• Tien mannen en acht vrouwen worden door MTV naar het wondermooie Maui gestuurd met mooie vooruitzichten; liefde en geld.
    Omdat ze zelf hopeloos zijn als het in het kiezen van partners aankomt heeft de zender besloten hen een handje te helpen. Door middel van uitgebreide screenings en gesprekken is voor elk potje een dekseltje gevonden. Er zit maar één addertje onder het gras: niemand weet wie zijn/haar perfecte partner is en zolang die niet gevonden worden is er van het winnen van één miljoen dollar geen sprake.

    “If your perfect match was standing right in front of you, would you even know it?”


    Het opzet:
    Twintig singles die barslecht zijn in het daten worden samen naar een luxueus resort gestuurd om op zoek te gaan naar de voor hen, door experten bepaald, perfecte match. Elke week spelen ze een uitdaging en krijgen hierbij de kans om één koppel het Truth Booth in te sturen en erachter te komen of zij al dan niet een match zijn. Elk persoon kan via het televisiescherm op hun favoriete koppel stemmen. Zij worden dan de Truth Booth ingestuurd. Op ditzelfde scherm kan iedereen meevolgen of zij een match zijn of niet.
    Wekelijks is er ook de Match-up; de singles proberen te gissen wie hun perfecte match is en eens iedereen gekozen heeft worden aan de hand van spotlichten het correcte aantal matches doorgegeven. Niemand weet echter welke matches de juiste zijn.
    Enkel en alleen wanneer alle matches gevonden zijn winnen de spelers samen één miljoen dollar. Iedereen wint of iedereen verliest.

    Verschil met de tv-serie: bevestigde matches gaan niet naar de honeymoon suite maar blijven gewoon in het huis.



    Rollen
    Mannen: VOL!
    • Aidan John Buckley ~ 26 ~ Sam Claflin ~ Ijsvogel ~ 1.8
    • Alexei Theodore Carter ~ 24 ~ Rhys Pickering ~ Psychopaths ~ 1.6
    • Austin Heath Clarckson ~ 24 ~ Matthew Noszka ~ GriffeI ~ 1.5
    • Brandon ''Bam'' Jason Sadler ~ 25 ~ Jay Alvarrez ~ AdoreDelano ~ 1.1
    • Boyd Aiden Delano ~ 27 ~ Stehen James ~ AdoreDelano ~ 1.8
    • Darryl Christian di Marco ~ 23 ~ Faceclaim ~ McCrory ~ 1.3
    • Finnegan Maxwell Mitchell ~23 ~ Will Tudor ~ Obeah ~ 1.8
    • Nilam Harish Gupta ~ 26 ~ Avan Jogia ~ Prongsiel ~ 1.6
    • Roscoe "Roz" Jonesy ~ 26 ~ Faceclaim ~ Obeah ~ 1.1
    • Ruaidhrí Michael Mitchell ~ 23 ~ Will Tudor ~ PeterMaximoff ~ 1.6
    • Tyler Elijah Lopez ~ 27 ~ Cristiano Ronaldo ~ Habiba ~ 1.4

    Vrouwen: VOL!
    • Ava Jill Cooper ~ 21 ~ Holland Roden ~ Hygge ~ 1.5
    • Callista Jules Larsson ~ 22 ~ Faceclaim ~ Granian ~ 1.8
    • Imogen Florence Paige ~ 22 ~ Cami Romero ~ Greenlight ~ 1.5
    • Jackie Rose Delaney ~ 23 ~ Bryana Holly ~ Perffect ~ 1.2
    • Jade Olivia Vauhn ~ 26 ~ Ingrit Vaht ~ Nerha ~ 1.2
    • Leia Havana Fowler ~ 21 ~ Stephanie Bertram Rose ~ Merodeadores ~ 1.6
    • Maelys Bryony Dwight ~ 25 ~ Lily Collins ~ Psychopaths ~ 1.6
    • Robin Clara Beckett~ 22 ~ Kennedy Dawn Stearns ~ Prongsie ~ 1.6
    • Safiya "Saf" Faheem ~ 23 ~ Faceclaim ~ Sempre ~ 1.4
    • Teagan "Tea" Seren Kalani ~ 21 ~ Bridget Satterlee ~ Anekitos~ 1.9

    Regels

    – Minimum 250 woorden.
    – OOC tussen []
    – De huisregels van Quizlet gelden hier.
    – De koppels worden door mij en Obeah random aan elkaar gelinkt. Wij weten dus op die manier ook niet wie onze eigen match is.
    – Nieuwe topics worden enkel gemaakt door mij, Cahira, en Obeah.
    – Personages kunnen ruzie maken, houd het netjes tussen leden.
    – 16+ is zeker toegelaten, zolang het hele rpg daar niet om draait. Indien je post 16+ bevat zet dan de naam van je personage in een rood kleurtje om dit op voorhand aan te geven.


    De Match Ups
    -De match ups vallen om de week op dinsdag. (1e match up: dinsdag 28/2)
    - In de eerste match up krijgen de mannen de keuze. De volgende keer is het aan de vrouwen en zo wordt steeds afgewisseld.
    - Het verloop van de match up gaat als volgt: je hebt de hele dag tijd om de naam van je perfect match in het praattopic te posten. Op dinsdagavond vergelijken Jennifer en ik de koppels met de perfect matches die wij gemaakt hebben. Op basis daarvan gaan de lampen al dan niet aan.
    Jullie weten dus hoeveel correcte matches er zijn maar niet hoeveel. Ook hier wordt de keuze afgewisseld tussen de vrouwen en mannen. Het kiezen verloopt net als bij de challenges via het posten van een naam in het praattopic.
    - Het schrijven van de match up ceremonie mag maar is geen verplichting.


