• Tien mannen en acht vrouwen worden door MTV naar het wondermooie Maui gestuurd met mooie vooruitzichten; liefde en geld.
    Omdat ze zelf hopeloos zijn als het in het kiezen van partners aankomt heeft de zender besloten hen een handje te helpen. Door middel van uitgebreide screenings en gesprekken is voor elk potje een dekseltje gevonden. Er zit maar één addertje onder het gras: niemand weet wie zijn/haar perfecte partner is en zolang die niet gevonden worden is er van het winnen van één miljoen dollar geen sprake.

    “If your perfect match was standing right in front of you, would you even know it?”


    Het opzet:
    Twintig singles die barslecht zijn in het daten worden samen naar een luxueus resort gestuurd om op zoek te gaan naar de voor hen, door experten bepaald, perfecte match. Elke week spelen ze een uitdaging en krijgen hierbij de kans om één koppel het Truth Booth in te sturen en erachter te komen of zij al dan niet een match zijn. Elk persoon kan via het televisiescherm op hun favoriete koppel stemmen. Zij worden dan de Truth Booth ingestuurd. Op ditzelfde scherm kan iedereen meevolgen of zij een match zijn of niet.
    Wekelijks is er ook de Match-up; de singles proberen te gissen wie hun perfecte match is en eens iedereen gekozen heeft worden aan de hand van spotlichten het correcte aantal matches doorgegeven. Niemand weet echter welke matches de juiste zijn.
    Enkel en alleen wanneer alle matches gevonden zijn winnen de spelers samen één miljoen dollar. Iedereen wint of iedereen verliest.

    Verschil met de tv-serie: bevestigde matches gaan niet naar de honeymoon suite maar blijven gewoon in het huis.



    Rollen
    Mannen: VOL!
    • Aidan John Buckley ~ 26 ~ Sam Claflin ~ Ijsvogel ~ 1.8
    • Alexei Theodore Carter ~ 24 ~ Rhys Pickering ~ Psychopaths ~ 1.6
    • Austin Heath Clarckson ~ 24 ~ Matthew Noszka ~ GriffeI ~ 1.5
    • Brandon ''Bam'' Jason Sadler ~ 25 ~ Jay Alvarrez ~ AdoreDelano ~ 1.1
    • Boyd Aiden Delano ~ 27 ~ Stehen James ~ AdoreDelano ~ 1.8
    • Darryl Christian di Marco ~ 23 ~ Faceclaim ~ McCrory ~ 1.3
    • Finnegan Maxwell Mitchell ~23 ~ Will Tudor ~ Obeah ~ 1.8
    • Nilam Harish Gupta ~ 26 ~ Avan Jogia ~ Prongsiel ~ 1.6
    • Roscoe "Roz" Jonesy ~ 26 ~ Faceclaim ~ Obeah ~ 1.1
    • Ruaidhrí Michael Mitchell ~ 23 ~ Will Tudor ~ PeterMaximoff ~ 1.6
    • Tyler Elijah Lopez ~ 27 ~ Cristiano Ronaldo ~ Habiba ~ 1.4

    Vrouwen: VOL!
    • Ava Jill Cooper ~ 21 ~ Holland Roden ~ Hygge ~ 1.5
    • Callista Jules Larsson ~ 22 ~ Faceclaim ~ Granian ~ 1.8
    • Imogen Florence Paige ~ 22 ~ Cami Romero ~ Greenlight ~ 1.5
    • Jackie Rose Delaney ~ 23 ~ Bryana Holly ~ Perffect ~ 1.2
    • Jade Olivia Vauhn ~ 26 ~ Ingrit Vaht ~ Nerha ~ 1.2
    • Leia Havana Fowler ~ 21 ~ Stephanie Bertram Rose ~ Merodeadores ~ 1.6
    • Maelys Bryony Dwight ~ 25 ~ Lily Collins ~ Psychopaths ~ 1.6
    • Robin Clara Beckett~ 22 ~ Kennedy Dawn Stearns ~ Prongsie ~ 1.6
    • Safiya "Saf" Faheem ~ 23 ~ Faceclaim ~ Sempre ~ 1.4
    • Teagan "Tea" Seren Kalani ~ 21 ~ Bridget Satterlee ~ Anekitos~ 1.9

    Regels

    – Minimum 250 woorden.
    – OOC tussen []
    – De huisregels van Quizlet gelden hier.
    – De koppels worden door mij en Obeah random aan elkaar gelinkt. Wij weten dus op die manier ook niet wie onze eigen match is.
    – Nieuwe topics worden enkel gemaakt door mij, Cahira, en Obeah.
    – Personages kunnen ruzie maken, houd het netjes tussen leden.
    – 16+ is zeker toegelaten, zolang het hele rpg daar niet om draait. Indien je post 16+ bevat zet dan de naam van je personage in een rood kleurtje om dit op voorhand aan te geven.


