• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 14 april 2017 - 23:50 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    So much hate for myself 🌟


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Hahaahah, tyf op met je 'ik betaal je eigen risico' en als er dan een rekening van 260 euro komt van dit jaar is het meteen 'dat ga ik niet voor je betalen'. Dank je, denk je dat ik daar geld voor heb? Nee.

    [ bericht aangepast op 15 april 2017 - 10:39 ]

    MingMing schreef:
    So much hate for myself 🌟


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik heb echt een slecht humeur en mijn oma maakt het echt niet beter met dit gezeik. En ik ben de hele dag met haar in het ziekenhuis. Gezellig.

    Als ik niet chill in een bed kan liggen ga ik echt pissig worden. Nog erder dan ik nu al ben. En beter zit ik niet met 10 andere mensen in een ruimte. Al ga ik er wel vanuit in een dagcentrum.

    [ bericht aangepast op 15 april 2017 - 11:00 ]

    En toen lag je ziek op bed:c


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Het is een grote zaal, maar het infuus zit in mijn onderarm/pols.

    En ik kan niet op de wifi. Huilen.

    [ bericht aangepast op 15 april 2017 - 11:36 ]

    Ugh, ga vooral lekker door met mij compleet lijken te vergeten (cat)


    Stenenlikker

    Ugh, ik wil zo graag weer een nieuwe tattoo. Al is het maar een kleintje, maar het kriebelt echt weer.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Je gaat werkelijk waar niet zeggen dat we nu al weg gaan voor het etentje vanavond. Dan ben ik dus helemaal m'n hele dag kwijt voor zoiets achterlijks als een familie diner waar toch alleen maar ruzie uit komt.
    / en nee, ik ga je haar niet doen. Je bent 12, mag toch aannemen dat je op z'n minst zelf een staart kan maken.

    [ bericht aangepast op 15 april 2017 - 12:27 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Wheatley schreef:
    Ugh, ik wil zo graag weer een nieuwe tattoo. Al is het maar een kleintje, maar het kriebelt echt weer.

    Let's go together ^^ ik wil ook eentje.

    / Zo, dat was het alweer. Komende 3 dagen ben ik wss een beetje ziek, en daarna moet ik energie voor 10 hebben :D
    En als ik dit vaker krijg kan ik weer gaan sporten omdat ik de energie wel heb.

    [ bericht aangepast op 15 april 2017 - 12:39 ]

    Escandalo.

    Y'all need to leave us be. We're good together-ish. I don't know. Leave it.


    Tijd voor koffie.

    Fijn, gaat mijn oma bij mij op de kamer slapen omdat mijn zusje bij mijn neefje ligt. Nu kan ik niet zelf op bed gaan als ik moe ben en ik kan ook niet gaan gamen..

    Yrden schreef:
    (...)
    Let's go together ^^ ik wil ook eentje.

    / Zo, dat was het alweer. Komende 3 dagen ben ik wss een beetje ziek, en daarna moet ik energie voor 10 hebben :D
    En als ik dit vaker krijg kan ik weer gaan sporten omdat ik de energie wel heb.


    Dan moet je toch naar Rotterdam komen, want daar zit m'n shop haha, en hun zijn super goed! Maar omg, money issues :c


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Vertel mij dat dan ook!! Nu voel ik me vreselijk lullig omdat ik niet ter plekke klaar ben en mijn middag kan leegruimen op wat ik dacht dat een dag thuis mijn to do lijst wegwerken zou zijn omdat jullie dat blijkbaar wel hadden verwacht zelfs al zeggen jullie dat het oké is en ??? fuckfucksfnioewjf

    Ik bedoel, like, dit IS niet eens een Situatie (denk ik??), maar blijkbaar voel ik me daar toch vreselijk over en dat is gewoon erg onproductief en ja hallo dag plan om goed bezig te gaan want ik wil nu eigenlijk een klein beetje huilen vooral, shit

    ANYWAY. denk aan puppy's en regenbogen


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    jeeeej, mijn paypal is geblokkeerd en ik heb geen creditcard en kan dus ook mijn account niet meer terug krijgen.

    En mijn studiefinanciering is stopgezet. Fijn. Kan wel janken.
    Ik heb maar 30 duizend euro schuld, dat betaal ik zo af.
    Nah, jk, ik maak mezelf wel gewoon van kant. Is alles meteen opgelost.

    [ bericht aangepast op 15 april 2017 - 14:44 ]