• heej mensen die ook op deze aarbol leven..(of mensen die in hun hoofd leven;P)
    ik heb eff zin om een discussie te voeren met iemand.. ik weet niet waarover maar dat moet je zelf maar bedenken..
    de rest van de mensen in dit huis, kijkt misdaadavond. daar heb ik nu echt geen zin in..
    maar heeft iemand dan een onderwerp voor een leuke discussie??
    :Y)


    Als je maar een ananas hebt..

    (...)
    dan mijn mening over abortus:
    ik vind het erg stom!!
    (wie is het met me eens?^^)
    neej, daar zijn discussies niet voor...
    maar ik vind dat je een kind de kans moet geven de wereld op te komen...

    Daar ben ik het dus zo hard niet mee eens, soms kan je een kind niet laten zitten, ik bedoel als het kind zwaargehandicapt ter wereld zou komen zou ik eerst nadenken hoe dat kind zich zou voelen, en niet alleen aan mezelf denekn, en ook als je zwanger raakt als je verkracht bent vind ik dat je abortus mag plegen het is niets om met een kind te zitten die wel heel veel op je grootste nachtmerrie lijkt


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    dan mijn mening over abortus:
    ik vind het erg stom!!
    (wie is het met me eens?^^)
    neej, daar zijn discussies niet voor...
    maar ik vind dat je een kind de kans moet geven de wereld op te komen...
    Maar als het nou bijvoorbeeld een moeder van 15 is.. Die heeft nog een heel leven voorzich, zit nog op school en al die shit. Zij heeft dan ook geen leven meer. En meestal doet de vader dan geen fuck aan het opvoeden, dus staat die moeder er alleen voor.


    You'd took my breath but I'll survive.

    Ik vind abortus kunnen, alleen niet meer na 3 maanden zwangerschap. Omdat een foetus al dan helemaal volgroeid is. Die moet alleen nog maaar groeien en dan heb je al een baby.http://www.schooltv.nl/eigenwijzer/mmbase/images/1876761
    moet je maar kijken.

    na drie maanden mag je ook al geen abortus meer plegen è!?


    Als je maar een ananas hebt..

    Ik vind dat mensen het alleen mogen doen als ze verkracht zijn.
    Anders is het hun eigen schuld moeten ze het maar veilig doen. En ze worden gelijk volwassener als ze een kind krijgen

    dat vind ik ook!^^


    Als je maar een ananas hebt..

    (...)Maar als het nou bijvoorbeeld een moeder van 15 is.. Die heeft nog een heel leven voorzich, zit nog op school en al die shit. Zij heeft dan ook geen leven meer. En meestal doet de vader dan geen fuck aan het opvoeden, dus staat die moeder er alleen voor.
    moet ze maar veilig neuken. Ik bedoel zo moeilijk is het niet om een condoom te kopen.

    (...)
    dat vind ik ook!^^
    =] yeah x']

    (...)
    Daar ben ik het dus zo hard niet mee eens, soms kan je een kind niet laten zitten, ik bedoel als het kind zwaargehandicapt ter wereld zou komen zou ik eerst nadenken hoe dat kind zich zou voelen, en niet alleen aan mezelf denekn, en ook als je zwanger raakt als je verkracht bent vind ik dat je abortus mag plegen het is niets om met een kind te zitten die wel heel veel op je grootste nachtmerrie lijkt

    jah,, maar meestal weet je vóór drie maanden zwanger zijn nog neit oof een kind gehandicapt is..
    en over dat 'verkracht' heb ik al geschreven..


    Als je maar een ananas hebt..

    Het is maar hoe je het bekijkt niet iedereen kiest ervoor om seks met iemand te hebben,.als je verkracht word.. dan ga je niet even zeggen he wacht eens je vergeet een condoom om te doen... Ja sorry hoor,//.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    Daar ben ik het dus zo hard niet mee eens, soms kan je een kind niet laten zitten, ik bedoel als het kind zwaargehandicapt ter wereld zou komen zou ik eerst nadenken hoe dat kind zich zou voelen, en niet alleen aan mezelf denekn, en ook als je zwanger raakt als je verkracht bent vind ik dat je abortus mag plegen het is niets om met een kind te zitten die wel heel veel op je grootste nachtmerrie lijkt

    ben het met je eens!


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Het is maar hoe je het bekijkt niet iedereen kiest ervoor om seks met iemand te hebben,.als je verkracht word.. dan ga je niet even zeggen he wacht eens je vergeet een condoom om te doen... Ja sorry hoor,//.

    jah,, niemand heeft eff een condoom op zak!^^ XD


    Als je maar een ananas hebt..

    (...)
    Daar ben ik het dus zo hard niet mee eens, soms kan je een kind niet laten zitten, ik bedoel als het kind zwaargehandicapt ter wereld zou komen zou ik eerst nadenken hoe dat kind zich zou voelen, en niet alleen aan mezelf denekn, en ook als je zwanger raakt als je verkracht bent vind ik dat je abortus mag plegen het is niets om met een kind te zitten die wel heel veel op je grootste nachtmerrie lijkt
    Nou sorry hoor, maar alsof een gehandicapt kind deze tijd niet meer normaal kan leven. Het kan naar school en vrienden maken. Zo moeilijk doe ik er niet over
    mjaa jouw mening

    Ik vind abortus kunnen, maar niet zonder reden. Als je het onveilig hebt gedaan, is het je eigen schuld en vind ik niet dat je het recht tot een abortus verdient. Als het tegen je zin is gebeurd (verkrachtig), vind ik dat het moet mogen.
    Als je kind met een beperking geboren zou worden (en ze dit al konden zijn bij een echo ofzo), vind ik ook dat het moet kunnen. Een beperkt kind de wereld inlaten gaat meestal ten kosten van het kind en de ouders zelf. Het is moeilijk, een kind dat niet normaal is. Maar abortus moeten ze niet gaan verplichting in dit geval.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    (...)Nou sorry hoor, maar alsof een gehandicapt kind deze tijd niet meer normaal kan leven. Het kan naar school en vrienden maken. Zo moeilijk doe ik er niet over
    mjaa jouw mening


    Kinderen sluiten iemand die anders is heel snel buiten.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    (...)
    jah,, niemand heeft eff een condoom op zak!^^ XD

    Met dat soort dingen meestal niet.,


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)Nou sorry hoor, maar alsof een gehandicapt kind deze tijd niet meer normaal kan leven. Het kan naar school en vrienden maken. Zo moeilijk doe ik er niet over
    mjaa jouw mening

    Daar kna ik niet tegen. hte zou miss wel gewoon kunnen leven maar watvoor leven heeft zo'n kind, die in een rolstoel zit en eeuwig een kleuter blijft, heel de tijd onder de kwijl zit omdat het niet kna slikken ofzo, nee sorry hoot maar ik vind het onmenselijk als je zo'n kind op de wereld zou brengen, zo'n kind heeft ook gevoelens..


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.