    De Match Ups
    -De match ups vallen om de week op dinsdag. (1e match up: dinsdag 28/2)
    - In de eerste match up krijgen de mannen de keuze. De volgende keer is het aan de vrouwen en zo wordt steeds afgewisseld.
    - Het verloop van de match up gaat als volgt: je hebt de hele dag tijd om de naam van je perfect match in het praattopic te posten. Op dinsdagavond vergelijken Jennifer en ik de koppels met de perfect matches die wij gemaakt hebben. Op basis daarvan gaan de lampen al dan niet aan.
    Jullie weten dus hoeveel correcte matches er zijn maar niet hoeveel. Ook hier wordt de keuze afgewisseld tussen de vrouwen en mannen. Het kiezen verloopt net als bij de challenges via het posten van een naam in het praattopic.
    - Het schrijven van de match up ceremonie mag maar is geen verplichting.


    De Challenges
    - --> Elke andere woensdag krijgt de mannen- of vrouwengroep een opdracht. Jullie sturen je antwoorden via pb naar ofwel mij of Jennifer door (er wordt op voorhand doorgegeven wie de challenge op zich zal nemen)
          bv; stuur ons in privébericht de meest smerige gewoonte van jouw personage door.
    --> Elke vrijdagavond moeten alle pb's bij Jennifer of mij binnen zijn. Op zaterdag gaat de challenge van start,
          bv; je ziet aan de overkant van het veld hashtags met smerige gewoontes. Match de smerige gewoontes met de juiste personen.
    Op dat ogenblik wordt in het rpg dan een lijst met de gewoontes gepost. De groep die de challenge speelt maakt dan een lijst van de andere groep met hun smerige gewoonten. Via pb sturen jullie dan je uiteindelijke lijst door. Degenen met het hoogste aantal correcte antwoorden winnen de challenge.
    --> Wij rekenen de resultaten zsm uit en maken de winnaars bekend. Daarna wordt de Truth Booth poll open gesteld (bedankt voor het idee!) en kunnen jullie stemmen. Eens alle stemmen binnen geven we een signaal dat iedereen voor de tv moeten verzamelen.
    --> Na elke 2 challenges komt er ipv een volgende challenge een loterij. De personages die nog geen date gehad hebben komen in een randomizer terecht en worden geloot. De winnaars van de loterij mogen dan op date met iemand naar keuze.
    --> Op woensdag, na het bekendmaken van de opdracht mag iedereen een partner kiezen (week 1= vrouwen kiezen, week 2 = mannen kiezen, 3= vrouwen, etc.) Deze keuze gebeurt dmv het posten van de naam van de gewenste partner is het praattopic. Eerst posten is eerst hebben.
          Bv; Roz en Darryl willen beiden Jade als partner voor de challenge, maar "Darryl" heeft haar naam als eerste gepost in het praattopic dan moet Roz iemand anders kiezen.
    Gepost is gepost. Behalve als twee personen dezelfde naam vlak na elkaar posten mag je je post niet editten.
    --> Je mag in het rpg het verloop van de challenge uitschrijven als je dat wilt, het is zeker geen verplichting

    - Je mag telkens dezelfde persoon kiezen voor een challenge maar je kan slechts één keer op date gaan met diegene. Zelfs al win je vier challenges met eenzelfde persoon, dan gaan de andere drie dates naar iemand anders. Je kan wel nog steeds naar het Truth Booth gestuurd worden.

    - Bevestigde matches mogen met elkaar meedoen aan de challenges, kunnen ook een (extra) date winnen, maar mogen niet meer naar het Truth Booth.


    De elfde man

    Er is een extra speler bij gekomen (man), dat betekent dus dat er één speler is die twee mogelijke perfect matches heeft.
    Stel dat diegene bij de elfde heer een perfect match vindt in het Truth Booth, dan krijgt die twee keuzes:
    -Je aanvaardt Max als perfect match, en speelt samen met de rest van de groep verder voor jouw deel van het prijzengeld als het spel gewonnen zou worden.
    - Of Je doet afstand van jouw deel van het geld en speelt verder om je originele match te vinden. In dat geval ligt Max uit het spel maar gaat hij sowieso naar huis met jouw deel van het geld, onafhankelijk van het eindresultaat van het spel.


