• heej mensen die ook op deze aarbol leven..(of mensen die in hun hoofd leven;P)
    ik heb eff zin om een discussie te voeren met iemand.. ik weet niet waarover maar dat moet je zelf maar bedenken..
    de rest van de mensen in dit huis, kijkt misdaadavond. daar heb ik nu echt geen zin in..
    maar heeft iemand dan een onderwerp voor een leuke discussie??
    :Y)


    Als je maar een ananas hebt..

    (...)

    Beterschapjes. <3

    thnX (H)(H)


    Als je maar een ananas hebt..

    ik dacht trouwens dat ik net een reactie zag die ik nog niet gelezen had..
    maar nu kan ik hem niet meer vinden!
    :8
    raar, maar ik moet nu afronden


    Als je maar een ananas hebt..

    had ik gister niet ook al een discussie met jou?! XD
    maarre..
    doei doei!(H)


    Als je maar een ananas hebt..

    had ik gister niet ook al een discussie met jou?! XD
    maarre..
    doei doei!(H)


    Wij?
    Ja, volgens mij wel. xd


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    gan we nog verder met de discussie??

    xX-(H)


    Als je maar een ananas hebt..

    (...)
    jah,, eigenlijk is iedereen die zó is meeloper..
    niemand wil eruit liggen duss: kopen ze dezelfde kleren én pesten ze de nerds/emo's/gwn mensen die anders zijn dan zijzelf..
    er is wél 1 persoon de 'leider' om het zo maar te noemen.. en iedereen wil nét zo populair worden als hem/haar.. alleen lukt dat (natuurlijk) niet. veel kinderen die pesten(én meeloper zijn) voelen zichzelf onzeker en pesten alleen maar om zelf neit gepest te worden...
    zo, dat was eff een lang verhaal ;P

    Indeed true! Er was dus een meisje dat zich alleen maar bezighield met uitgaan, herrie trappen, vriendjes zoeken etc dat ze gewoon 2 niveaus binnen het vmbo afstroomde. Aangezien ik voor het vmbo goeie cijfers haalde was ik behalve gothic, alto, zombie, loser ook nog een nerd. En check mij nu eens trots wezen. Ik bedoel; dat meisje kon zelf gemakkelijk op hetzelfde niveau als ik blijven, maar ze verloor zichzelf in de puberteit gewoon. En het afstromen was de prijs die ze ervoor moest betalen. Her fault, not mine.


    No growth of the heart is ever a waste

    (...)
    Indeed true! Er was dus een meisje dat zich alleen maar bezighield met uitgaan, herrie trappen, vriendjes zoeken etc dat ze gewoon 2 niveaus binnen het vmbo afstroomde. Aangezien ik voor het vmbo goeie cijfers haalde was ik behalve gothic, alto, zombie, loser ook nog een nerd. En check mij nu eens trots wezen. Ik bedoel; dat meisje kon zelf gemakkelijk op hetzelfde niveau als ik blijven, maar ze verloor zichzelf in de puberteit gewoon. En het afstromen was de prijs die ze ervoor moest betalen. Her fault, not mine.

    jah, ik kende ook een meisje die waarschijnlijk makkelijk VWO kon doen maar ze ging naar TL..Ö
    ik zit op vwo en ik heb ook een paar mensjes in de klas die zowat alleen onvoldoendes halen.. ik moet zelf zeggen dat het zonde is... als je vwo kan waarom zal je het dan verpesten??

    BTW.: ik ben ook een nerd!:O


    Als je maar een ananas hebt..

    (...)
    jah, ik kende ook een meisje die waarschijnlijk makkelijk VWO kon doen maar ze ging naar TL..Ö
    ik zit op vwo en ik heb ook een paar mensjes in de klas die zowat alleen onvoldoendes halen.. ik moet zelf zeggen dat het zonde is... als je vwo kan waarom zal je het dan verpesten??

    BTW.: ik ben ook een nerd!:O

    Indeed. Afstromen is zveel makkelijker dan opstromen. Ik heb 4 jaar vmbo gedaan, doe nu havo en heb 1 van de beste rapporten die er zijn onder de havisten (dat is me meerdere malen door verschillende leraren gezegd). Voor die opstroming heb ik 4 jaar moeten wachten en als je de hele boel omdraait kun je binnen een jaar afstromen. Het is vreemd...
    Maar ja, ik ben iig blij dat ik op deze school door niemand word lastiggevallen. De pestkopjes uit de eerste doen geen vierdejaars kwaad. Het enige dat ze hoogstens doen is me vreemd aankijken maar als het daarbij blijft is het helemaal fine with me :]
    Anders krijgen ze te maken met de Sam die al 4 jaar ervaring heeft met het afweren van zogenaamd betweterige meiden die proberen meet indruk te maken met hun mond ipv met hun pen.
    Sodeju, check mijn verhaal. x]


    No growth of the heart is ever a waste

    (...)
    Indeed. Afstromen is zveel makkelijker dan opstromen. Ik heb 4 jaar vmbo gedaan, doe nu havo en heb 1 van de beste rapporten die er zijn onder de havisten (dat is me meerdere malen door verschillende leraren gezegd). Voor die opstroming heb ik 4 jaar moeten wachten en als je de hele boel omdraait kun je binnen een jaar afstromen. Het is vreemd...
    Maar ja, ik ben iig blij dat ik op deze school door niemand word lastiggevallen. De pestkopjes uit de eerste doen geen vierdejaars kwaad. Het enige dat ze hoogstens doen is me vreemd aankijken maar als het daarbij blijft is het helemaal fine with me :]
    Anders krijgen ze te maken met de Sam die al 4 jaar ervaring heeft met het afweren van zogenaamd betweterige meiden die proberen meet indruk te maken met hun mond ipv met hun pen.
    Sodeju, check mijn verhaal. x]


    ik heb helemaal geen ervaring met dat opstromen en afstromen..XD
    ik zit nogmaar in de 1e duss.. maar ik zit wel in een vwo/vwo+ klas dus wil ik gaan compacten en verijken ;P (das dus de vwo+) dus dat heeft ook wel iets met opstromen temaken!xD(nerd)


    Als je maar een ananas hebt..

    ben je er nog? ;P


    Als je maar een ananas hebt..

    (...)Maar als het nou bijvoorbeeld een moeder van 15 is.. Die heeft nog een heel leven voorzich, zit nog op school en al die shit. Zij heeft dan ook geen leven meer. En meestal doet de vader dan geen fuck aan het opvoeden, dus staat die moeder er alleen voor.


    nou die moeder heeft waarschijnlijk wel een leven hoor want mijn moeder werd zwanger toen ze 14 was en ze ging bevallen toen ze 15 was en ze heft wel een leven maar ik snap wel wat je bedoerld


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    (...)

    nou die moeder heeft waarschijnlijk wel een leven hoor want mijn moeder werd zwanger toen ze 14 was en ze ging bevallen toen ze 15 was en ze heft wel een leven maar ik snap wel wat je bedoerld

    als je vroeg een kind krijgt, kun je 'dag dag' zeggen tegen je uitgaansleven..


    Als je maar een ananas hebt..

    en nu,, zijn we weer een beetje uitgesproken over alles...
    komt er nog iemand met wéér een ander onderwerp?;)


    Als je maar een ananas hebt..

    hmmmmm. Een ander onderwerp.
    Iets over liefde ofzo? :')


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    hmmmmm. Een ander onderwerp.
    Iets over liefde ofzo? :')

    joh! Lol x']


    Als je maar een ananas hebt..