    De Challenges
    - --> Elke andere woensdag krijgt de mannen- of vrouwengroep een opdracht. Jullie sturen je antwoorden via pb naar ofwel mij of Jennifer door (er wordt op voorhand doorgegeven wie de challenge op zich zal nemen)
          bv; stuur ons in privébericht de meest smerige gewoonte van jouw personage door.
    --> Elke vrijdagavond moeten alle pb's bij Jennifer of mij binnen zijn. Op zaterdag gaat de challenge van start,
          bv; je ziet aan de overkant van het veld hashtags met smerige gewoontes. Match de smerige gewoontes met de juiste personen.
    Op dat ogenblik wordt in het rpg dan een lijst met de gewoontes gepost. De groep die de challenge speelt maakt dan een lijst van de andere groep met hun smerige gewoonten. Via pb sturen jullie dan je uiteindelijke lijst door. Degenen met het hoogste aantal correcte antwoorden winnen de challenge.
    --> Wij rekenen de resultaten zsm uit en maken de winnaars bekend. Daarna wordt de Truth Booth poll open gesteld (bedankt voor het idee!) en kunnen jullie stemmen. Eens alle stemmen binnen geven we een signaal dat iedereen voor de tv moeten verzamelen.
    --> Na elke 2 challenges komt er ipv een volgende challenge een loterij. De personages die nog geen date gehad hebben komen in een randomizer terecht en worden geloot. De winnaars van de loterij mogen dan op date met iemand naar keuze.
    --> Op woensdag, na het bekendmaken van de opdracht mag iedereen een partner kiezen (week 1= vrouwen kiezen, week 2 = mannen kiezen, 3= vrouwen, etc.) Deze keuze gebeurt dmv het posten van de naam van de gewenste partner is het praattopic. Eerst posten is eerst hebben.
          Bv; Roz en Darryl willen beiden Jade als partner voor de challenge, maar "Darryl" heeft haar naam als eerste gepost in het praattopic dan moet Roz iemand anders kiezen.
    Gepost is gepost. Behalve als twee personen dezelfde naam vlak na elkaar posten mag je je post niet editten.
    --> Je mag in het rpg het verloop van de challenge uitschrijven als je dat wilt, het is zeker geen verplichting

    - Je mag telkens dezelfde persoon kiezen voor een challenge maar je kan slechts één keer op date gaan met diegene. Zelfs al win je vier challenges met eenzelfde persoon, dan gaan de andere drie dates naar iemand anders. Je kan wel nog steeds naar het Truth Booth gestuurd worden.

    - Bevestigde matches mogen met elkaar meedoen aan de challenges, kunnen ook een (extra) date winnen, maar mogen niet meer naar het Truth Booth.


    De elfde man

    Er is een extra speler bij gekomen (man), dat betekent dus dat er één speler is die twee mogelijke perfect matches heeft.
    Stel dat diegene bij de elfde heer een perfect match vindt in het Truth Booth, dan krijgt die twee keuzes:
    -Je aanvaardt Max als perfect match, en speelt samen met de rest van de groep verder voor jouw deel van het prijzengeld als het spel gewonnen zou worden.
    - Of Je doet afstand van jouw deel van het geld en speelt verder om je originele match te vinden. In dat geval ligt Max uit het spel maar gaat hij sowieso naar huis met jouw deel van het geld, onafhankelijk van het eindresultaat van het spel.


    De mol
    Onder de spelers bevindt zich een mol.
    Deze persoon heeft van de programmamakers een eigen persoonlijk doel gekregen om de rest van de groep te saboteren.
    Hij of zij moet er dus voor zorgen dat bij de laatste Match Up geen tien lampen aan kunnen gaan.
    Indien de mol in zijn opzet slaagt gaat diegene naar huis met twee keer de waarde van het prijzengeld dat hij of zij zou winnen mocht het spel wel gewonnen worden. Daar bovenop mag hij of zij een eigen match kiezen om nog een extra reis met bestemming naar keuze mee te maken.
    Slaagt de mol er niet in en wordt het spel gewonnen dan gaat deze alsnog naar huis met één twintigste van het geld (wat hij/zij normaal ook zou winnnen).
    In geval van een black-out -als er geen enkele perfect match is bij een Match Up- gaat er geen geld van de prijs af maar krijgt de mol één perfect match te weten. Hij/zij mag hierbij niet om de match van Max of van zichzelf vragen.
    Pas op het einde van het spel wordt de mol ontmaskert.
    Als de mol tijdens het spel aangeduid wordt gebeurt er niks en gaat het spel gewoon verder zoals voorheen. Gezien mensen enkel vermoedens kunnen uiten. Er komen dus geen stemrondes om uit te zoeken wie de mol is.


    Het resort
    slaapkamers
          Tien bedden op 1 kamer
    woonkamer
    keuken
    badkamer 1
    badkamer 2
    zwembad
    tuinhuis
    bonkhok

    [ bericht aangepast op 5 april 2017 - 10:20 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Darryl
    Doctor without borders in Spe • 23 years old • Male • @ Tuinhuisje with Jade

    'Be like a diamond. Precious and rare.
    Not like a stone, which is found everywhere..'




    'Wanna be friends.'



    Ik kende nu eigenlijk al de hele jongens crew – op een paar na. Ik was er allang achter dat ik mezelf beter aan de mannelijke kant kon scharen, dan die van de dames. Helaas bleven mannen, mannen en konden ze het niet laten om zo nu en dan naar de dames te kijken of te praten. Ik besloot dan ook wijselijk mijn mond te houden over het feit dat ik behoorlijk turned down was door bepaalde dames. Niet dat ik het super erg vond. Er was hier genoeg drank en zolang er drank was redden ik mezelf wel. Daarnaast was er een Neon party vanavond en daar had ik wel zin in. Ik was er al eens eerder naar een paar geweest waar Martin Garrix speelde. Niet dat ik dacht dat er beroemde dj’s vanavond hier zouden draaien. Die hadden wel grotere zalen te vullen dan enkel een paar liefde zoekende twintigers.
    Puur omdat ik niet een eerste klas showoff was, had ik een korte zwembroek aan, die niet tot aan mijn knieën rijkte, maar ook niet tot mijn ballen lagen aan met een uitgesneden top. Ik was eenmaal niet de alfamale die ging lopen alsof hij twee onzichtbare dozen tilde en dan rond ging paraderen. Dat liet ik wel aan Roz of Nilam over.
    Ik liep dan ook naar beneden, naar het tuinhuisje. Ik was wel echt een party ganger, maar ik hoopte dan wel dat niet iedereen al gekoppeld aan elkaar lagen. Gewoon wat leuks doen met de boys; daar had ik zin in. Vriendschap was beter dan een relatie.
    Zachtjes gleed een klein zuchtje over mijn lippen, voor ik naar de bar liep. Net wanneer ik mezelf wat te drinken wilde schenken, kwam er al een dame langs met oranje haar die over haar schouder in een vlecht lag. Ze had een smetteloos wit jurkje aan, wat me haast deed vermoeden dat ze nog niet de thema van vanavond door had. Misschien ook wel. Wit was wel de ideale kleur hiervoor, maar wit zal die niet blijven.
    ‘Laat me raden.’ Begon ze dan ook uit het niets, wat me haast deed twijfelen dat ze het niet tegen mij had. Echter – na een korte blik toch stiekem achter me geworpen te hebben – leek ik toch wel de persoon te zijn waar ze het tegen had. Of ze had een onzichtbare telefoon – maar zover ik wist bestond dit niet. Oké Darryl. Stop thinking – don’t overthink this.
    ‘Geen bier, maar sterke drank, want dat is beter dan die bittere troep waar geen fatsoenlijke smaak aan lijkt te zitten.’ Ze reikte naar een van de sterke dranken rij, waar ze behendig twee cups vulde.
    ‘Of ik bega een grote blunder nu door er compleet naast te zitten.’ Ze grinnikte kort, voor ze oogcontact maakte. Ze oogde zelfverzekerd en daar hield ik eigenlijk van. Niet dat ik meteen matchmaker wilde spelen, maar ik had liever een dame die ik niet continu complimenten moest geven, maar gewoon al wist dat ze zelfwaarde had. ‘Ik ben eigenlijk meer van de cocktails, waar een flamingo stokje uit steekt, maar dit voldoet ook wel.’ Plaagde ik de dame terug, terwijl ik een klein slokje van de cup nam. Alsof ik een ware drankenkenner was, deed ik alsof ik het drankje proefde, voor ik haar uit de spanning verloste. ‘..maar hiermee weet ik mezelf ook wel mee te redden.’ Ik wist een glimlach op te brengen, hoewel ik het niet kon laten om licht verlegen even onder te kijken. Het was toch wel vernieuwend om zo gelezen te worden door dames. Zelfs al was het niet om romantiek. ‘Ik ben trouwens Darryl.’ Vervolgde ik, waar ik mijn hand naar haar uitstak. Ik besloot maar niet mijn superster naam te gebruiken, want ik vermoedde dat Roscoe mijn volledige naam binnen no time weer verklikt zou hebben. Gelukkig kon ik hem nu ook bedreigen door zijn volledige naam te zeggen. Muhahhaha.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Alexei Theodore Carter
    “And in the end, we were all just humans... drunk on the idea that love, only love, could heal our brokenness.”

