• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    He gadver. Stomme emoties ):


    26 - 02 - '16

    *ahum* Ik haat de titel van de nieuwe star wars film

    Bedankt voor je aandacht.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik ben moe, maar als ik in bed ga liggen, kan ik niet in slaap vallen. Dafuq lichaam.


    Shit. I just found another cosplay. I really want to do this one ;-;


    — Inner peace, it's hard to find. —

    BoromirOfGondor schreef:
    *ahum* Ik haat de titel van de nieuwe star wars film

    Bedankt voor je aandacht.


    *fluistert* ik stiekem ook *fluistert*


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Wie weet er leuke series? Wat ik zoal graag kijk zijn Switched at Birth, Degrassi, Melissa & Joey, NCIS. Dat soort dingen. ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Mieczyslaw schreef:
    (...)

    Gurl, ik denk dat het feit dat je er al over twijfelt al meer zegt. Je bent meer waard dan een keer erover heen en gedumpt te worden. U should cancel. He'd better use a tree tomorrow or something for only using u like that.


    Valtersen schreef:
    (...)

    Jemig, wat een lompe verwoording dit. Ze zegt toch niet dat ze aan hem twijfelt, maar aan haar eigen beweegredenen? En dat mag best, volgens mij.


    Whoops, ik snap dat mijn bericht op meerdere manier te interpreteren was. Dankje Naomi, voor je lieve bericht. Het is alleen niet zo dat ik me gebruikt voel door hem. Hij is echt wel een aardige jongen en ik weet dat hij nooit iets zou doen wat ik niet wil. Het probleem is inderdaad meer dat ik mezelf nooit kan peilen met dit soort dingen: doe ik dit om dat ik dit zelf wil, of omdat het me toch niet kan schelen wat iemand met me doet.


    i put the fun in funeral

    kwart voor negen

    mijn essay van 1400 woorden (!! TROTS) afgewerkt

    klaar om te beginnen met studeren voor mijn eindexamen zweeds morgen (waar ik nog niets voor heb geleerd) *not*


    hoe leer je zelfs de uitspraak op je eentje want ja jippiejayay ik heb ook mondeling HAHHAHA :')

    I need alcohol - yeah ik ga cocktail maken

    [ bericht aangepast op 23 jan 2017 - 20:51 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    To be honest, die clip van Monster - Eminem is best een inspiratie voor iets. Maar eh, wat dan Lieke? Tja, hmmm.

    raad eens wie het hele mondeling exaam alleen moest doen lol deze boi


    Heaven is a place that we all have

    Gemina schreef:
    (...)

    *fluistert* ik stiekem ook *fluistert*


    *op normale toon* Een medestander! Yes!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    i am worth nothing

    Asker schreef:
    i am worth nothing

    Yes you are. You are worth SO much. Don't doubt yourself..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Het concept van een vriendin van mij en mijzelf: als Yuuri en Viktor gaan cosplayen en dan constant elkaars naam roepen. "YUURI?"
    "VIKTOR!"


    This ain't no place for no better man.

    cosplay is fun. untill you run out of money and have to wait for money to get to you to buy your next wig and clothig and shiiiiit i don't want to wait I want to cosplay.


    — Inner peace, it's hard to find. —