• Begin februari is het boekenfestijn in Nieuwegein en daar ga ik natuurlijk heen. Vooral voor de Engelse boeken, omdat ik echt mijn Engels móet verbeteren en ik merk dat Engels eigenlijk wel fijn leest.
    Weet iemand voor mij een aantal leuke Engelse boeken, die ze daar waarschijnlijk wel zullen hebben? -Geen Twiligt, Hunger Games etc.-


    I like boys who drive cars too slow.

    Ik heb de serie "The Immortals" in het engels. Zijn wel leuke boeken en ook wel prettig geschreven. Een nadeel is alleen dat het een beetje over spirituele dingen zoals aura's en dergelijke gaat en dat het misschien moeilijk is dat soort termen te ontcijferen.

    Het eerste boek van de serie heet "Evermore" het tweede deel heet "Blue moon" en de rest kun je zelf wel uitzoeken als je het leuk vind!


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Uhm, House of Night is altijd wel leuk :'D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    - House of Night, p.C. en Kristen Cast
    - De boeken van Rick riordan
    - De boeken van Cassandra Clare
    - Boeken van Darren Shan
    - boeken van Richelle Mead
    - boeken van Charlene Harris
    - Boeken van Juliet Marilier
    - Boeken van Becca Fitzpatrick

    Zo, dat ik mijn halve boekenkast. 8D (Al mijn boeken zijn Engels)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    boeken van Nicholas Sparks, zoals The Last Song, the Notebook ofzo (krul)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Gone vind ik erg leuk
    En the Northern lights
    En Soulmates en Verwelken
    Allemaal boeken die ik aan kan raden


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Gewoon rondkijken daar, je vind daar ook zo veel leuke boeken waar je nog nooit van had gehoord. Have fun (:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Rhonda Pollero, de serie Chicks & Crime :9~


    Let it come and let it be