• YES MAN. ik had gezeurd of ik met een vriendin naar Escape the fate mocht op 13 December 2009 in Melkweg Amsterdam. En dat mocht. en nu heb ik mijn kaartje en ga er heen. maar ik was ooit fan van cinema Bizarre en toen vond ik het niet super leuk meer, had nog wel op me iphone staan enzo. En nu weer opnieuw. En nu zie ik opeens dat ze binnekort ook in Nederland zijn en dat er nog kaarten waren en nu heb ik heel lang gezeurd en nu is het zeker dat ik mag. er moet alleen nog iemand met me mee , maar dat regel ik wel denk ik anders sleur ik me moeder wel mee als het moet. yeahyyy!!! ik ben zo hyper en blij :'D


    edit;



    yes ik zeurde zo lang dat em avder zij dat eht mcoht en mijn beste vriendin is half duits, maar zij wil wle mee. ze meot het alleen ngo vragen. en mijn ouders zeide vorig jaar steeds ja welke ouder gaat mee. en bij escape the fate dat in december pas is zeide ze da ook. En nu zei ik van cinema bizarre en toen zei ze zo 'der hoeft geen ouder mee. dus als chris niet mag ofzo mag ik alsnog alleen. dus het is zeker dat ik mag :'D YES DUDE! :'D

    [ bericht aangepast op 23 aug 2009 - 11:30 ]

    Awh. Wat super dat dat van je ouders mag.


    "I shut my eyes in order to see.'

    hahaha gefeliciteerd >.<


    T O K I O H O T E L < 3

    Zijn er nog kaarten voor Cinema Bizarre? Nee toch ;o

    Gefeliciteerd <3
    Als je naar een concert van Mitchel mag neem je mij mee (baby)

    Ghehe, not (:


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Ik ga ook naar CB:Y)


    -

    Leuk voor je, denk de volgende keer een beetje om je spelling..


    when words fail, music speaks.

    sorry hoor oO Ik ben gewoon hyper.


    Jah er waren nog kaarten :'D hopelijk morge ook nog want waarschijnlijk krijg ik die morgen dus pas. Maar joepie.

    @parabones. als mitchel komt neem ik emrel mee, mag jij ook wel mee. merel neemt julie mee naar etf dus als we naar mtichel gaan mag jij ook wel mee :'D

    Wat koel (nerd)
    Alvast heel veel plezier :Y)

    super cool..

    veel plezier =D

    kga 13 Nov naar jb (doet vreugdes dansje)


    Love is the movement <3

    Nice :]


    No growth of the heart is ever a waste

    yes het staat vast. ik MAG ook naar CINEMA BIZARRE.