    De mol
    Onder de spelers bevindt zich een mol.
    Deze persoon heeft van de programmamakers een eigen persoonlijk doel gekregen om de rest van de groep te saboteren.
    Hij of zij moet er dus voor zorgen dat bij de laatste Match Up geen tien lampen aan kunnen gaan.
    Indien de mol in zijn opzet slaagt gaat diegene naar huis met twee keer de waarde van het prijzengeld dat hij of zij zou winnen mocht het spel wel gewonnen worden. Daar bovenop mag hij of zij een eigen match kiezen om nog een extra reis met bestemming naar keuze mee te maken.
    Slaagt de mol er niet in en wordt het spel gewonnen dan gaat deze alsnog naar huis met één twintigste van het geld (wat hij/zij normaal ook zou winnnen).
    In geval van een black-out -als er geen enkele perfect match is bij een Match Up- gaat er geen geld van de prijs af maar krijgt de mol één perfect match te weten. Hij/zij mag hierbij niet om de match van Max of van zichzelf vragen.
    Pas op het einde van het spel wordt de mol ontmaskert.
    Als de mol tijdens het spel aangeduid wordt gebeurt er niks en gaat het spel gewoon verder zoals voorheen. Gezien mensen enkel vermoedens kunnen uiten. Er komen dus geen stemrondes om uit te zoeken wie de mol is.


    Het resort
    slaapkamers
          Tien bedden op 1 kamer
    woonkamer
    keuken
    badkamer 1
    badkamer 2
    zwembad
    tuinhuis
    bonkhok

    [ bericht aangepast op 5 april 2017 - 10:20 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    - MINE!


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    MINE rawr. :Y)


    El Diablo.

    START: De mannen bevinden zich reeds in het resort, de vrouwen zijn zo goed als aangekomen met het busje van de luchthaven. Iedereen kan kennismaken met elkaar, daarna heeft Ryan nog wat mededelingen en volgt de eerste party.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Pinaaa colada


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    mijn topica


    I just caught the wave in your eyes

    Mon topics c;


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    ———————————————————————————
    •••
    ———————————————————————————

    ——————————————————————————

    ———————————————————————————
    •••
    ———————————————————————————

    Roscoe “Roz” Jonesy

         
    • Yoga instructor • Twenty-six • • Outside •



    Zowat meteen nadat we met het busje van de luchthaven bij deze riante villa gedropt werden gingen we op ontdekking. Hoewel dit slechts het huis is, en nog niet eens het spel waarvoor ik hier ben, maakt het me een beetje nerveus. Het is plots allemaal zo echt geworden en ik weet me niet meteen een goede houding te geven. Pas nu lijk ik te beseffen wat er precies allemaal te gebeuren staat en hoeveel er op het spel staat. Ik ben hier namelijk niet alleen voor mezelf maar net zo goed om de anderen te helpen winnen. En wat als dat niet lukt? Wat als niemand daadwerkelijk bij me past? Zorgen voor morgen, Roz, niet teveel bij stil staan.
    Nadat ik mijn bed gekozen heb - dicht bij de deur, zodat ik niemand wakker hoef te maken indien ik weer een keer een slapeloze nacht heb, en dit dan ook geclaimd heb door er met veel flair mijn koffer op te gooien merk ik het balkon op. Als een kind dat een schatkaart gekregen heeft en zijn nieuwsgierigheid niet langer kan bedwingen open ik het schuifraam en wandel naar buiten toe. Ik zet mijn handen op de balustrade en kan niet anders dan even helemaal overweldigd te worden. De zon staat hoog aan de hemel en slaagt er toch in om een schroeiend gevoel te geven op mijn huid. Haar stralen worden weerkaatst op het oppervlak van het zwembad beneden, waardoor het water er haast gouden uit ziet. Mooi als het is, is het niet genoeg om in deze omgeving mijn aandacht vast te houden en gulzig laat ik mijn blik verder glijden. Ik zie palmbomen en exotische planten zover het oog reikt. Als er een paradijs is, dan ben ik er volgens mij net in terecht gekomen.
    Met hernieuwde moed, een glimlach op mijn lippen en mijn gitaar in de handen begeef ik me terug naar beneden, zodat ik het weelderige groen ook van dichtbij kan bewonderen. Zonder veel aandacht te besteden aan het sprankelende interieur doorkruis ik de woonkamer, om daar ook een schuifraam te openen en erdoor naar buiten te glippen. In tegenstelling tot op het balkon zit hier geen zuchtje wind en wordt de warmte als een deken om me heen geslagen. Met een puf en een zucht ontdoe ik mezelf van mijn t-shirt en besluit onder het afdak van het tuinhuis wat verkoeling te zoeken. Hopelijk is het over een uurtje of twee al wat koeler. Ik vlei mezelf in de hangmat en begin langzaam wat te tokkelen op mijn geliefde instrument. Ik ga dadelijk wel iedereen groeten, eens de spanning en zenuwen wat afgenomen zijn. Met gesloten ogen en kriebelende vingers geniet ik van het wiegen van de hangmat, en hoe de vogels mijn liedje begeleiden met hun zang. Traag maar zeker voel ik beetje bij beetje mijn zorgen van me afglijden, alsof ze letterlijk smelten voor de zon. Hier zou ik wel aan kunnen wennen. Daar ben ik zeker van.

