• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 14 april 2017 - 23:50 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"



    Tag yourself - I'm the guy in the white t-shirt trying to do sexy moves.

    [ bericht aangepast op 15 april 2017 - 17:42 ]


    Tijd voor koffie.

    Ugh.


    The truth is out there.

    Iedereen zegt dat ik een ICT opleiding moet doen, maar ik kan dat echt niet. Ik kan niet coden, ik ken geen html.. En ik ga dat echt niet meer kunnen leren voor het nieuwe schooljaar.

    "Je blijft net zo lang in 'The Spotlight' tot er 10 nieuwe items in 'The Spotlight' gezet zijn."
    Maar ik zie nummer 20 ook nog voorbij komen....

    [ bericht aangepast op 15 april 2017 - 18:31 ]

    Familiedag zeker geslaagd. c;


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Yrden schreef:
    "Je blijft net zo lang in 'The Spotlight' tot er 10 nieuwe items in 'The Spotlight' gezet zijn."
    Maar ik zie nummer 14 ook nog voorbij komen....


    Ik geloof dat er al een hele tijd twintig (of vijftien? maar ik gok twintig) items tegelijk in de spotlight staan. Het was een aanpassing om te zorgen dat dingen er minder snel uit gegooid zouden worden, als ik me niet vergis. Ik kan er geen topic meer over vinden zo snel, maar ik heb het idee dat dit ooit ergens gemeld is door de mods met die reden. Die regel tekst is gewoon een beetje verouderd. (krul)

    [ bericht aangepast op 15 april 2017 - 18:35 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Ik geloof dat er al een hele tijd twintig (of vijftien? maar ik gok twintig) items tegelijk in de spotlight staan. Het was een aanpassing om te zorgen dat dingen er minder snel uit gegooid zouden worden, als ik me niet vergis. Ik kan er geen topic meer over vinden zo snel, maar ik heb het idee dat dit ooit ergens gemeld is door de mods met die reden. Die regel tekst is gewoon een beetje verouderd.

    Het zijn er inderdaad 20 zag ik net. Alles wat in de history staat.

    Lol mijn familie is zo fake.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Hoe de fuck kan die usernaam niet bezet zijn? Die ga ik volgende week echt nemen (nerd)

    lol ik heb echt 0 zin om naar dat feest te gaan vanavond
    maar ze hebben taart voor me gehaald so


    i put the fun in funeral

    Oké, waarom ga je serieus nu op lopen scheppen.


    Tijd voor koffie.

    Ik voel me echt futloos door dat infuus.

    Yrden schreef:
    Iedereen zegt dat ik een ICT opleiding moet doen, maar ik kan dat echt niet. Ik kan niet coden, ik ken geen html.. En ik ga dat echt niet meer kunnen leren voor het nieuwe schooljaar.


    Hangt er vanaf. Als je applicatie wilt doen, dan krijg je html enzo op school. Kreeg ik ook in mijn basisjaar. Als je met servers gaat of netwerk, dan maakt de voorkennis al helemaal niet uit (:


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Aandachtzoeker.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Wheatley schreef:
    (...)

    Hangt er vanaf. Als je applicatie wilt doen, dan krijg je html enzo op school. Kreeg ik ook in mijn basisjaar. Als je met servers gaat of netwerk, dan maakt de voorkennis al helemaal niet uit (:

    Ik wil de kant van webdesign op eigenlijk. Lekker sites maken enzo (: (een verbeterde site voor verhalen (zoals Q) is mijn droom op het moment). Maar ik weet niet of ik dat wel kan. Lichamelijk zou het kunnen, maar ik weet niet of ik wel slim en handig genoeg ben.

    / Ik heb al mijn youtube vids verwijderd. Zelfs de video die 21k+ keer bekeken was.