• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik ben letterlijk te dom voor de studies die ik wil.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Why am I even doing this....?


    Stenenlikker

    Ppl: u really got to stop drinking
    Classmates: i got two bottles that need to be empty next hour.
    Okok. When live gives u lemons


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Het is koud *verschuild zich bibberend in Pikachu trui*


    Happy Birthday my Potter!

    Mensen die hoesten; please stop. Of doe het wat normaler.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Wat een verrassing. De wifi is niet sterk genoeg. Kut huis.


    Mhm?

    Omygod ik ben gewoon klaar met al mijn werk voor deze periode. Mijn hoofd voelt nu zo zwaar aan though lol. Ik heb echt even rust nodig nu... ga vanavond wel leren voor tentamens, nu geen zin in.

    Haha, het vriest in de kelder. Wat een pijn. Wat een genot. Ik voel mijn voeten niet meer.

    Moeke, ik apprecieer het echt dat je voor ons kookt, maar als je over al het eten gaat heen hoesten, wil ik het best wel zelf doen.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2017 - 12:25 ]


    Mhm?

    Hoe de fack moet ik hier een reflectie over geven? I DON'T FACKING CARE OR KNOW ANYTHING TO SAY ABOUT THIS.
    *rantrantrantrantrant*


    Deep inside, I've never felt alive

    oh ja. ik had mijn beha al aan voor ik half in paniek mijn kamer ging doorzoeken.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Who received an Outstanding for her Care Of Magical Creatures homework? That's me *O*
    Hoe geweldig zou het zijn als we voortaan zulk soort huiswerk op school kregen in de plaats van gewoon aardrijkskunde en zo. Hmmm.

    8.4 *O*


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik wil mijn controller xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik weet alweer waarom ik verkiezingen niks vind :W

    Meh mijn lippen zijn echt droog en pijnlijk. Het weer is het aan het winnen van de kokosolie :c


    Happy Birthday my Potter!