    [ bericht aangepast op 22 feb 2017 - 10:30 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Mt!


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    ———————————————————————————
    •••
    ———————————————————————————

    ——————————————————————————

    ———————————————————————————
    •••
    ———————————————————————————

    Jade Olivia Vauhn

    ”She got that independent, wake up and make shit happen type of vibe.”

    • Makeup artist • Twenty-six • Somewhere • Outfit •

    Met een iets te harde klap sloeg mijn koffer tegen de grond aan wanneer ik deze - met teveel zenuwen - uit de achterklep van het busje haal, waardoor ik heel even in een krimp alvorens ik het ding met me mee trek. Het was een troost dat de inhoud amper breekbaar was en dat het merendeel bestond uit kleding en schoenen. Na een lange rit waren mijn benen blij eindelijk weer eens te mogen bewegen en ook mijn kont was blij dat er beweging in kwam, waarop ik het niet kon helpen mezelf eens subtiel te rekken om ander ledematen tot leven te wekken.
          Nieuwsgierig gleden mijn poelen vervolgens rond en bleven ze hangen op het resort vlak voor me. Ergens kon ik nog steeds niet bevatten dat ik hier daadwerkelijk mee ingestemd had; dat ik er voor gekozen had om deel te nemen aan een programma zoals deze. Maar het was mijn eens zo aanlokkende nieuwsgierigheid geweest die er gretig naar gevraagd had, en diep van binnen wilde ik haar niet weigeren, dat zou me toch niet gelukt zijn. Toegegeven, ik was zelf gaandeweg het idee ook steeds meer geïnteresseerd geraakt en vroeg me in alle stilte af of er nog daadwerkelijk iemand rondliep die me wel op een eerlijke en oprechte manier kon behandelen; iemand die me waard was, evenals dat andersom ook zou zijn. Resoluut schuif ik de opkomende donkere gedachten van me af en stel me in op het feit dat ik in ieder geval ging genieten, waarbij plezier zeker een must zou worden.
          Een kleine glimlach krult zich op mijn lippen als mijn blauwe kijkers van het resort voor me, naar enkele dames vlak naast me glijden. Ze waren ieder totaal onbekend nog voor me, maar met sommige leek een wederzijdse klik op voorhand al aanwezig. Het was een gezellige bundel aan plezier. Van binnen stond ik ondertussen ergens hevig te popelen en kon ik niet wachten om het resort van binnen te bekijken, waarbij de mannen natuurlijk een zekere prioriteit hadden. Ik was oprecht nieuwsgierig naar hen. “Ik ben benieuwd wat we binnen mogen gaan zien,” rolde er daarom dan ook in het algemeen over mijn lippen heen, gevolgd door een zachte grinnik. Losjes haalde ik de vingers van mijn vrije hand door mijn rode lokken heen en woelde er zachtjes een keer door alvorens ik een pluk achter mijn oor duwde die besloot in mijn zicht te vallen.
          Terwijl een enkeling wellicht nog uit het busje stapte - waarmee we vanuit de luchthaven onze bestemming hadden bereikt - en haar koffers pakte, besloot ik alvast aanstalten te maken om richting het resort te lopen. “Wie loopt er alvast met me mee naar binnen?” vroeg ik opnieuw in het algemeen en blikte kort een keer naar de meiden. Gretig namen mijn poelen vervolgens de omgeving op en gleden ze over alles heen wat er maar te bekijken viel terwijl de zon haar warme stralen op mijn blote huid liet schijnen. Ik had er zin in, dat was in ieder geval alvast een vooropgesteld feit.

    [ bericht aangepast op 22 feb 2017 - 12:49 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Minee ^^


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Mijn!


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Mt


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Naam: Callista Jules Larsson.


