• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    """alternative facts"""

    hoe the f


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    straks evaluatiegesprek. wish me luck

    Meest kutste morgen ooit hebben. Check. Yasssss...


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Stiekem vind ik het oneerlijk dat papa en ik de cake niet lustten en ik dus boterkoek gebakken had en dat mama dus de hele cake voor zichzelf had maar ook nog per se een groot deel van de boterkoek opeiste. Omdat ze last van dr suiker had. Eet dan je cake. :c
    #zeuren om food in de vroege ochtend


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Toen gingen we vandaag weer niet naar Apeldoorn. Ok dan. Ik ben gefrustreerd en wil met dingen smijten.
    Misschien moest ik maar es een stuk gaan lopen. Mjah zonder laarzen wil dat haast niet. Ugh. Haat.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wtf? Ok, het was half elf, maar half elf is echt nog een ok uur om uit te slapen en je hoeft dan niet voor mijn deur keiluid pools te gaan praten en je bent echt al een kwartier voor mijn deur aan het stofzuigen. Ik ben echt zo tegen het feit dat we een poetsvrouw hebben.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2017 - 10:57 ]


    Mhm?

    Even janken.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Holy crap.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ooh, kan niet wachten om my precious morgen vast te houden.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ik wil geen gesprek met haar want ze gaat me gewoon vertellen dat het de "straffende modus" is en hoe ik daar mee om moet gaan en ik weet het ik weet het ik weet het.

    Oh boy. En zo mis ik weer revalidatie omdat mijn been constant zo pijn doet dat ik alleen kan huilen en jeel stil op bed liggen. Dokter moet terugbellen maar duurt allemaal te lang. On top of that door de pijn kattig geweest tegen mijn vriend terwijl hij nu ook net ziek naar huis is van werk door hoge koorts. Wat een kutdag, nu al.


    The truth is out there.

    Dit liedje is toch echt wel een van de beste dingen ooit.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik wil helemaal nog geen studie uitzoeken: ik weet verdomme niet wat ik wil!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Urgggggggh waarom


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Kom op, werk


    Mhm?