• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    annoteren is het meest gehate ding of zo


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Soms vraag ik me toch echt af hoe het kan dat arrogante mensen populait zijn. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    waarom lijkt het alsof niemand mijn intense haat voor maïs erwten en wortels deelt


    Heaven is a place that we all have

    Mijn aankomende man weet niet dat ik besta, maar zodra we elkaar kennen geef ik hem als eerst een klap met de vraag waar the fack hij bleef.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    welke fucking idioot heeft annotatie bedacht +.+

    of gewoon de strenge regels ervan wth

    [ bericht aangepast op 22 jan 2017 - 23:49 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Waarom leef ik nog? ik kan toch niets goed doen.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Well, let's just call it a night and go to bed. Ik ben het opzoeken van theoretische modellen en kaders beu...Ik heb steeds meer en meer het gevoel dat ik mijn opleiding gefaald heb.


    Take me to wonderland

    Hoe een RPG levend te houden:

    Pancakes & murder


    Mhm?

    Kan het boek dat Kenobi heet even terug naar Kenobi, please?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Brandende uitslag op je benen hebben net wanneer je wilt slapen... Godverdomme.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    bitch, please


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Valtersen schreef:
    bitch, please



    ik ben uitgenodigd voor een s16 en jij niet en bent van 'Lol have fun :') er komen toch alleen bitchy populairen'

    opeens word je uiteindelijk toch uitgenodigd en jouw eerste reactie is 'Btw!! ik ben uitgenodigd voor emma haar sweet!'
    enthousiast much voor een sweet sixteen waar enkel bitchy populairen heengaan, nietwaar?

    als je nu gaat gaat gaan is dat 1) hypocriet 2) ga je waarschijnlijk plakken bij de populairen hahahaha

    zo ken ik je weer
    je uitwisseling heeft je echt geen reet veranderd bij nader inzien
    1) even racistisch 2) even snel judgy 3) even hypocriet :W

    [ bericht aangepast op 23 jan 2017 - 0:50 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    I am really snorting right now.
    This is hilarious.


    Mhm?

    wel fuck waarom slaap ik altijd zo schijt van zondag op maandag


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    I don't mind this.
    I don't mind this.
    I don't mind this.

    I do mind this.