    Na een leuk gesprek gehad te hebben met Bam en Jade, werd het tijd om me klaar te maken voor het feest. Echt iets bijzonders trok ik niet aan: gewoon een openhangend overhemd en een donkerblauwe zwembroek, die bij blacklight oplichtte. Nadat ik mezelf had klaargemaakt, wandelde ik naar beneden richting het tuinhuisje waar het feest zou plaatsvinden. Er waren al behoorlijk wat mensen en een beetje verloren dwaalde ik wat rond, op zoek naar een leuke gesprekspartner.
          ‘Ga je protesteren als ik je onder ga verven?’ klonk een vrouwenstem van achter mij en ik draaide mij om. Voor mij stond een jonge vrouw met een enorme bos krullen. Ik wilde mijn mond openen om een antwoord te geven, maar de dame gaf me er de kans niet toe. Ze hield een aantal verftubes omhoog en besloot dat de kleur rood kennelijk wel bij mijn prachtige ogen paste. Ze zette wat rode stippeltjes op mijn wang en ik grinnikte zachtjes. ‘Ik zou je eigenlijk moeten waarschuwen dat mijn meest artistieke kunstwerken stickfigures zijn, maar ik vrees dat het nu al te laat is,’ plaagde ze. ’Ik ben Leia trouwens, voor het geval iemand wilt weten wie die prachtige stippen op je wangen heeft gezet.’
          ‘Leia? Alsin dat ik dé prinses Leia van Star Wars in levende lijve heb ontmoet?’ zei ik lachend ik pakte een tube verf uit haar hand en besloot voor groen te gaan. ‘Ik ben Alexei, mochten mensen zich afvragen op wie jij zulke mooie stippen hebt gezet.’ Ik deed eveneens wat verf op mijn handen en tekende twee lelijke zeer kuntzinnige en abstracte zonnetjes op haar wangen. Ik grijnsde trots naar het resultaat. ‘En om je vraag nog te beantwoorden: nee, ik ga niet protesteren.’ Ik knipoogde naar haar.



    24 • Net afgestudeerd • Amerikaans • LA • Feest/Tuinhuis • Leia

    [ bericht aangepast op 12 maart 2017 - 22:53 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Jackie Rose Delaney

    23 jaar – English graduate – outfit & hair – shoes – bij de bar – met Roscoe

    De man keek met grote ogen op mij neer. Zijn lengte was indrukwekkend, maar ik voelde me niet benauwd, eerder op mijn gemak. Door zijn warme kleur, zijn grove krullen en de stotterende manier waarop hij zich voorstelde, schatte ik hem in als oprecht en lief.
          "Dat kunnen we niet hebben," zei Roz stellig. Zijn stem was donker en laag, maar helder en duidelijk.
          "Kom op, Jackie, we gaan verf voor je zoeken."
          Zijn hand gleed als vanzelf om de mijne, maar ik had geen tijd om overdonderd te zijn. Zijn grote passen kon ik amper bij houden met mijn kleine stappen.
          "Niet zo snel!" zei ik hem half lachend. Mijn hakken weerklonken op de tegels van het tuinhuis.
          Mijn blik verkende de man zo voor mij. Zijn sterke schouders, zijn smalle heupen. De getatoeëerde feniks op zijn rug en de soepele manieren van zijn ledematen.
          Eenmaal bij een tafel vol met potjes verf, draaide hij zich weer naar mij om. Zijn grote ogen keken gretig. Even gulzig waren zijn vingers, die mijn slaap raakten met de pluk haar die hij achter mijn oor vouwde.
          Zijn imposante en sterke verschijning bedwelmden mij. Trillerig haalde ik adem en keek op naar de man voor mij. Voor ik iets kon zeggen tilde hij mij op een kruk, zijn handen gelegen in mijn taille. Ik slaakte een kort en zacht gilletje, uit schrik.
          Mijn eigen geluid had mij wakker geschud: ik was ondersteboven van deze man en dat was gevaarlijk.
          "Is dit oké?" vroeg Roz, zijn vingers onder de verf op mijn huid, millimeters van mijn decolleté af.
          Ik zoog mijn longen vol lucht en liet langzaam mijn adem weer ontsnappen. Nog eenmaal ging mijn borstkas merkbaar op en neer, voor ik mij weer herpakt had. Ik kon gewoon gezellig doen met deze man, hoe groot, sterk of veilig hij ook leek.
          "Wil je wat meer over jezelf vertellen?" vroeg hij al snel. Niet veel later maakte hij zichzelf duidelijker: "Waar kom je vandaan? Heb je hobby's?"
          Zijn groenbruine ogen keken voor een moment naar mij op en ik kon nog even niets zeggen. Ik wist niet of ik hem goed peilde, maar zijn ogen leken zoveel emoties bij zich te dragen. Het benam mij de adem.
          "Ik kom uit New York," vertelde ik hem nadat ik had weggekeken. Een geforceerde glimlach zorgde ervoor dat ik niets kwaads over de grote stad kon zeggen en ging gauw verder.
          "Ik heb Engelse taal en literatuur gestudeerd en ik werk nu tijdelijk in een boekenzaak." Ik merkte hoe mijn mondhoeken automatisch in een brede grijns gegroeid waren en mijn wangen werden rood.
          "Sorry, maar als je doorvraagt word ik heel erg enthousiast en zal ik je alles vertellen over mijn favoriete literatuur," zei ik hem gehaast, als waarschuwing. Mijn blik haakte zich weer in de zijne en mijn lippen vielen van elkaar.
          "Mooie tatoeage," complimenteerde ik hem, deels om mijzelf af te leiden. Mijn ademhaling was weer vertraagd, maar mijn hart bleef gejaagd kloppen. De verf droogde op mijn huid en voor even had ik mijn woorden niet klaar.

