• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 14 april 2017 - 23:50 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Prongsie schreef:
    (...)

    I just cycled to the supermarket twice because the first time I forgot to buy what I went for the supermarket for. :W

    Also, I want applecake. Gimme. D:

    Hahahaha omg wat een held ben je.

    Also, sure i'll save ya a piece 😉


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Kise schreef:
    (...)
    Hahahaha omg wat een held ben je.

    Also, sure i'll save ya a piece 😉


    Please do cause I'm hungryy

    // lol 2/3 tentamens niet gehaald


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    when oh when ga ik mijn facebook aanpassen want ik gebruik nog steeds mijn oude naam, maar er zijn zoveel mensen die ik al jaren niet heb gesproken en die het nog steeds niet weten en da's awkward?


    Caution first, always.

    Altijd leuk, een 7,3 halen voor een toets waar vorig jaar maar 20% in slaagde om überhaupt te halen. ;p


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Yrden schreef:
    (...)
    Het ging om dat er iets ingesteld werd voor 4 users en dit ook wel kan als er 6 gebruik van willen maken.


    er zijn ook meer mensen die een grotere auto willen dan dat er homoseksuelen zijn die met elkaar willen trouwen, maar de aard van deze wensen is compleet verschillend.


    i put the fun in funeral

    Lees bijsluiter, doe wat huisarts zegt, doe wat op de verpakking staat.
    Zo weet ik het ook niet meer hoor. Overal staat iets anders...

    ^ Gelukkig zijn die auto's en homoseksuelen ook erg relevant.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Wheatley schreef:
    ^ Gelukkig zijn die auto's en homoseksuelen ook erg relevant.


    oké als je zelf het verband niet legt: op dezelfde manier dat grote auto's (luxe probleem) en het homohuwelijk (maatschappelijk probleem) niet met elkaar te vergelijken zijn, zijn een onzichtbaarheidsmodus en een onzijdig geslachtspoppetje dat ook niet.


    i put the fun in funeral

    Overkill schreef:
    (...)

    oké als je zelf het verband niet legt: op dezelfde manier dat grote auto's (luxe probleem) en het homohuwelijk (maatschappelijk probleem) niet met elkaar te vergelijken zijn, zijn een onzichtbaarheidsmodus en een onzijdig geslachtspoppetje dat ook niet.

    Maar is een onzijdig geslachtspoppetje een maatschappelijk probleem? Want ik vind het echt niet erg dat ik per se een geslacht moet kiezen of geen vrouwelijk poppetje zou hebben.

    Oh mens wat ben ik je zat :')


    Caution first, always.

    Overkill schreef:
    (...)

    oké als je zelf het verband niet legt: op dezelfde manier dat grote auto's (luxe probleem) en het homohuwelijk (maatschappelijk probleem) niet met elkaar te vergelijken zijn, zijn een onzichtbaarheidsmodus en een onzijdig geslachtspoppetje dat ook niet.


    Zucht. Het ging er waarschijnlijk vooral om dat als een minderheid iets wil en de meerderheid het overbodig vind, er nog steeds naar geluisterd kan worden. Maatschappelijk of niet, dat maakt niet uit.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Het valt me zeker niet op.

    /En ja, het is de meerderheid die het niet eens is en dan zou het er ineens niet moeten komen? Dat was bij het geslachtspoppetje ook niet zo gezien maar 4 users dat gebruiken en het voor de rest overbodig is.

    Maar er is een topic voor, dus ik staak dit gesprek nu (:

    [ bericht aangepast op 18 april 2017 - 18:58 ]

    Yrden schreef:
    (...)
    Maar is een onzijdig geslachtspoppetje een maatschappelijk probleem? Want ik vind het echt niet erg dat ik per se een geslacht moet kiezen of geen vrouwelijk poppetje zou hebben.


    nou ja, over tot in hoeverre het een probleem is durf ik niet echt een uitspraak te doen, omdat ik zelf geen last heb van genderdysforie. ik denk niet dat iemand die daar geen last van heeft daar echt wat over te zeggen heeft. maar dat het een probleem is dat steeds meer erkenning krijgt, dat zie je wel terug in de opkomst van genderloze wc's en zo.


    i put the fun in funeral

    8,2 en 7,6 halen voor een vak waar ik 1 keer naartoe ben geweest. Ik hou van hbo.


    Caution first, always.

    ja sorry dat dit hier gepost wordt inderdaad, laatste bericht hierover van mij

    Wheatley schreef:
    (...)

    Zucht. Het ging er waarschijnlijk vooral om dat als een minderheid iets wil en de meerderheid het overbodig vind, er nog steeds naar geluisterd kan worden. Maatschappelijk of niet, dat maakt niet uit.


    nou ja daar verschillen we dan over in mening. als een suggestie veel programeerwerk kost, terwijl niet veel mensen er behoefte aan hebben, dan vind ik het overbodig. als iets veel programeerwerk kost, weinig mensen er behoefte aan hebben, maar het een (symbolische) bijdrage doet aan de acceptatie van een achtergestelde bevolkingsgroep, vind ik dat een goede verandering.


    i put the fun in funeral