• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Graves schreef:
    Ik wil mijn nieuwe wacom zodat ik kan tekenen ):


    same
    maar ik moet wachten
    tot m'n effing birthsdiehday


    Heaven is a place that we all have

    Ik weet dat ik niet mag liegen, maar sorry, je jaagt me echt gewoon angst aan door zo opdringerig te zijn.D':

    [ bericht aangepast op 23 jan 2017 - 19:40 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Grappig.
    Ik kreeg een pakketje binnen van Greetz. Hele luxe chocolade van Lindt en een briefje erbij zonder afzender. Daar krijg je een enorm gelukzalig gevoel van - iemand waardeert je genoeg om 1) veel geld aan je uit te geven, 2) het zonder aanleiding te doen en 3) niet eens de titel 'afzender' opeist voor een bedankje.
    Toen kwam ik er achter welke vriend het was. Weg gelukzalig gevoel, weg magie. Die jongen heeft al te veel geld aan me uit gegeven en heeft volgens mij ook een oogje op me - waar ik echt niet op zit te wachten. Waarom oh waarom kon het niet iemand anders zijn? Dit maakt alles zo veel lastiger. Just leave me be friend, let us be just friends.

    shia labeouf is bae


    Caution first, always.

    KOMAAN SOFIE, YOU CAN DO THIS


    Deep inside, I've never felt alive

    Graves schreef:
    shia labeouf is bae


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik heb het zo koud. Iemand die me op wil komen warmen? * pakt warme choco en 3 dekens *


    This ain't no place for no better man.

    Szczur schreef:
    Ik heb het zo koud. Iemand die me op wil komen warmen? * pakt warme choco en 3 dekens *

    Het is hier warm (cat)


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    18+

    hallo ik heb morgen dus een seksdate en ik weet niet of ik er gewoon super casual tegenover sta i'm a cool girl roll my eyes at you bo- of dat dit weer zo'n fase is die is voortgekomen uit mijn eeuwig lage zelfbeeld en ik me hier alleen zo apathisch over voel omdat ik een persoonlijkheidsstoornis heb


    i put the fun in funeral

    Victuuri schreef:
    (...)
    Het is hier warm (cat)


    Ik ruil wel met je. Ik zit hier ontzettend te trillen (cat)


    This ain't no place for no better man.

    Overkill schreef:
    18+
    hallo ik heb morgen dus een seksdate en ik weet niet of ik er gewoon super casual tegenover sta i'm a cool girl roll my eyes at you bo- of dat dit weer zo'n fase is die is voortgekomen uit mijn eeuwig lage zelfbeeld en ik me hier alleen zo apathisch over voel omdat ik een persoonlijkheidsstoornis heb


    Gurl, ik denk dat het feit dat je er al over twijfelt al meer zegt. Je bent meer waard dan een keer erover heen en gedumpt te worden. U should cancel. He'd better use a tree tomorrow or something for only using u like that.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Mieczyslaw schreef:
    (...)

    Gurl, ik denk dat het feit dat je er al over twijfelt al meer zegt. Je bent meer waard dan een keer erover heen en gedumpt te worden. U should cancel. He'd better use a tree tomorrow or something for only using u like that.


    Jemig, wat een lompe verwoording dit. Ze zegt toch niet dat ze aan hem twijfelt, maar aan haar eigen beweegredenen? En dat mag best, volgens mij.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Valtersen schreef:
    (...)

    Jemig, wat een lompe verwoording dit. Ze zegt toch niet dat ze aan hem twijfelt, maar aan haar eigen beweegredenen? En dat mag best, volgens mij.


    Ik probeerde haar alleen maar te helpen? Maar bon ben alweer weg.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    I'm actually losing weight? This stress thing is amazing.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Game characters are so hot.


    — Inner peace, it's hard to find. —