wel een goed liedje heeft gebracht met mooie tekst en piano (altijd een leuk detail;))
    En hij deed het op een normale manier.


    Agree :]


    007

    (...)
    Zie je zo van die ouwe bomma's op et podium shaken met hun flubberkont

    Respect voor iedere generatie xD

    BejaardenRock!! (cool)