    [ bericht aangepast op 13 maart 2017 - 15:51 ]


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.


    Leia Havana Fowler
    WITH ALEXEI | 21 || STUDENT SPECIAL EDUCATION || AT GARDENSHED/PARTY

    she told stories with her eyes,
    she didnt even know she was telling

    ’Leia? Als in dat ik dé prinses Leia van Star Wars in levende lijve heb ontmoet?’
          ’Nou, niet de echte, obviously,’ grinnikte ze. ‘Ik denk niet dat dit haar,’ ze trok aan één van haar krullen, die weer terug veerde toen ze het los liet, ‘te temmen valt in Leia’s fabulous buns. Hairbuns. Niet de andere. Maar, ik hoop dat ik haar naam eer aan doe.’
          Nu was het haar beurt om onder geverfd te worden, en de jongen koos voor groen. Could’ve been worse. ‘Ik ben Alexei, mochten mensen zich afvragen op wie jij zulke mooie stippen hebt gezet.’ Hij begon iets te tekenen op haar wangen, wat lichtelijk kietelde. ‘En om je vraag nog te beantwoorden: nee, ik ga niet protesteren.’
          ’Maar goed ook, daar zou het anders nu flink te laat voor zijn.’ Ze gebaarde hem zijn arm uit te steken. ‘Nu komt het echte kunstwerk.’ Met een grijns op haar gezicht tekende ze een stick figure op zijn arm. ‘Ge-wel-dig, al zeg ik het zelf. Eigenlijk…’ Leia trok een bedenkelijk gezicht. ‘Eigenlijk zou ik er kosten voor moeten rekenen. Verf niet inbegrepen natuurlijk, gezien dat aan ons gegeven is door MTV, maar het artistieke talent zal je wel wat kosten.’ Met een plagende blik in haar ogen hopte ze op één van de barkrukken. ‘Enige suggesties? Je kan beter zelf iets verzinnen. Wanneer ik het doe, zullen de kosten hoger zijn. En als je niks doet, dan zal ik toch echt de deurwaarder op je af moeten sturen. Of…’ Ze wierp een blik op zijn arm. ‘Of anders zal je arm er af moeten,’ vervolgde ze met een zo serieus mogelijk gezicht.




    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    ROBIN CLARA BECKETT
    "Do I get bonus points if I act like I care?"


    22 • AMERICAN • MATH STUDENT • THE PARTY • FINNEGAN

    Ik kijk een beetje rond op het feest en ik neurie met de muziek mee. Niet dat ik de tekst ken, maar na twintig keer hetzelfde deuntje krijg ik het met geen mogelijkheid meer uit mijn hoofd. Het wordt ook een klein beetje vervelend, moet ik eerlijk zeggen. Ik kijk dan op als ik ineens iemand slippend tot stilstand zie komen, vlakbij mij. Hij heeft zijn handen vol met bekertjes en ik herken hem dan uiteindelijk als 'de elfde man'.
          'Hey. Ik ben Max. En jij?' Hij steekt zijn hand naar me uit maar lijkt dan pas te merken dat het wat lastig gaat omdat hij allemaal dingen vast heeft. Een lach verlaat mijn mond. 'Ja hé, zo gaat het dus niet lukken, hè. Wil je bier of wil je schilderen?'
          Ik kijk even naar de bekertjes en pak dan uiteindelijk het bekertje met de verf erin. Ik heb wel zin om te schilderen, misschien ontdek ik stiekem wel een verborgen talent. 'Ik ben Robin,' stel ik mezelf dan ook voor en dit keer kunnen we wel elkaars hand schudden. 'Aangenaam, Max,' glimlach ik naar de jongen. Ik kijk even bestuderend naar het bekertje met verf. 'Moet ik dit op iemand of iets smeren?' vraag ik dan lachend en ik dip mijn vinger erin. Felgroen. Neongroen, zelfs. Schijn er een lichtje op, voeg nog twee kleuren toe en je kan zo voor stoplicht door. Ik steek mijn hand uit en smeer de verf dan maar uit over Max' wang, zodat mijn vinger weer min of meer schoon wordt. 'Ah, dit vind ik wel leuk!'



    NILAM HARISH GUPTA
    "Is it just me, or is there a sexual tension in here?"


    26 • INDIAN-AMERICAN • PILOT • NEAR THE STAIRS • SAFIYA

    Ik loop de trap af als ik me klaar heb gemaakt voor het feest dat plaats zal vinden. Ik ben benieuwd of ik de mogelijkheid en kans krijg om bijvoorbeeld met een — of meer — mooie meisjes in bed te belanden. Ik heb ze allemaal al bekeken en ik vond ze stuk voor stuk lekker. De ene wat meer dan de ander, maar dat heeft meer met smaak te maken dan met wat anders. Net als ik verder naar het feest wil lopen, tikt iemand tegen mijn schouder. Alleen al door deze aanraking merk ik dat het geen jongen is die mijn aandacht wil hebben, maar een meisje dat misschien wel te verlegen is om het recht in mijn gezicht te vragen.
          Ik draai me om en mijn ogen vinden de ogen van het meisje dat tegenover me staat. Ik moet zeggen dat zij me al zeker was opgevallen. Ze lijkt ook niet echt een native Amerikaanse door haar huidskleur en de vorm van haar gezicht, maar ik moet zeggen dat ik haar niet vervelend vind om naar te kijken.
          'Sorry,' zegt ze als ze een stap achteruit doet, 'ik zag je hier alleen staan en vroeg mij af of je mij naar het feest wil vergezellen.'
          Kijk, daar hebben we het. Een grijns ontstaat rond mijn lippen en ik haal mijn hand een keer door mijn lange krullen heen. 'Wel, dat vind ik helemaal niet erg,' antwoord ik haar en ik lach. 'Ik ben Nilam, aangenaam, schone dame.' Ik knipoog even en samen lopen we in de richting van het feest.

    [ bericht aangepast op 13 maart 2017 - 14:21 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.


