• Ik ben zo boos op die stomme vissen. Ik had een maand geleden ongeveer 20-30 kleine visjes gekregen. Ging allemaal goed, ze groeiden en ze gingen niet dood. Nu kreeg ik gisteren wéér 20 visjes en een uur later zater er nog eens 20 visjes bij. Moedervis had dus veertig visjes uitgepoept en is doodgegaan.
    Nu zijn die veertig visjes gemuteerd en ze gaan dood. Er zijn er nog tien over en van die maandoude visjes zijn er nog drie over. Ze zijn allemaal vannacht doodgegaan en nu ben ik kwaad op die stomme nieuwe vissen want ze moorden heel mijn aquarium uit :#


    Ik ben gemeen xoxo

    Bah, dat is stom. Gecondoleerd ):


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Och arme!:3

    Maar hoezo zijn je vissen gemuteerd dan?:'D


    everything, in time

    gecondoleerd ;d

    stomme vissen xD


    Where words fail, music speaks

    :O
    omg hoe kan dat nu weer :S
    gecondoleerd


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Progeny schreef:
    Och arme!:3

    Maar hoezo zijn je vissen gemuteerd dan?:'D

    Omdat hun blaas aan de buitenkant zit vermoedt ik.
    Wtf mijn vissen zijn echt haters, ik heb zo'n bakjes waar de jongen inzitten zodat ze niet worden opgegeten, zitten al de grote guppies tegen dat bakje aan lol.


    Ik ben gemeen xoxo

    Dat had ik vroeger ook altijd, toen hadden we ze maar weggedaan :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    arme vissen!
    en daarom heb ik maar 1 vis ;)


    Dreams are like water, they are beautiful, sad, quiet, wild, changeable, unpredictable ...

    eng!


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Hmm, als ik zo even kijk gaat het met de overlevenden nog best goed. Ze zijn nog wel geel, maar het lijkt iets minder te zijn. Nog eventjes aankijken en dan besluit ik wat ik ga doen.
    Jammer van die andere visjes die dood zijn, maar vijftig vissen hadden toch niet in mijn aquarium gepast..


    Ik ben gemeen xoxo