• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Meixue schreef:
    (...)

    ahw erieka :c
    je bent helemaal geen mislukkeling
    als je eens wilt kletsen ofzo dan mag je altijd pb'en of gb'en


    Ik heb veel moeite gestoken in het krijgen van een baan en het blijkt het niet te zijn. Alles loopt gewoon verkeerd en kennelijk vinden mijn ouders het nodig om continu tegen me aan te schoppen dat het stom is dat bepaalde instanties niet meewerken. Kennelijk kan ik niet zelf solliciteren of zo. Ffs. I am a failure. ):


    26 - 02 - '16

    Bombay schreef:
    (...)

    Ik heb veel moeite gestoken in het krijgen van een baan en het blijkt het niet te zijn. Alles loopt gewoon verkeerd en kennelijk vinden mijn ouders het nodig om continu tegen me aan te schoppen dat het stom is dat bepaalde instanties niet meewerken. Kennelijk kan ik niet zelf solliciteren of zo. Ffs. I am a failure. ):


    Gewoon blijven proberen, Erieka. Na regen komt altijd wel zonneschijn - zelfs al is het een orkaan ofzo. Big hugs from this guy.


    Heaven is a place that we all have

    Mwehehe this is gonna be fun.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    En nu heb ik een document vol ideeën voor een blog over schrijven, wat een origineel idee zeg. En waarschijnlijk ga ik het toch niet doen.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Meixue schreef:
    (...)

    Gewoon blijven proberen, Erieka. Na regen komt altijd wel zonneschijn - zelfs al is het een orkaan ofzo. Big hugs from this guy.


    Thank you (:
    Ik blijf ook wel proberen, het is enkel zo jammer dat mensen waar ik steun van hoop te krijgen, niet thuis geven als het ware..


    26 - 02 - '16

    Bombay schreef:
    (...)

    Thank you (:
    Ik blijf ook wel proberen, het is enkel zo jammer dat mensen waar ik steun van hoop te krijgen, niet thuis geven als het ware..


    Ha, ik support je wel vanuit Belgenland.


    Heaven is a place that we all have

    Where did I wrong? I lost a friend..

    tb naar workshop moderne dans
    en ik viel perongeluk in een spagaat

    [ bericht aangepast op 23 jan 2017 - 22:26 ]


    Heaven is a place that we all have

    Waarom bedenk ik mezelf altijd op dit soort tijdstippen dat ik nog iets nodig heb voordat ik morgenvroeg op de trein stap.


    She's imperfect but she tries

    Let the games begin.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Time to make this MM ask blog ayeee


    This ain't no place for no better man.

    BoromirOfGondor schreef:
    En nu heb ik een document vol ideeën voor een blog over schrijven, wat een origineel idee zeg. En waarschijnlijk ga ik het toch niet doen.


    Héél origineel. (nerd) Maar dat is geen reden om het niet te doen! Ik ben heel erg voor, yay.

    ---

    Word count update: 3080

    Dat is +2314 en daar heb ik dan de hele dag over gedaan help (MAAR als ik echt voor like precies 5k ga, dan ben ik wel al een eindje over de helft nu. feest.)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Mwuahahahaha.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Square schreef:
    (...)

    Héél origineel. (nerd) Maar dat is geen reden om het niet te doen! Ik ben heel erg voor, yay.

    ---

    Word count update: 3080

    Dat is +2314 en daar heb ik dan de hele dag over gedaan help (MAAR als ik echt voor like precies 5k ga, dan ben ik wel al een eindje over de helft nu. feest.)


    ik spam zo meteen wel 31 taarten


    Heaven is a place that we all have

    Ahh, deze muziek <3


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Caution first, always.