    Ruaidhrí Michael Mitchell
    23 || History Student || I don't like crowds, or loud noise. || Uncomfortable at the party || Austin en Maelys
    Ik stond stilletjes mijn biertje te drinken terwijl de luide muziek om me heen dreunde. Ik had nog geen neonverf op mijn lichaam, maar ik hoopte dat het ook zo zou blijven, al verwachtte ik niet dat het niet zo zou zijn, en ik snel onder zou zitten. Net toen ik bijna bij de bodem van mijn blikje kwam, zag ik twee mensen aanlopen. Ik dacht dat ze mij niet zouden zien, maar dat was wel zo, en ze voegden zich bij me. Ik schonk ze een glimlach en bleef drinken, gewoon in de hoop dat zij zouden praten en ik gewoon kon luisteren. "Hi" zei ik toen de jongen hemzelf en het meisje had voorsteld. Het meisje nam nu het woord. Ze leek wel lief, maar je wist het nooit met een aanblik. Ik schonk haar een glimlach en knikte. "Ik ben Mikey en niet zo van het feesten, om eerlijk te zijn. Ik lees liever een boek." Op dat moment voegde Austin ons weer aan ons en bood mij een drankje aan. "Nee, dank je. Ik heb nog wat bier." zei ik zacht en nam de laatste slok uit het blikje. Ik had niet veel zin om echt heel zat te worden. "Hebben jullie een beetje zin in het spelletje?" vroeg ik voorzichtig aan de twee. Ik had geen idee hoe zij het spel in waren gestapt. Mijn vingers speelden wat met het lege blikje in mijn handen. Ik was niet de beste persoon om alleen nieuwe mensen te leren kennen, en nu het drukker werd, en ik Max in de achtergrond zijn standaard zelf zag zijn, open en vrolijk met iedereen, wist ik dat dit waarschijnlijk een lange avond ging worden. Soms was ik echt jaloers op hem, mijn broer, puur omdat dit alles hem zo makkelijk af ging, en ik eigenlijk altijd achterbleef in zijn schaduw. Toch zou ik liever de rest van mijn leven in zijn schaduw staan dan een dag zonder hem te moeten doen. Hij was mijn tweelingbroer, en zonder hem voelde ik me geen heel persoon, alsof ik altijd een stuk miste als we niet bij elkaar waren, en ik hoopte dat het bij hem ook zo was, waar ik door de jaren wel zekerder van was geworden. Ik haalde een hand door mijn haren, in de hoop mijzelf een houding te geven. Hopelijk hadden zij wel al genoeg op om mijn ongemakkelijkheid over het hoofd te zien, en niet zo dat ze zouden denken dat ik meer drank nodig had, want dat was zeker niet zo. Ik wilde mezelf in de hand houden, en dat ging niet met drank.


    Bowties were never Cooler

    Alexei Theodore Carter
    “And in the end, we were all just humans... drunk on the idea that love, only love, could heal our brokenness.”

    ‘Nou, niet de echte, obviously,’ grinnikte ze. ‘Ik denk niet dat dit haar,’ ze trok aan één van haar krullen, die terugveerde toen ze 'm weer los liet, ‘te temmen valt in Leia’s fabulous buns. Hairbuns. Niet de andere. Maar, ik hoop dat ik haar naam eer aan doe.’ Ik bleef even steken bij het woord 'buns' en ik grinnikte even. Deze dame had humor en dat kon ik zeer zeker waarderen.
          ‘Maar goed ook, daar zou het anders nu flink te laat voor zijn,’ zei ze, na mijn opmerking over het protesteren.
          ‘It's too late to apologize... it's too late,’ zong ik. Of nou ja, 'zong' – voor zover het zingen genoemd mocht worden. Ik grinnikte. Leia gebaarde dat ik mijn arm moest uitsteken, wat ik ook deed.
          ‘Nu komt het echte kunstwerk.’ Met een grijns van oor tot oor tekende ze inderdaad een stick-figure op mijn arm. ‘Ge-wel-dig, al zeg ik het zelf. Eigenlijk…’ Leia trok een bedenkelijk gezicht. ‘Eigenlijk zou ik er kosten voor moeten rekenen. Verf niet inbegrepen natuurlijk, gezien dat aan ons gegeven is door MTV, maar het artistieke talent zal je wel wat kosten.’ Ze keek me plagend aan terwijl ze plaats nam op een barkruk. ‘Enige suggesties? Je kan beter zelf iets verzinnen. Wanneer ik het doe, zullen de kosten hoger zijn. En als je niks doet, dan zal ik toch echt de deurwaarder op je af moeten sturen. Of…’ Ze wierp een blik op mijn arm. ‘Of anders zal je arm er af moeten.’ Ik deed even alsof ik ontzettend geschokt was.
          ‘Mijn arm afhakken? Dat is wel de meest originele pickupline die ik in tijden heb gehoord,’ zei ik grijnzend. ‘Kan ik hieruit concluderen dat je naast Star Wars, ook fan bent van the Walking Dead en Game of Thrones?’ Ik tekende wat willekeurige strepen op haar armen met blauw. ‘Nu kunnen we allebei in de nieuwe tentoonstelling van het MoMA in NYC staan,’ zei ik lachend en dacht ondertussen na over een suggestie. ‘Hm... is een drankje genoeg, prinses?’



    24 • Net afgestudeerd • Amerikaans • LA • Feest/Tuinhuis • Leia


    I just caught the wave in your eyes

    Leia Havana Fowler
    WITH ALEXEI | 21 || STUDENT SPECIAL EDUCATION || AT GARDENSHED/PARTY

    she told stories with her eyes,
    she didnt even know she was telling

    [justify]’Godzijdank snapte Alexei dat ze een grapje maakte. Het was goed om te weten dat hij humor snapte. Ze had ooit eens een vriendje gehad die sarcasme niet snapte, of van het soort grapjes die ze net tegen Alexei zei, en dat leverde erg awkward en ronduit rare situaties op.
          ‘Mijn arm afhakken? Dat is wel de meest originele pickupline die ik in tijden heb gehoord. ‘ Leia maakte een quasi-buiging. ‘Kan ik hieruit concluderen dat je naast Star Wars, ook fan bent van the Walking Dead en Game of Thrones?’
          ’Correctie: mijn ouders zijn Star Wars-fans, al kan ik niet het ontkennen dat ik het ook leuk wel leuk vind. Vooral Princess Leia is geweldig natuurlijk,’ antwoordde ze met een knipoog. ‘The Walking Dead, no way. Geesten, vampiers, weerwolven, moordenaars, het is allemaal prima, maar zombies?’ Haar gezicht betrok. ‘Ik heb de eerste 20 minuten van de allereerste aflevering gezien, maar toen kwamen al die zombies opdagen en nee. Zombies zijn niet mijn ding. Dus als je ooit een zombie film met mij wilt kijken, dan vrees ik dat het ten koste gaat van je arm en of had.’ Ze zond hem een stralende glimlach. ‘Al is dat het compleet waard natuurlijk, als je dan een film met mij mag kijken.’ Ondertussen tekende hij haar arm er onder (eigenlijk zou ze het krabbelen moeten noemen).
          ‘Nu kunnen we allebei in de nieuwe tentoonstelling van het MoMA in NYC staan,’ lachte hij. ‘Hm... is een drankje genoeg, prinses?’
          ’Ik zou willen zeggen dat de hele dag op display staan niet mijn ding is, wat eigenlijk zo is, maar dan ben ik niet zo verstandig geweest om me hiervoor op te geven. En een drankje, hmm?’ Ze trok een bedenkelijk gezicht. ‘Vooruit, maar enkel als je me niet meer “prinses” noemt.’