    "I'm a writer, which means a bleed romance and breathe pain on atmosphere paper."
    |Just kinda weird | Writer/Student Psychology | 22 | Outfit | Living Room

    Ondanks het feit dat ik me zo minimalistisch mogelijk heb aangekleed, heb ik het op dit moment nog steeds te warm. Ik wist dat er ook genoeg koudere dagen zouden komen, waarin ik mijn sweaters tevoorschijn zou halen en zou klagen dat het niet het weer was dat je op Hawaii zou moeten kunnen verwachten. Soms kon ik gewoon lekker klagen. Ik haald een hand door mijn blonde lokken terwijl ik geduldig wacht tot ik mijn weekendtas uit de bus kan halen.
    “Wie loopt er alvast met me mee naar binnen?” hoor ik achter me en ik draai me even half om. Volgens mij mocht je gewoon naar binnen wanneer je wilde en is er geen regel die zegt dat we op elkaar moeten wachten. Ik pak mijn weekendtas en huppel half langs haar heen.
    "Ik ben te nieuwsgierig om op iedereen te wachten, sorry not sorry guys," zeg ik en loop enthousiast het huis in. Okay, ik wilde toch wel een goed bed. Ik loop dus als eerste de trap op, om een bed te claimen terwijl ik nieuwsgierig om mij heen kijk. Eenmaal boven ga ik opzoek naar wat de slaapkamers en wat de badkamers zijn. Ik leg enthousiast mijn spullen neer op één van de achterste bedden. Zo hoopte ik te voorkomen dat als ik rust wil, dat mensen niet steeds langs me hoeven te lopen als ze iets nodig hebben. Ik kan best chagerijnig worden als ik mijn rust niet krijg. Als ik daar eenmaal mee klaar ben loop ik de trap af en trek ik mijn flowercrown even goed. De woonkamer blijft werkelijk amazing te zijn en de keuken alleen maar mooier. Dit is niet wat ik gewend ben met mijn studenten flatje in New York. Ik kijk even om me heen en loop op de eerste persoon die ik zie af om diegene te begroeten.
    "Heey, ik ben Callista, maar iedereen noemt me Cal," zeg ik vrolijk.

    [ bericht aangepast op 22 feb 2017 - 12:27 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Hi


    Bowties were never Cooler

    Darryl
    Future docter in spe • 23 years old • Male • @ The garden with Roz

    'Be like a diamond. Precious and rare.
    Not like a stone, which is found everywhere..'




    'Wanna be friends.'



    Mijn ogen keek ik haast uit, terwijl ik de gangen door liep. Ik had besloten om alvast een slaapplekje in te pikken, gezien ik als een van de eerste was aangekomen. Ik verdiende dan ook wel een kamer met een goed uitzicht nietwaar. Wie weet wist een leuke meid nog wel mijn uitzicht te verbeteren.
    Natuurlijk ging ik niet meteen hunten en mijn ‘ware’ zoeken. Nee ik liet dames veel liever naar mij toe komen.
    Algauw vond ik een kamertje met een best lekker vieuw. Je had een beetje uitzicht op de voortuin en het zag er rustig uit. De kamer met de beste vieuw was namelijk al bezet. Er was dus wel al iemand. Ik dropte mijn spullen in de kamer neer, waar ik even over de balkon ging hangen. Algauw zag ik al een licht getinte man met lang haar in een hangmat liggen. Hij had lichte beachcurls in zijn haar, maar zag er niet onvriendelijk uit. Hoe kon het ook. De man lag dan ook nietsvermoedend op zijn gitaar te tokkelen. Ik moest de neiging om een condoom te vullen met wat water, om vervolgens op de jongeman te gooien, enorm tegen houden. Wat jammer nou toch. Ik kon maar beter beginnen met vrienden maken dan vijanden.
    Ik stampte dan ook gauw naar beneden, waar ik de jongen naar zijn hangmat volgde. Er was een gigantische glazen deur tussen ons gescheiden en ik moest dan ook even moeite doen om erachter te komen hoe deze werkte. Ik vond het al knap genoeg dat ik er niet tegen aan gewandeld was.
    Asociaal klom ik gewoon bij de jongen de hangmat in, wat amper pasten, maar yolo. Ik moest op een of andere manier kennissen maken.
    ‘Lekker deuntje hoor. Doe je goed.’ Complimenteerde ik de jongen dan ook, voor ik mijn hand uitstak. Het zag er een beetje bij als een lamme chickenwing, maar ach. Hij begreep vast wel de doeleinde.
    ‘Darryl.’ Grijnsde ik dan ook. ‘Weet je; we zouden een goed team zijn. Jij hebt de beat en ik heb de dancemoves.’ Knipoogde ik nietsvermoedend naar de jongen, voor ik hem speels op zijn blote borst klopte. ‘What do you say.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya