• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 14 april 2017 - 23:50 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    ^ ik zie het meer als een eventuele nieuwe functie die niet meteen aan de kant geschoven mag worden omdat er minder behoefte aan is. (:

    / Zei m'n pa nu serieus dat ik "geestelijk gestoord" ben omdat ik eerste de pan met saus wilde afwassen en daarna die met pasta? Whut?


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    *stuurt bericht op fb evenement van haar verjaardagsfeest*
    waarom reageert niemand
    *ziet bericht niet staan op de pagina*
    *ziet niks in activiteitenlogboek*

    wat de fuck heb ik dan gEDAAN


    i put the fun in funeral

    Lol ik word wel putjesschepper ofzo voor de rest van mn leven. Doei Havo, doei toekomst, doei zin in het leven.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Kan ook godverdomme helemaal niks


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik begin te geloven dat ik magische krachten heb. Nee JK, maar ik ben de enige die mijn neefje snel in slaap krijgt als hij van streek is.

    Oké, de dag leek best wel rampzalig en zo, maar blijkbaar is 'verkleedwedstrijd' het sleutelwoord om me toch best wel weer vrolijker te krijgen? En dan besef je dat het hele niet heel volwassen zijn best wel een dingetje was en dat het ironisch is dat je juist van het woord 'verkleedwedstrijd' weer vrolijk wordt, dus nu probeer ik mijn kinderlijke enthousiasme maar zo goed mogelijk te onderdrukken, but there is no bloody way I won't win that.


    She's imperfect but she tries

    Hallo, mijn naam is Jammer, toen ik net iemand een Facebook gif wilde versturen, verstuurde ik per ongeluk eentje waarin iemand zegt

    We should have sex right now


    Haha oké doei shit


    Tijd voor koffie.

    Kise schreef:
    Kan ook godverdomme helemaal niks


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Jammer schreef:
    Hallo, mijn naam is Jammer, toen ik net iemand een Facebook gif wilde versturen, verstuurde ik per ongeluk eentje waarin iemand zegt

    We should have sex right now


    Haha oké doei shit


    het is goed om te zien dat ik niet de enige ben die niet om kan gaan met die technologie van tegenwoordig


    i put the fun in funeral

    Zo weer een paar calorieën er afgesport.


    “I like nonsense, it wakes up the brain cells. Fantasy is a necessary ingredient in living.” Dr. Seuss

    Overkill schreef:
    (...)

    het is goed om te zien dat ik niet de enige ben die niet om kan gaan met die technologie van tegenwoordig


    <3<3<3<3 je bent zo erg niet alleen, dit is niet de eerste keer dat me dit is overkomen tussen mij en deze persoon (dat ik een verkeerde gif stuurde), maar wel zo expliciet. En er is sinds kort een hele rare spanning tussen ons ontstaan door een paar dingen dus het is echt zo
    ja nee
    het was echt
    een
    ongeluk


    echt

    [ bericht aangepast op 18 april 2017 - 20:36 ]


    Tijd voor koffie.

    Waarom verwachtte ik dat je een fuck zou geven lol


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Oh my god het gaat ineens wel heel snel. Over een paar weken al mijn tattoo! AAAAHHHH.


    The truth is out there.

    a.


    Tijd voor koffie.

    Really feeling like cancelling everything funnin my life because i don't deserve it. I just wanna die alone.


    — Inner peace, it's hard to find. —