    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    ———————————————————————————
    •••
    ———————————————————————————

    ——————————————————————————

    ———————————————————————————
    •••
    ———————————————————————————

    Jade Olivia Vauhn

    ”She got that independent, wake up and make shit happen type of vibe.”

    • Makeup artist • Twenty-six • At the party, with Darryl • Outfit •

    In stilte vuurde ik nog net geen schietgebedje de lucht in, waarbij ik hoopte dat ik nu niet werkelijk en blunder sloeg. Ik had niet gauw moeite met het inschatten van mensen, waarbij ik redelijk goed op iemands eerste indruk af durfde te gaan, maar het kwam echt wel voor dat ik er gruwelijk naast zat - wat ik dan tactvol mocht afkomen met een stel rode konen en een grinnikend excuus dat ik de inschatting net iets verkeerd had gemaakt. Gelukkig leek het nu niet het geval, want de uitdrukking van de jongen voor me verried niet dat ik het helemaal mis had.
          ”Ik ben eigenlijk meer van de cocktails, waar een flamingo stokje uitsteekt, maar dit voldoet ook wel.” Plagend nam de jongen de door mij gevulde cup aan en dronk er een kleine slok van. Als een heuse drankenkenner leek hij het genomen slokje zorgvuldig te proeven, waarop mijn tanden zacht in mijn onderlip zonken door de stille afwachting die ik ervoer, maar om eveneens ook een lach tegen te gaan. “Ik zal er de volgende keer aan denken,” grinnikte ik zacht en bracht mijn eigen cup naar mijn lippen toe terwijl mijn blauwe kijkers de jongen over de rand aan bleven kijken; nog altijd in afwachting van zijn gevelde oordeel. “..maar hiermee weet ik mezelf ook wel mee te redden.” Een glimlach siert zijn lippen en het is deze blik gepaard met de zachte verlegenheid waarmee hij lijkt te spreken, die me ergens subtiel weten aan te raken. Tevens glijdt er een opluchtend gevoel door mijn lichaam heen en mag ik mezelf voor deze keer tevreden stellen. “Ik ben trouwens Darryl,” vervolgt hij, waarbij hij zijn hand naar me uitsteekt.
          Met een glimlach die over mijn lippen heen speelt laat ik mijn hand in de zijne glijden en kantel mijn hoofd lichtjes als ik hem aankijk. “Aangenaam, ik ben Jade,” breng ik dan uit. “En gelukkig heb ik je drankvoorkeur redelijk weten te raden,” lach ik vervolgens en til mijn cup iets op als een verflauwd proostend gebaar, alvorens ik er een nieuwe slok van neem. “Hoe hard had ik de plank misgeslagen als ik er compleet naast had gezeten?” Met een plagende doch speelse gloed in mijn uitdrukking kijk ik op naar Darryl, die toch nog een stuk groter als mij is.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    ———————————————————————————
    •••
    ———————————————————————————

    ——————————————————————————

    ———————————————————————————
    •••
    ———————————————————————————

    Roscoe “Roz” Jonesy

         
    • Yoga instructor • Twenty-six • • Gazebo with Jackie •




    "Ik kom uit New York," beantwoordt Jackie mijn eerste vraag, terwijl ik weer let op wat ik aan het doen ben. Het is niet dat ik haar niet aan wil kijken of een poging doe andere lichaamsdelen te begluren - in tegendeel, ik wil net zien waar ik schilder zodat ik haar niet per ongeluk bepotel. Het laatste dat ik zou willen is aanzien worden voor een viezerik die ik niet ben.
    "Ik heb Engelse taal en literatuur gestudeerd en ik werk nu tijdelijk in een boekenzaak." Deze keer hoef ik niet eens op te kijken, de glimlach op haar lippen is zelfs tot in haar stem te horen. En ondertussen kom ik tot een conclusie over haar persoonlijkheid die me in uiterste verwondering brengt. "Sorry, maar als je doorvraagt word ik heel erg enthousiast en zal ik je alles vertellen over mijn favoriete literatuur." Stilzwijgend luister ik verder, genietend van de melodieuze manier waarop ze spreekt over haar studies. Ik grinnik even als ze afsluit met een commentaar over mijn tattoo, maar besluit er verder niet op in te gaan. Met een voorzichtige, uitnodigende glimlach kijk ik haar opnieuw aan. Als een mot, aangetrokken tot het licht.
    "Ik vroeg je naar je hobbies, en je vertelde me over je job. Ik bewonder mensen die van hun passie hun werk maken, Jackie," antwoord ik eerlijk terwijl het borsteltje ondertussen als vanzelf weer stroken over haar huid maakt. "Het vergt moed en een flinke portie zelfvertrouwen."
    Heel even gaat de vraag of ze ooit mijn boek in haar handen gehad heeft door mijn gedachten maar ik besluit al snel dat het er op dit moment helemaal niet toe doet. Het is een gesprek dat ik vanavond niet zelf op zal starten, niet als me er zoveel mooiere en diepere vragen op de tong liggen en waarvan ik prangend naar het antwoord verlang.
    "I walked a mile with Pleasure;" start ik stilletjes mijn favoriet gedicht.
    "She chatted all the way;
    But left me none the wiser
    For all she had to say.

    I walked a mile with Sorrow;
    And ne’er a word said she;
    But, oh! The things I learned from her,
    When Sorrow walked with me." Met een zucht sluit ik af, en probeer de melancholie een beetje weg te vechten terwijl mijn blik die van Jackie terug vangt.
    Ik zou haar nog vertellen dat het gedicht geschreven werd door Robert Browning Hamilton, maar ik zou zelfs durven wedden dat ze er vast al mee bekend is. Hij is, als ik het goed begrepen heb, een behoorlijk bekend auteur wat poëzie betreft.
    Het is een gedicht dat voorgelezen werd tijdens mijn therapie en me altijd is bijgebleven vanwege de naakte waarheid die er in ligt. In tijden van plezier staan mensen te weinig stil bij wat ze hebben, gaan ze vrolijk door zonder al teveel na te denken. In de momenten waarop verdriet je wereld stil doet staan kom je echter tot heel wat inzichten, over jezelf en anderen. Het is een les die ik elke dag als een mantra herhaal en biedt aan eenieder die ze nodig heeft, in de hoop dat ze ook anderen kan helpen. Uit ons verdriet kunnen we leren, groeien, zolang we het onszelf maar toelaten.
    "Nu moet je wel je favoriete literatuur met me delen," zeg ik terwijl ik mijn hoofd een beetje kantel. "Al had ik je er sowieso niet van weerhouden. Kunnen praten over wat je echt interesseert, over wat je drijft... Dat moet iedereen gegund worden, toch?" besluit ik luidop, terwijl ik kort mijn schouders ophaal. In mijn ogen -helaas soms te weinig in die van anderen- is dat nóóit tijdverspilling.



