• Hallo!
    Ik wil graag een trailer voor mijn story • Unforgivable | • | Harry Styles •.

    Samenvatting:

    Rosemary Olivia Williams kent Harry Styles al vanaf haar negende, sinds ze in Holmes Chapel kwam wonen. Ze werden erg snel beste vrienden en kregen op hun 15e verkering. Totdat Harry meedoet aan de X-Factor en zich in het hoofd haalt dat hij moet kiezen tussen beroemdheid en Rose. Hij kiest voor beroemdheid en laat Rose achter, precies op het moment dat ze hem het meest nodig heeft. Haar moeder krijgt kanker en overlijdt daaraan. Harry weet daar niks van af, want hij heeft Rose volledig uit zijn leven gewist.
    Tien jaar later (in 2020) doen ze beide - zonder dat ze dat van elkaar weten - auditie voor dezelfde film en worden gekozen als de hoofdrollen. De film heet Sunset. Rose heeft in de tien jaar dat ze Harry niet zag een ondoordringbare muur om haar hart gebouwd, vanwege het verdriet. Harry daarintegen heeft continu spijt gehad van zijn beslissing, maar had de ballen niet om naar haar toe te gaan.
    Als ze elkaar dan weer zien, barst de hel los. Harry probeert Rose weer voor zich te winnen, terwijl hij eigenlijk al een vriendin heeft - waar Rose niets van af weet - en Rose zelf gaat bijna kapot van het verdriet en de woede die ze opnieuw voelt.
    (Je kan ook nog de story lezen voor meer info)



    - Tussen de 1:20 en 2:00 minuten.
    - FC: Harry Styles (onthoudt dat het verhaal zich afspeelt in 2020, dus hij heeft niet lang haar, maar eerder het haar van nu of in 2013)
    Rosemary = ik kan eigenlijk niemand vinden die ik geschikt vindt, dus als je nog suggesties hebt! En anders Kristina Bazan of Maia Mitchell.
    (Laat eerst even weten wie je in gedachten hebt)
    - Beloning: story naar keuze in de spotlight
    - Teksten erbij het liefst in Engels

    Als je het leuk vindt om trailers te maken, je maakt mij er erg blij mee!
    Alvast bedankt voor de moeite & stel gerust vragen!

    [ bericht aangepast op 22 jan 2017 - 23:06 ]


    " Every story has an ending, even if it is not written yet "

    Ik zal wel wat proberen


    Never grow up, it's a trap.

    Jaah, ik wil wel wat proberen :D


    ~My Mind Is Free~