• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    argh, nu moet ik dit ding alsnog eerst op de tv aansluiten en hopen dat het internet eens meewerkt in dit kuthuis. Kou en wind komt hier overal door, maar een deftige wifiverbinding? Ho maar!


    Mhm?

    Need more sleep.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Hibari schreef:
    Need more sleep.


    •

    Wiarda schreef:
    wel fuck waarom slaap ik altijd zo schijt van zondag op maandag


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Hibari schreef:
    Need more sleep.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Hibari schreef:
    Need more sleep.


    This ain't no place for no better man.

    Ugh. Ik had heel veel hoop voor dit examen, maar in plaats daarvan ging het studeren gister niet echt en heb ik dus bijna niets meer kunnen doen. Ik ben bang dat er vragen gaan komen waar ik niet op kan antwoorden, maar wel precies weet waar ze staan en mezelf dan ga vervloeken dat ik gister meer had moeten leren.
    Jep, dat is waarom ik bang ben voor dit examen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Dan maar nog even als een burritho op je school zitten x.x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    haha lol ik heb zometeen de twee uur wiskunde met unicornonesie-selfie-powerpoint


    Heaven is a place that we all have

    Hibari schreef:
    Need more sleep.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Lol, altijd leuk als iemand in een RPG besluit om jou char - die verdwaalt en hulpeloos is - wel te zien, maar vervolgens de andere kant op te lopen en met een ander te praten. Hey :c

    Omg, er stapte iemand uit de trein met een Fantastic Beasts beanie :3
    *fangirling*


    Deep inside, I've never felt alive

    Ugh, alleen maar random en nutteloze reacties...


    Stenenlikker

    Zo slecht geslapen.
    Had ook gehoopt wakker te worden en mijn vriend te zien (skype bellen de hele nacht), maar mijn mobiel besloot uit te vallen, ondanks dat hij op de lader lag.
    Maar goed dat ik wakker was, anders had ik nu geen wekker gehad. Vind het echter nog wel vreemd.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    awh mijn ex komt bijna terug van zee
    maar hij heeft nog een paar dagen om van boord te vallen


    i put the fun in funeral