    ________________________________________________________




    Finnegan Maxwell Mitchell
    23 || Veterinary Student || Gazebo/party || Talking to Robin.


    Blondie's keuze lijkt wel heel snel gemaakt te zijn, want binnen een tiental seconden ben ik de verf die ik zo zorgvuldig had gekozen alweer kwijt.
    "Ik ben Robin," stelt de dame zichzelf voor terwijl ze haar hand in de mijne laat glijden. Ik onderdruk een lachje als de zin "I'm Batman" in me opkomt maar ik besluit toch om dit grapje maar voor mezelf te houden. "Aangenaam, Max." Woah, stevige handdruk. Mooie glimlach. Op en top vrouwelijk, maar toch haar mannetje kunnen staan - als ik mijn eerste indruk mag geloven is Blondie geen katje om zonder handschoenen aan te pakken.
    "Moet ik dit op iemand of iets smeren?" Voor ik echter de kans krijg om daadwerkelijk een antwoord te geven op die vraag voel ik een koud en plakkerig goedje op mijn wang komen. Ik sluit mijn ogen en moet zachtjes lachen terwijl Robin verwoordt er plezier in te scheppen.
    "Bedankt," grinnik ik terwijl ik haar weer aankijk. "Ik zie er vast prachtig uit zo. Maar ik voel wel een beetje vreemd hoor, en je lijkt me een aardige meid dus dat wil je vast niet hebben," ga ik verder terwijl ik op mijn beurt een vinger in de verf stop. "Gelukkig weet ik daar een oplossing voor." Zonder verdere hints te geven smeer ik nu ook de verf over haar gezicht uit. In plaats van haar wang zijn haar voorhoofd en neus mijn doelwit. Ik neem een kleine stap terug en neem mijn kin tussen duim en wijsvinger -waarbij ik ook verf op mezelf weet te krijgen- als een schilder die zijn kunstwerk in zich opneemt. "Op z'n minst een miljoen waard," mompel ik onder mijn adem, maar alsnog luid genoeg opdat ze me zou haren. Een klein lachje rolt tussen mijn lippen vandaan terwijl ik geduldig Robin's reactie afwacht en een slokje van mijn bier neem.

    [ bericht aangepast op 14 maart 2017 - 21:16 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Ava       Jill       Cooper
    21 jaar • Reclame ontwerpster • Outfit • With Bam • At the party



    Het feest zou ieder moment beginnen en dus moest ik mijn gesprek helaas breken. Snel schoot ik naar boven om me snel om te kleden. Nu was dat vrij snel gedaan en had ik een klein zwart jurkje aangetrokken. Met een grote glimlach kwam ik naar beneden toe. Ik pakte enkele verftubes van tafel en ging op zoek naar iemand waar ik mijn creatieve ziel op los kon laten. Mijn blik gleed rond en de eerst alleenstaande persoon werd mijn slachtoffer. Glimlachend kwam ik voor hem staan de tubes als een stel kaarten in mijn hand.
    "Wat is je best kleur?" vroeg ik hem glimlachend. Ik wou graag meer mensen leren kennen gezien het feit dat ik er nog niet heel veel kende. Robin, Darryl en Roz. Nu waren ze alledrie wel erg aardig en gezellig geweest maar zou ik graag nog meer mensen willen leren kennen. Ik tuitte mijn lippen en pikte de blauwe tube tussen de andere tubes uit.
    "Zeg maar snel een kleur of je wordt een smurf" dreig ik lachend. Het leek me een aardige jongen die wel tegen een grapje kon, daarnaast zou blauw hem denk ik wel gewoon staan en hoefde het dus niet perse uit te lopen op een echte ramp. Voor een tweede keer liet ik mijn blik over de anderen glijden en er waren al aardig wat mensen in de weer met de tubes wat voor een leuke en gezellige sfeer zorgde.

    [ bericht aangepast op 15 maart 2017 - 17:49 ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Darryl
    Doctor without borders in Spe • 23 years old • Male • @ Tuinhuisje with Jade

    'Be like a diamond. Precious and rare.
    Not like a stone, which is found everywhere..'




    'Wanna be friends.'



    Tot mijn opluchting nam deze dame wel mijn hand uit, waar ze haarzelf voorstelde als Jade. Ik wist nog niet naar welke disney princess ik haar kon omdopen, gezien Ariel al bezet was. Misschien was Jade ook wel goed zo. Gewoon haar eigen vorm als disney princess. Wauw. Ik klonk nu echt als Roz. Niet doen dus, Darryl.
    ‘En gelukkig heb ik je drankvoorkeur redelijk weten te raden.’ Lachte ze, waarop ze haar cup hief alsof we klaar waren om te proosten. Ik tikte dan ook gauw mijn cup er tegen aan, voor ze hem weg kon halen. Waren het glazen geweest, was het vast stuk romantischer geweest met het geklonk van de wijnglazen. Wat jammer nou.
    ‘Bijna hé.’ Knipoogde ik dan ook voor haar.
    ‘Hoe hard had ik de plank misgeslagen als ik er compleet naast had gezeten?’ vroeg ze dan ook, met een speelse gloed over haar gezicht.
    ‘Well.. laten we maar erop houden dat je dan niet de enige zal zijn die er compleet naast zit hier.’ Bekende ik, terwijl ik tegen de bar leunde.
    ‘Ik ben behoorlijk snel afgeleid. Iets wat niet bepaald handig is als je voor Artsen Zonder Grenzen wil werken. Je wilt niet weten hoe vaak ik vergeet waarmee ik bezig ben, doordat er iets anders mijn aandacht opvangt.’ Ik pruilde even naar haar, voor ik kort mijn hoofd schudden.
    ‘Ohja en ik heb een rare obsessie voor vlinders, maar verder ben ik wel normaal hoor.’ Grijnsde ik kort, voor ik even aan mijn drankje nipte. Juist. Een grotere cockblock kon er niet zijn dan ikzelf. Niet dat ik haar het bed in wilde krijgen, maar bij wijze van spreken. Wie ging er tijdens een dating programma ook negatieve punten van jezelf opsommen. Ik was gewoon té impulsief en had soms geen blad voor mijn mond. Achja. YOLO.
    ‘Maar genoeg over mij; what about you?’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SAFIYA "SAF" FAHEEM
    ««« 23 | OWNER OF A COFFEE CORNER | AT THE PARTY | WITH NILAM | OUTFIT »»»

    Ik humde tevreden toen de jongeman instemde met mijn vraag of hij mij wilde begeleiden. Dat hij er nog aan toevoegde dat hij het helemaal niet erg vond zorgde ervoor dat ik iets ontspande. Zonder op een uitnodiging te wachten schoof ik mijn arm door de zijne terwijl ik met mijn vrije hand een tubetje neonverf van een tafel greep.
          Mijn ogen gleden met een speelse twinkeling over zijn gezicht heen terwijl ik het tubetje verf in mijn tas liet glijden. "Dat is voor later." Sprak ik grijnzend, hoewel ik nog niet wist of ik mij door iemand anders liet versieren of het zelf zou doen.
          Het was niet ver lopen naar het tuinhuisje en eenmaal binnengekomen probeerde ik Maelys te vinden. Ik zag haar staan met twee jongens waarvan ik er een eerder al had gezien en glimlachte even voor ik besloot dat ik haar later wel zou spreken.
          In de tussentijd wilde ik de donkerharige man naast mij wat beter leren kennen en ik richtte mijn blik dan ook op hem terwijl ik glimlachte. "Dus vreemdeling, vertel. Wat is je naam?" Opnieuw verbaasde het mij hoe goed de mannen gecast waren. Deze man was, netzoals de anderen, er een zoals je normaal alleen op covers tegenkwam.
          Ergens bedacht ik mij dat ik nog steeds zelf niks te drinken had gepakt na het drankje dat ik voor Roz had gemaakt, maar echt dorst had ik niet meer. Bovendien gokte ik dat we binnenkort wel wat losser zouden komen en echt zin om op de eerste avond al helemaal naar de klote te gaan had ik eigenlijk ook niet.
          Het was immers niet bepaald een geweldige eerste indruk, leek mij dan. Gelukkig had ik al een aantal mensen leren kennen, maar love at first sight was het tot zover nog niet te noemen. In plaats van daar te veel over na te denken richtte ik mijn blik weer op de man naast mij. "En, heb jij al veel mensen leren kennen?"


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Alexei Theodore Carter
    “And in the end, we were all just humans... drunk on the idea that love, only love, could heal our brokenness.”

    ‘Correctie: mijn ouders zijn Star Wars-fans, al kan ik niet het ontkennen dat ik het ook leuk wel leuk vind. Vooral Princess Leia is geweldig natuurlijk,’ antwoordde ze met een knipoog. ‘The Walking Dead, no way. Geesten, vampiers, weerwolven, moordenaars, het is allemaal prima, maar zombies?’ Haar gezicht betrok en ik grinnikte. The Walking Dead was ook niet echt mijn lievelingsserie, ik was meer een fan van – Scandinavische – detectives, desalniettemin vond ik het soms wel vermakelijk om naar te kijken. ‘Ik heb de eerste 20 minuten van de allereerste aflevering gezien, maar toen kwamen al die zombies opdagen en nee. Zombies zijn niet mijn ding. Dus als je ooit een zombie film met mij wilt kijken, dan vrees ik dat het ten koste gaat van je arm en of hand. Al is dat het compleet waard natuurlijk, als je dan een film met mij mag kijken.’ Ze keek me met een stralende glimlach aan. Ik schudde mijn hoofd en lachte zachtjes.
          ‘Je zei dat je niets had tegen moordenaars, geesten en dat soort gedoe. Kan ik daaruit concluderen dat ik je niet zou hoeven beschermen, mocht ik je ooit dwingen om met mij een horror film te kijken?’ Ik keek haar iet wat uitdagend aan.
          ’Ik zou willen zeggen dat de hele dag op display staan niet mijn ding is, wat eigenlijk zo is, maar dan ben ik niet zo verstandig geweest om me hiervoor op te geven. En een drankje, hmm?’ Ze trok een bedenkelijk gezicht en ik keek haar afwachtend aan. ‘Vooruit, maar enkel als je me niet meer “prinses” noemt.’ Nu was het mijn beurt om bedenkelijk te kijken. Ik keek Leia schattend aan en hield mijn hoofd een tikkeltje scheef.
          ‘Hm–’ begon ik en er verscheen een grijns op mijn gezicht ‘–ik denk dat je toch aan je nieuwe bijnaam moet gaan wennen, prinses Leia,’ zei ik grinnikend. ‘Maar goed, laten we een compromis sluiten: ik zal je deze hele avond in ieder geval geen prinses meer noemen, deal?’



    24 • Net afgestudeerd • Amerikaans • LA • Feest/Tuinhuis • Leia


    I just caught the wave in your eyes


    AUSTIN HEATH CLARCKSON


    Dierenverzorger, At the party, with Maelys and Mikey








     Mae stak ook haar hand op ter begroeting. ‘Hey, leuk te je ontmoeten, heb je een beetje zin in dit feestje?’ vroeg ze vriendelijk waarop de blonde jongen ons ook terug groette met een iets wat stille hi. . ‘Misschien een stomme vraag... maar jij bent niet Max toch?’ vroeg ze vervolgens voorzichtig, iets wat eigenlijk een slimme vraag was, want ik had de twee daarnet niet uit elkaar kunnen houden toen ze naast Ryan stonden. "Ik ben Mikey en niet zo van het feesten, om eerlijk te zijn. Ik lees liever een boek." vertelde de jongen oprecht waardoor ik even begrijpelijk knikte, al stelde ik me toch wel enkele vragen. Mikey sloeg dan ook vriendelijk het drankje af waardoor ik deze op een tafeltje niet ver van ons plaatste, hij leek me wel een vriendelijke jongen en hoewel hij nu wat schuchter leek wilde dat niet zeggen dat ik hem niet zou mogen. Zelf was ik ook niet zo'n grote prater, dus accepteerde ik dat maar.
    "Hebben jullie een beetje zin in het spelletje?" vroeg Mikey ons met een soort van lichte voorzichtigheid. "Best wel, ondanks dat het een spel is ben ik wel echt benieuwd of ik hier echte liefde en vriendschap zal kunnen vinden. Al moet ik eerlijk toegeven dat ik wat geschrokken was met het elfde man gedoe." zei ik eerlijk, het laatste zei ik op een rustige toon, gezien ik Mikey hier niet mee wilde afschrikken. Het is leuk voor hem dat zijn broer hier is en ook een match kan vinden, maar ik wil niet liegen want eerlijk gezegd voelde ik me toch lichtjes bedreigd. De kans dat we dezelfde match hadden was best groot. " Het was vast ook wel even schrikken voor je?" vroeg ik hem vriendelijk en ook wel nieuwsgierig naar de jongen en zijn verhaal. Ik nam nog een slokje van mijn drankje en glimlachte even naar Maelys.



    -prutstukje sorry :c-


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH